Slotje te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vorige al vol?
Volgens VI.nlquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef Suijk het volgende:
Weet iemand ook de reden waarom Scheringa V. Geel er niet meer in laat?
Beetje onzinnige reden als je het mij vraagt, iedereen ziet toch dat Vlaar en Perez prima voetballers zijn, daar hoef je niet voor bij Az te hebben gewerkt.quote:AZ onthoudt zich van commentaar, maar de actie heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat Van Geel spelers van zijn oude club heeft benaderd om voor Ajax te komen spelen. De poging om Ron Vlaar (inmiddels Feyenoord) in te lijven strandde en eindigde zelfs in een felle woordenstrijd. Ajax en Van Geel hadden meer succes toen zij zich meldden voor Kenneth Perez. De Deense international is vanaf komend seizoen in Amserdam te bewonderen.
3x in 3031 jaar toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeer![]()
Dat zou ik wel stoer vinden van WIIquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Als Willem II-zijnde zou ik nu ook maar een stadionverbod voor Scheringa uitschrijven.
Maar dit seizoen wel tweemaal van Ajax gewonnen, reden genoeg voor een DVD.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax brengt pas een DVD uit na viermaal de CL te hebben gewonnen en 29 landstitels.
Dat is natuurlijk een slechte zaak.quote:
Gaan ze de Arena nog verder verkrachtenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm, Arena krijgt toch de nieuwe stoeltjesen mogelijk ook kunstgras
Nieuwe stoeltjes..quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm, Arena krijgt toch de nieuwe stoeltjesen mogelijk ook kunstgras
quote:Grapje Louis van Gaal: ik treed af
Het leek een grapje van AZ-trainer Louis van Gaal, maar dan wel met een serieuze ondertoon. "Als het bericht klopt, treed ik af."
Kunstgras
Het ging Van Gaal om een teletekstbericht dat er in het nieuwe stadion van de Alkmaarse club gewoon gras zou worden gelegd, en geen kunstgras. Van Gaal is een groot voorstander van kunstgras.
Zonlicht
"Ik wil als trainer graag werken onder optimale omstandigheden. Kunstgras zou perfect zijn. Met echt gras houd ik mijn hart vast. Volgens mij kan er nauwelijks zonlicht bij komen in het nieuwe stadion. Dus ik blijf pleiten voor kunstgras, ook al omdat volgens mij die beslissing nog niet is genomen. Ik weet niet beter."
Overleg
"Als dat wel zo is, treed ik af. Want zo'n beslissing kan niet worden genomen zonder met mij in overleg te treden. Of word ik misschien in de maling genomen of zo?"
Grasbesluit
Een woordvoerder van AZ zei na de wedstrijd tegen ADO Den Haag dat de clubleiding het grasbesluit vandaag bekendmaakt. Dat zou kunnen betekenen dat de beslissing intern inderdaad al is genomen.
eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nieuwe stoeltjes.. [afbeelding]mits goed gekleurd
Kunstgras.. [afbeelding]..
Ooit van charmes van voetbal gehoord?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben een absolute voorstander van kunstgras, speel dr al een tijd op, en het mooie is dat het veld altijd hetzelfde is (behalve als het regend, maar daar heb je dan een dak voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |