Serieus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Is hier al gemeld dat Jaap Stam per 1 juli naar Amsterdam komt...?
No way . . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Nee vertel eens door?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Ja echt hoor, was net op de koffie bij Martin en die vertelde hetquote:
Waarom heb je er moeite mee? Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien, maar zo geweldig is hij niet. 10 miljoen had ik gelijk geaccepteerd. Veels te veel voor een speler met zijn kwaliteiten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef Robar het volgende:![]()
Ik heb er toch wel moeite mee om Babel te laten gaan, maar focking 10 miljoen
Tsja, hij is nog jong en heeft verschrikkelijk veel talent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je er moeite mee? Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien, maar zo geweldig is hij niet. 10 miljoen had ik gelijk geaccepteerd. Veels te veel voor een speler met zijn kwaliteiten...
Omdat wij als Ajacieden verwachten dat al onze spelers uit de eigen jeugd fantastische internationale sterren worden....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je er moeite mee? Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien, maar zo geweldig is hij niet. 10 miljoen had ik gelijk geaccepteerd. Veels te veel voor een speler met zijn kwaliteiten...
Hij kan nog groeien, maar 10 miljoen zou ik niet laten liggen nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Emmer-ton ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef TimoBasso het volgende:
10 miljoen?.. verkopen!
Bij Blackburn zit nog wel een goede linksbuiten
Nee niet echtquote:
Inderdaad, Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of anders Peter Løvenkrands (Rangers) lijken me wel twee goede versterkingen voor de linksbuiten-positie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef TimoBasso het volgende:
10 miljoen?.. verkopen!
Bij Blackburn zit nog wel een goede linksbuiten
you made a pointquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of anders Peter Løvenkrands (Rangers) lijken me wel twee goede versterkingen voor de linksbuiten-positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |