Serieus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Is hier al gemeld dat Jaap Stam per 1 juli naar Amsterdam komt...?
No way . . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Nee vertel eens door?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Ja echt hoor, was net op de koffie bij Martin en die vertelde hetquote:
Waarom heb je er moeite mee? Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien, maar zo geweldig is hij niet. 10 miljoen had ik gelijk geaccepteerd. Veels te veel voor een speler met zijn kwaliteiten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef Robar het volgende:![]()
Ik heb er toch wel moeite mee om Babel te laten gaan, maar focking 10 miljoen
Tsja, hij is nog jong en heeft verschrikkelijk veel talent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je er moeite mee? Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien, maar zo geweldig is hij niet. 10 miljoen had ik gelijk geaccepteerd. Veels te veel voor een speler met zijn kwaliteiten...
Omdat wij als Ajacieden verwachten dat al onze spelers uit de eigen jeugd fantastische internationale sterren worden....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je er moeite mee? Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien, maar zo geweldig is hij niet. 10 miljoen had ik gelijk geaccepteerd. Veels te veel voor een speler met zijn kwaliteiten...
Hij kan nog groeien, maar 10 miljoen zou ik niet laten liggen nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Emmer-ton ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef TimoBasso het volgende:
10 miljoen?.. verkopen!
Bij Blackburn zit nog wel een goede linksbuiten
Nee niet echtquote:
Inderdaad, Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of anders Peter Løvenkrands (Rangers) lijken me wel twee goede versterkingen voor de linksbuiten-positie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef TimoBasso het volgende:
10 miljoen?.. verkopen!
Bij Blackburn zit nog wel een goede linksbuiten
you made a pointquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of anders Peter Løvenkrands (Rangers) lijken me wel twee goede versterkingen voor de linksbuiten-positie.
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
Als Ryan Babel naar Fiorentina gaat, is dat kut voor Luca Toni, Giampaolo Pazzini en (nu nog) Valeri Bojinov, die komen niet meer aan spelen toe.
De Beste, maar nu even nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax
ik zie liever een jeugdspeler op die plek en mitea een kans geven... Anders kan Perez daar ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of anders Peter Løvenkrands (Rangers) lijken me wel twee goede versterkingen voor de linksbuiten-positie.
Er zijn meer mensen die ironie toepassen, dd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Dit is de grootste grap aller tijden...
Nee toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die ironie toepassen, dd.
Gast, je onderschat mij. Een post zonder smilie is niet per definitie serieus bedoeld, hoor!quote:
10 miljoen ? Strik eromheen en wegwezen !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:41 schreef tha_dark het volgende:
10 Miljoen voor Babel is opzich een mooi bedrag maar wel jammer dat hij zich nooit heeft mogen bewijzen in het 1e....
Dat hoef je mij niet te vertellen... Ik trapte er gewoon in...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je onderschat mij. Een post zonder smilie is niet per definitie serieus bedoeld, hoor!![]()
Toni-wie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen... Ik trapte er gewoon in...
Maar ja, je begon over Toni he, dat moet je gewoon niet doen...
quote:
quote:
Dat is al de tweede keer dat er mensen de fout ingaan naar aanleiding van een van je sarcastische posts, M0NTANA.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je onderschat mij. Een post zonder smilie is niet per definitie serieus bedoeld, hoor!![]()
Dat zegt hij niet. Hij heeft Perez zelfs nog op andere gedachten proberen te brengen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef 2Drix het volgende:
Van Gaal is echt de man.....Hij zegt gewoon letterlijk dat Perez naar Ajax moet gaan![]()
Louis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |