quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Flapdrol.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Urzaiz stopt toch , eigenlijk is hij onvervangbaar , maar ja je moet watquote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
Vraag me trouwens af of Huntelaar blijft, nu we 6miljoen hebben uitgegeven aan een spits..
Gabrich de 2e is de opvolger van Urzaiz!quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
Vraag me trouwens af of Huntelaar blijft, nu we 6miljoen hebben uitgegeven aan een spits..
Joh. Dit is het livecommentaar van vanmiddag.quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf waarom praten ze bij rtl nog steeds over als ze kampioen worden of is dat niet later ingesproken?
oh ok dat wist ik nietquote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Dit is het livecommentaar van vanmiddag.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
Blegh wat heb ik een hekel aan die Affelay zeg![]()
Ik hoop dat Marco een beetje humor heeft van de zomer en Affelay op Materazzi zet
Stopt hij?quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Urzaiz stopt toch , eigenlijk is hij onvervangbaar , maar ja je moet wat
Affelay kan je ook gewoon tegen Urby zetten en hij vindt nog dat hij doodschoppen krijgt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoop dat Marco een beetje humor heeft van de zomer en Affelay op Materazzi zet
Wat denk je over die stemmingmakerij op de FP.. triest bezig weer sommige mensen..quote:Op zondag 20 april 2008 20:27 schreef Breach het volgende:
Kunnen al die kleuters die kinderachtig lopen te provoceren uit dit topic blijven zeg pfff. En dat gezeik over Urzaiz mag ook wel stoppen nu
OT: Is die Argentijnse spits nou al officieel bevestigd ?
quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Net op rtl problemen met data eerst 4 mei maar mocht niet van de gemeente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |