Maar ja, wat is 1 fan op enkele miljoenen fans die elk jaar wel wat te juichen hebben?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gelukkig zeg.... Ik zou me dood schamen als een of andere triangel josti in mijn vak met zo'n wit doek aan de haal zou gaan.
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, wat is 1 fan op enkele miljoenen fans die elk jaar wel wat te juichen hebben?
ik zou me sowiezo al schamen als ik voor feyenoord zou zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gelukkig zeg.... Ik zou me dood schamen als een of andere triangel josti in mijn vak met zo'n wit doek aan de haal zou gaan.
Check je spelling ff wat beter maat. Dan kom je een stuk serieuzer overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou me sowieso al schamen als ik voor feyenoord zou zijn.
bij Feyenoord nemen ze geen één prijs meer serieus. Dat is hun excuusquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Ik zou hem graag willen winnen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
valt niet mee na een half krat bierquote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Check je spelling ff wat beter maat. Dan kom je een stuk serieuzer over![]()
Maar ja, de laatste binnenlandse prijs van Feyenoord was in de vorige eeuw, was het niet? Je laat je wel kennen hoor. Misschien moet je Studio Voetbal kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
of naar bed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, de laatste binnenlandse prijs van Feyenoord was in de vorige eeuw, was het niet? Je laat je wel kennen hoor. Misschien moet je Studio Voetbal kijken.
Dat is 22.20 pasquote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, de laatste binnenlandse prijs van Feyenoord was in de vorige eeuw, was het niet? Je laat je wel kennen hoor. Misschien moet je Studio Voetbal kijken.
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen winnen hoor![]()
Omdat je anders te laat thuis bentquote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Dat "binnenlandse prijs" moest er wel bij of niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zozo. En verder? Ajax won in 95 nog de CL. Iets met rendement en resultaten in het verleden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat "binnenlandse prijs" moest er wel bij of niet?Feyenoord heeft gewoon de laatste grote prijs binnen gehaald in 2002.
geniet er maar van. Zal nog lang duren voor de volgende prijs.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat "binnenlandse prijs" moest er wel bij of niet?Feyenoord heeft gewoon de laatste grote prijs binnen gehaald in 2002. En zal ik je eens wat zeggen... Ik was er bij. Was jij er in 1995 ook bij?
Zozo.... En wie won de eerste Europacup 1 dan? Iets met rendement en resultaten in het verleden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zozo. En verder? Ajax won in 95 nog de CL. Iets met rendement en resultaten in het verleden.
En ja, ik was erbij.
Die is beter voor de OP.quote:
Oké josti tijd om ''onze'' topic te verlaten, genoeg geblaat over niks.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Ik was er wel bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zozo.... En wie won de eerste Europacup 1 dan? Iets met rendement en resultaten in het verleden.
En nee, jij was er niet bij.
liggen er nog steeds koeien bij jou in de sloot?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zozo.... En wie won de eerste Europacup 1 dan? Iets met rendement en resultaten in het verleden.
En nee, jij was er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |