quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Flapdrol.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Urzaiz stopt toch , eigenlijk is hij onvervangbaar , maar ja je moet watquote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
Vraag me trouwens af of Huntelaar blijft, nu we 6miljoen hebben uitgegeven aan een spits..
Gabrich de 2e is de opvolger van Urzaiz!quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
Vraag me trouwens af of Huntelaar blijft, nu we 6miljoen hebben uitgegeven aan een spits..
Joh. Dit is het livecommentaar van vanmiddag.quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf waarom praten ze bij rtl nog steeds over als ze kampioen worden of is dat niet later ingesproken?
oh ok dat wist ik nietquote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Dit is het livecommentaar van vanmiddag.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
Blegh wat heb ik een hekel aan die Affelay zeg![]()
Ik hoop dat Marco een beetje humor heeft van de zomer en Affelay op Materazzi zet
Stopt hij?quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Urzaiz stopt toch , eigenlijk is hij onvervangbaar , maar ja je moet wat
Affelay kan je ook gewoon tegen Urby zetten en hij vindt nog dat hij doodschoppen krijgt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoop dat Marco een beetje humor heeft van de zomer en Affelay op Materazzi zet
Wat denk je over die stemmingmakerij op de FP.. triest bezig weer sommige mensen..quote:Op zondag 20 april 2008 20:27 schreef Breach het volgende:
Kunnen al die kleuters die kinderachtig lopen te provoceren uit dit topic blijven zeg pfff. En dat gezeik over Urzaiz mag ook wel stoppen nu
OT: Is die Argentijnse spits nou al officieel bevestigd ?
quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Net op rtl problemen met data eerst 4 mei maar mocht niet van de gemeente
nee was niet uitverkochtquote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?
Het is elk jaar wel watquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
Ik zie het zo misgaan dit keerquote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record![]()
Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.quote:
daar ging het inderdaad om, dankje.quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.
Herenveen - Nac 3-1quote:Op zondag 20 april 2008 20:41 schreef GieJay het volgende:
Ajax - Heerenveen 3-1
Heerenveen - Ajax 0-0
Nac - Twente 1-1
Twente - Nac - 4-1
Ajax - Twente 2-0
Twente - Ajax 2-2
![]()
Ik mis de traditionele tegengoalquote:
Heerenveen ligt ons denk ik beter dan die andere 2. Die spelen super verdedigend.quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Herenveen - Nac 3-1
Nac- Herenveen 1-0
Nac geen europees
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?quote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nope nog niet zeker ajax twente en herenveen ook nog niet
Nee als ze alle wedstrijden verliezen in play off hebbe ze alleen inter totoquote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?
Ja normaal was t zeker 2 tm 5 maar nu vanwege roda/fey niet idd.quote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee als ze alle wedstrijden verliezen in play off hebbe ze alleen inter toto
ik check net 'n portemonnee, de euro's zijn er wel knallend hard uitgevlogen...quote:
das genaaidquote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?
Welnee, wij spelen gewoon WEL voorronde Cl straks.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik check net 'n portemonnee, de euro's zijn er wel knallend hard uitgevlogen...
Nou? Nou?quote:Aanvoerder op 17-01-2008: Als Ajax in het seizoen 2007-'08 geen kampioen wordt, steekt hij de ArenA in brand.
Goede keusquote:Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
kzat net wat filmpjes te kijken van cristiano ronaldo en tering die is goed, hopelijk probeert ajax hem aan te trekken.
Nee, niet jijquote:
Kut dat je geen vrienden hebt, nu heb je eigenlijk niks te vieren.quote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef RijstNatie het volgende:
[ [url=http://www1.sport1.nl/images/thumbs/466x347/files/Uploads/1185979516.jpg[img]
Ook jij bedankt voor je doelpunten bij PSV jonge, helaas geen kampioenschap![]()
[img]http://eredivisie.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_kennethperezajax.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat heb ik ff gemist dan. Jammer dat wij van beneden naar boven kwamen, vecht toch een stuk lastiger dan van boven naar beneden.quote:Op zondag 20 april 2008 21:08 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Nee, niet jij,
Over die clash van vanmiddag, zo'n knuppel bij het hekje op 411 zat capo 410 uit te schelden, waarna er een groepie op hem af gingen. Capo rest van de wedstrijd weg, en dooie sfeer 2e helft![]()
Wat er op zuid gebeurde weet ik ook niet.
heb het nog geprobeerd, maar wat devv zegt, wilde niet fikken.quote:
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
heb het nog geprobeerd, maar wat devv zegt, wilde niet fikken.
ik vlucht het land gewoon weer uit.quote:Op zondag 20 april 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:20 schreef RayMania het volgende:
Please, Dirk-Kuijt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk. Ik kan het niet laten:
[..]
[..]
Flapdrol.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.
Ook de 3e keer voor jullie toch?quote:
Geloof het wel ja. Vorig jaar in ieder geval tegen jullie met een hele sterke thuiswedstrijd die echter maar op 1-0 bleef steken waardoor we uit kansloos waren. Was jullie dit keer liever een ronde later tegengekomen.quote:
Is nog niet helemaal duidelijk geloof ik, en zie net dat het voor jullie je de tweede keer is.quote:Op zondag 20 april 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Vorig jaar in ieder geval tegen jullie met een hele sterke thuiswedstrijd die echter maar op 1-0 bleef steken waardoor we uit kansloos waren. Was jullie dit keer liever een ronde later tegengekomen.
Welke data worden het?
Hekje 411? Je zal wel 410 bedoelen. Maar lijkt me sterk, want daar in de buurt werd helemaal niet gevochten. Bij het hekje van 410 riepen ze wel wat, maar dat waren bekende jongens en was gewoon grappig bedoeld.quote:Op zondag 20 april 2008 21:08 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Nee, niet jij,
Over die clash van vanmiddag, zo'n knuppel bij het hekje op 411 zat capo 410 uit te schelden, waarna er een groepie op hem af gingen. Capo rest van de wedstrijd weg, en dooie sfeer 2e helft![]()
Wat er op zuid gebeurde weet ik ook niet.
Ik stond zelf bij hekje 410. Toen het fout ging, met nog een paar man meteen voor onze vrienden van "de Goesj" opgenomen. Ik wordt ook doodziek van die gasten bovenin. Jammer dat ze zich na de wedstrijd niet meer lieten zienquote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hekje 411? Je zal wel 410 bedoelen. Maar lijkt me sterk, want daar in de buurt werd helemaal niet gevochten. Bij het hekje van 410 riepen ze wel wat, maar dat waren bekende jongens en was gewoon grappig bedoeld.
Anyway, het was in ieder geval weer triest, het is bijna elke wedstrijd gezeik op 410 tegenwoordig. Ben benieuwd of het volgend seizoen beter zal gaan want 410 is er de laatste 1/2 seizoenen niet bepaald op vooruit gegaan.
Ik heb verder geen idee wie jij bent trouwens.
De doelstelling was na speelronde 32 kampioen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
We hebben in iedergeval tot de laatste dag om het kampioenschap gestreden.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
Affelay moeten ze ook z'n been breken.
PSV heeft Ajax' arrogantie een beetje overgenomen, van mij mag die Mocro wel een paar tikken krijgen.quote:
Hij heeft wel een grote belangstelling voor de patta's van de verslaggeversquote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |