Nou die posten hier allemaal niet meer toch? APK nog wel niet zo lang geleden maarquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
APK. Verder heel veel Karina, Laysa, Haaibaaike en Toverheks.
Ook mevrouw poesz liep er toen al rond die heel af en toe nog weleens langskomt.
mag jij zeggenquote:
Nadat ik los zou gaan, heb ik haar hier niet meer gezien...quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook mevrouw poesz liep er toen al rond die heel af en toe nog weleens langskomt.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg al veel te veel hier...
Nou het ging net over de extremen en de Islam enzo, maar toen ging dat gedoe door over de OPquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je komt een kijkje nemen en je denkt wtf hebben ze het over, over niets dus
APK wel, maar die is op vakantie. De rest zit idd op andere plekken. Laysa heel af en toe nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
Nou die posten hier allemaal niet meer toch? APK nog wel niet zo lang geleden maar
nu ook niet meer, dus klopt dan toch, zijn er nog maar een paar over, jij bijvoorbeeld en
golfer komt weer wat vaker langs.
Genoeg andere namen die toch op zijn tijd eens binnenvallen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou die posten hier allemaal niet meer toch? APK nog wel niet zo lang geleden maar
nu ook niet meer, dus klopt dan toch, zijn er nog maar een paar over, jij bijvoorbeeld en
golfer komt weer wat vaker langs.
Dat is een andere mevrouw poes. Dit is mevrouw poesz met sz.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Nadat ik los zou gaan, heb ik haar hier niet meer gezien...
Ik woonde in Hoolsquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
Maar soms gaat het best wel ergens over, en een andere keer weer niet.
In welke SC zat jij vroeger?
Ik denk dat die allemaal geen 40+ meer zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
APK wel, maar die is op vakantie. De rest zit idd op andere plekken. Laysa heel af en toe nog.
Haaibaaike kwam nog even langs een tijdje terug, maar dat was niet zo'n succes.
ja dat is makkelijk!quote:
SC van voetbalforumquote:
In VBL heb je 2 SC Hools en nog een andere.quote:
Worden die jonger dan? Zoiets als Benjamin Button?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat die allemaal geen 40+ meer zijn...
Volgens mij is APK wel terug zo ongeveer maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
APK wel, maar die is op vakantie. De rest zit idd op andere plekken. Laysa heel af en toe nog.
Haaibaaike kwam nog even langs een tijdje terug, maar dat was niet zo'n succes.
Jij was er bij BB1 ook al bij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
SC van voetbalforum
en daarvoor natuurlijjk in BB waar het allemaal begon!
dat is ook het lastige met woorden, soms komen ze rotter over dan de bedoeling isquote:
Zelfontkenning heet dat...quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Worden die jonger dan? Zoiets als Benjamin Button?
Die ga ik adopteren...quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat is ook het lastige met woorden, soms komen ze rotter over dan de bedoeling is
was ik er maar nooit aan begonnen.... tis allemaal de schuld van mijn vogeltje want zij was er toen ook al maar nog niet geregistreerdquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was er bij BB1 ook al bij.
Kan me dat alleen niet meer herinneren...
Haaibaaike en tong in 1 topic is altijd wel lachen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is APK wel terug zo ongeveer maar dat weet ik niet.
Ja Haaibaaike vatte de vraag van Dees een beetje verkeerd op
is ook niks aan te doen, Dees zei niets geks...
graag gedaanquote:
Die andere runt Karina...quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In VBL heb je 2 SC Hools en nog een andere.
Jij kent Hools niet?quote:
Zij postte onder jouw account?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
was ik er maar nooit aan begonnen.... tis allemaal de schuld van mijn vogeltje want zij was er toen ook al maar nog niet geregistreerd
Nee joh, ik hou ook helemaal niet van voetbal dus in die hoeken kom ik nooitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij kent Hools niet?
Ik mijd het al jaren. We hebben volgens mij Hools wel eens op slot gegooid.
Gezelligheid wasda.
Volhens mijn info is ze eerder geregistreerd als jij....tenzij we het over een andere vogel hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef just me het volgende:
was ik er maar nooit aan begonnen.... tis allemaal de schuld van mijn vogeltje want zij was er toen ook al maar nog niet geregistreerd
misschien was ze gewoon een lurkster, we hebben nooit onder elkaars naam gepostquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij postte onder jouw account?
Ik kwam halverwege BB1 binnenrollen, eerst zonder account wat lurken en na een account aangemaakt te hebben ben ik Fotosoeps gaan doen. Allemaal verdwenen helaas, incl. mijn account van destijds...
Vroegah toen ik nog crew was, hoorde je heel snel waar een rel wasquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou ook helemaal niet van voetbal dus in die hoeken kom ik nooit
Die heeft meer in haar mars en 40+ doet ze er fluitend bij, in FB is ze er altijd snel bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doet alleen nog verzoekjes hier...
Eerlijk is eerlijk. Als Karina in het begin niet enorm aan 40+ had getrokken, dan had het nu niet meer bestaan.quote:
Nooit aan meegedaan daar, kan me nog wel herinneren dat er in Almere bij het huis/terrein afgesproken werd...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
misschien was ze gewoon een lurkster, we hebben nooit onder elkaars naam gepost
was wel een gave tijd met leuke meets
Merel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volhens mijn info is ze eerder geregistreerd als jij....tenzij we het over een andere vogel hebben.
Moeder moest dochter beetje in de gaten houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volhens mijn info is ze eerder geregistreerd als jij....tenzij we het over een andere vogel hebben.
dat is dan wel weer handig, ik ga nog een koppie thee zetten en ik duik erinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog crew was, hoorde je heel snel waar een rel was.
Ben op meets geweest waar heel veel huidige mods aanwezig waren, dat was echt eng.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog crew was, hoorde je heel snel waar een rel was.
vreemd... ik dacht echt dat ik eerder was, ik zal het morgen eens navragen!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja en dan met een Armageddon thuiskomen gaan alle alarmbellen af natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Heeft een lager id dan jummie.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Heeft een lager id dan jummie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |