Ja Deutsche Welle D.A.F.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 die lopen meer dan 35 jaar achter
Al jaren.quote:
De uitslag.quote:
quote:
Snel even een creme halen die weg te krijgen?quote:
Ik houd het bij wat frisdrank.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het bij wat frisdrank.
Ik was gister mijn biertje vergeten. Hij was gelukkig vandaag nog niet dood.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het bij wat frisdrank.
Kan ik wel gebruiken, zondag komen ze wat klussen in mijn huis, om f*ck*ng 7.00 uur.quote:
Leuk voor je buren ook op Zondag.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken, zondag komen ze wat klussen in mijn huis, om f*ck*ng 7.00 uur.
Ik heb geen buren meer, die zijn door mijn parkiet verjaagd.quote:
Wat voor Polen heb je ingehuurd ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen buren meer, die zijn door mijn parkiet verjaagd.
Illegale Polen, ik heb eerst mijn parkiet op ze afgestuurd. Ze heeft gezegd dat ze hun zou verraden tenzij ze mij zouden gaan helpen.quote:
Noord of Zuid ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Illegale Polen, ik heb eerst mijn parkiet op ze afgestuurd. Ze heeft gezegd dat ze hun zou verraden tenzij ze mij zouden gaan helpen.
NSB parkietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Illegale Polen, ik heb eerst mijn parkiet op ze afgestuurd. Ze heeft gezegd dat ze hun zou verraden tenzij ze mij zouden gaan helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |