Ik was daar op Geologie-excursie en hadden onze eigen gids ... maar het meeste wisten we al welquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!
Erosie ...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hingol National Park, pakistan.
Maar je ogen bedriegen je... niets te zien daar![]()
[ afbeelding ]
Ligt daar redelijk horizontaal ... Wel regen iddquote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon, rotsen, weet je wel.. tectonische botsingen en wat regen
[ afbeelding ]
Jouw vakgebied iddquote:Op donderdag 25 september 2025 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt daar redelijk horizontaal ... Wel regen idd
OK.. Ik moet het doen met wat nog is blijven hangen .. maar de natuur blijft fascinerend ....quote:Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw vakgebied idd
Deze leek heeft vooral vragen
Ik ben benieuwd of chufi de antwoorden kan geven.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw vakgebied idd
Deze leek heeft vooral vragen
D'r is geen antwoord, kennis, speculatie, fantasie en vooral.. open mind en plezier!quote:Op donderdag 25 september 2025 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of chufi de antwoorden kan geven.
https://www.youtube.com/shorts/m2u5-SXKVZAquote:Op donderdag 25 september 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
Zag vnl horizontale sedimentatie .. de erosie heeft ook allerlei aspecten .. wind, regen, rivieren .. kou / warmte ... aard van het gesteente om zo maar even wat te noemen ...
Erosie begint op het moment dat iets boven de oppervlakte (zeenivo) komt
Ah ja duidelijk..quote:Op donderdag 25 september 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/m2u5-SXKVZA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |