quote:'Komst Jonathas en Anderson startpunt van samenwerking met Cruzeiro'
Volgens de zaakwaarnemer van Jonathas en Anderson is de stage van Jonathas en Anderson het startpunt van een technische samenwerking tussen Cruzeiro en Ajax. Clubs hadden daarover al enkele jaren contact. Ajax en Cruzeiro hadden voor de stage van het tweetal al een akkoord bereikt over de transfersom voor het geval Ajax besluit het tweetal aan te trekken. In totaal zouden de twee spelers samen naar verluidt een waarde van bijna 3 miljoen euro vertegenwoordigen, al zal Cruzeiro waarschijnlijk nog een deel van de transferrechten behouden.
Dat zou niet verkeerd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal weer uitgegriept, back ontopic.
[..]
Babayaro is transfervrij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Urby verkopen in de winterstop en er een fatsoenlijke linskback voor halen
Vertonghen is ook geen echte linksback.
Was die in een vorig leven ook al niet bij Anderlecht mislukt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Babayaro is transfervrij..
Maar stond in Maart voor het laatst op het veld.
Maar goed, dat is toch niet belangrijk, want tegenwoordig is hij altijd geblesseerd.quote:Babayaro kwam in 1994 op erg jonge leeftijd uit Nigeria naar RSC Anderlecht, en speelde zichzelf in de kijker met het Nigeriaans voetbalelftal op de Olympische Zomerspelen van 1996 in Atlanta. Al snel wekte hij de belangstelling op van enkele grote Europese voetbalclubs, en werd hij in april 1997 voor £2,25 miljoen gekocht door Chelsea - destijds een clubrecord dat werd betaald voor een tiener.
Nee man, Erik Pieters is veel beter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Babayaro is transfervrij..
Maar stond in Maart voor het laatst op het veld.
Zei er iemand Lasse Schöne?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee man, Erik Pieters is veel beter.
Sorry.. dacht even als Marco v Bquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat heeft die met de linksback positie te maken [afbeelding].
komop zeg ik heb nog liever Colin dan Drenthe erinquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Royston Drenthe niet huren?
Mag ik hier even ZEER mee eensch zijn.. beetje jammer..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die ziekte die jij als bijvoegelijk naamwoord gebruikt, typisch Rotterdams, kansloos ook.
Mja.. het is en blijft psv he.. Ik voorzie weer een meesterschwalbe van Farfan en een penalty gegeven door de heer Vink..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
Ajax wint gewoon zondag ik voel het, de laatste 2 keer hebben we ook van Psv gewonnen.Dus aan je statistiek heb je ook weinig Pyth.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal weer uitgegriept, back ontopic.
[..]
quote:Koster wil zien waar Ajax staat
Amsterdam, 14 dec 2007
Adrie Koster kijkt uit naar het duel met PSV van aanstaande zondag. De hoofdtrainer gaat er vanuit dat hij na afloop van het treffen met de Eindhovenaren kan zeggen hoe Ajax ervoor staat op nationaal niveau.
,,PSV heeft een sterke, ervaren ploeg”, zei Koster vrijdagmiddag tijdens de wekelijkse persconferentie. ,,De verschillen op de ranglijst zijn heel klein. PSV staat slechts één puntje achter ons. Na dit duel wordt echt duidelijk op welk niveau we zitten.”
Koster waakt voor onderschatting. Dat PSV vorige week met 2-4 verloor van Roda JC ziet hij als een incident. ,,Dat was een slechte wedstrijd, en het liet zien dat PSV kwetsbaar is op bepaalde punten. Maar ik denk dat ze ook heel goed in staat zijn zich te herstellen.”
PSV verloor woensdag in de laatste groepswedstrijd van de Champions League met 0-1 van Internazionale. Ook daar hecht Koster weinig waarde aan. ,,Het klopt dat PSV een extra wedstrijd in de benen heeft. Maar in Eindhoven is men gewend meerdere duels per week af te werken. Daarnaast denk ik dat Jan Wouters een paar van zijn spelers al iets eerder naar de kant haalde, om ze toch wat rust te geven.”
De Ajax-trainer moet het zondag in de ArenA nog doen zonder Gregory van der Wiel. Hij is nog niet hersteld van zijn knieblessure. Ook de naam van Leonardo zal niet op het wedstrijdformulier te zien zijn. ,,Hij moet nog iets meer wedstrijdritme opbouwen bij Jong Ajax.” De andere spelers die niet ingezet kunnen worden vanwege fysiek ongemak zijn Edgar Davids, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita. Gabri is er wel bij zondag. Hij viel tegen Willem II nog geblesseerd uit, maar is weer fit.
Hoe Koster gaat spelen tegen PSV kon en wilde hij nog niet zeggen. ,,We hebben natuurlijk nog een training te af te werken”, lichtte hij toe. ,,En daarnaast licht ik liever altijd eerst de spelers en andere betrokkenen in over de opstelling.”
Koster sloot de persconferentie feestelijk af. Hij overhandigde Europass-ballen van adidas aan twee journalisten die de leukste vraag hadden gesteld. Eén van de winnende vragen luidde: ‘Ga je weer een truc uithalen zondag?’. Ajax speelt zondag tegen PSV voor het eerst een wedstrijd met de Europass.
Op dit moment zijn we niks meer of minder dan een waardeloze subtopper zonder enige structuur in het beleidquote:
Echt te triest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi geen VD WIEL, typisch dit.
Da's niet echt aan mij, maar ik geef wel iemand een gil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Blight, je bent mod en aanwezig, kun je die TT niet schrappen? Hoeft men daar ook niet twee pagina's vol over te lullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |