beschrijf die ziektes eens naderquote:Op maandag 23 april 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Schelden met ziektes tegen een paar feyenoordsupporters na rkc uit.
Ik zit er niet zo mee. Zeker niet als Japie weer terug is.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
** John Heitinga geschorst voor Willem II uit **
Kunnen jullie weer makkelijk doorgaan, omkoperijquote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef PyTh het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet krijgen jullie Heerenveen (ik zie feyenoord niet winnen of gelijk spelen in Friesland) en wij Twente...
Daarom. Zonder Johnny kan ook.quote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee. Zeker niet als Japie weer terug is.
Gelukkig niet voor de finalequote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
** John Heitinga geschorst voor Willem II uit **
Ik dus wel.. Anders had je urby namelijk op de bank kunnen laten (die was weer matig gisteren)..quote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee. Zeker niet als Japie weer terug is.
Net Heracles vorig jaar, tegen elke club speelde ze goed, ze speelde gelijk tegen Ajax, PSV, maar verliezen 7-1 en 0-4 (als ik het goed heb) van Feyenoord, toeval?quote:Op maandag 23 april 2007 15:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kunnen jullie weer makkelijk doorgaan, omkoperij![]()
ik vind Babel heel wisselvalligquote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Jasza het volgende:
Waarom wil iedereen Babel eruit, die was formidabel gister in de 1e helft en is beter dan de Mul.
Ja wie speelde niet formidabel gister in de eerste helft.. Ik ben al langer niet tevreden over Babel..quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Jasza het volgende:
Waarom wil iedereen Babel eruit, die was formidabel gister in de 1e helft en is beter dan de Mul.
Klopt, al was het gister wel goed met izjn aanname, hij is idd wisselvallig maar om nou Manucharyan er voor hem in te gaan zettenquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja wie speelde niet formidabel gister in de eerste helft.. Ik ben al langer niet tevreden over Babel..
Als ik " aanname" noem denk ik dat aardig wat mensen het eensch zijn..
En daar ga jij je nog lelijk in vergissen.. ik weet toch wel dat het niet gaat gebeuren.. Ryan is een van Henk's oogappelsquote:Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, al was het gister wel goed met izjn aanname, hij is idd wisselvallig maar om nou Manucharyan er voor hem in te gaan zetten
Manucharyan is een talent maar hij heeft nog te weinig laten zien om hem in zo'n wedstrijd te laten starten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
En daar ga jij je nog lelijk in vergissen.. ik weet toch wel dat het niet gaat gebeuren.. Ryan is een van Henk's oogappels
Mitea mag van mij best beginnen, 2 goede invalbeurten en de Mul laat totaaaal niets zien.quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef stefmans het volgende:
Manucharyan en Mitea de mietjes van glas.![]()
Dat lijkt me ook, ja. In een wedstrijd met belangen zo groot als deze kan Henk ten Cate het zich niet veroorloven om iemand met zo weinig ervaring in het eerste opeens te laten starten.quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Manucharyan is een talent maar hij heeft nog te weinig laten zien om hem in zo'n wedstrijd te laten starten.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef stefmans het volgende:
Manucharyan en Mitea de mietjes van glas.![]()
Mitea op rechtsbuiten of Babel naar Rechtsbuiten dat lijkt me gewoon zelfmoord. Het is of Babel of Mitea op Links.quote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea mag van mij best beginnen, 2 goede invalbeurten en de Mul laat totaaaal niets zien.
Is ook wel zo.. maar ja.. Manu heeft gelukkig verlengd!quote:Op maandag 23 april 2007 15:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, ja. In een wedstrijd met belangen zo groot als deze kan Henk ten Cate het zich niet veroorloven om iemand met zo weinig ervaring in het eerste opeens te laten starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |