De Meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef keijz het volgende:
Wat een OP
Vooral het plaatje van de trainersstraf
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
De Meer.
Mooie OP ja. Trancelocator.
Jij was wat? 4 toen de ArenA kwam? Doe es normaal ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
De Meer.
Mooie OP ja. Trancelocator.
Ga eens weg uit dit topic het ging net zo lekker met de topic snelheid en nu ben jij trug meteen een topic binnen en kwartier volquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij was wat? 4 toen de ArenA kwam? Doe es normaal ofzo.
Kun jij ook eens normaal gaan reageren? Je lijkt DK welquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Idd, we hebben al genoeg aanvallers. Er moeten echt middenvelders bijkomen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef Schanulleke het volgende:
Kluivert? Alsjeblieft zeg, we wouden toch kampioen worden?
Ik lijk DK wel omdat ik niet mee doe aan die zielige KJH verafgoding? En heb ik niet gelijk dan? Ik ga toch ook niet roepen dat ik het zo geweldig vond om Johan Cruijff te zien spelen in het Olympisch Stadion?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kun jij ook eens normaal gaan reageren? Je lijkt DK wel
Ook dat ja. PI's tellen hier in VBL niet ofzo.quote:
Jij loopt Kluivert te verafgoden, en degene die het daar niet mee eens zijn uit te maken voor nepajaciedenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik lijk DK wel omdat ik niet mee doe aan die zielige KJH verafgoding? En heb ik niet gelijk dan? Ik ga toch ook niet roepen dat ik het zo geweldig vond om Johan Cruijff te zien spelen in het Olympisch Stadion?
Zucht, begrijpend lezen en PI's interpreteren is echt teveel gevraagd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij loopt Kluivert te verafgoden, en degene die het daar niet mee eens zijn uit te maken voor nepajacieden
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee het gaat er me om dat het net rustig was in dit topic en de discussies normaal gevoert werden dat is nu dus totaal al niet meer hoeveel posts hebben we al in dit topic nu alweer 50. En als je het zo zielig vind post je niet ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, begrijpend lezen en PI's interpreteren is echt teveel gevraagd?
En stefmans waar maak je je druk om? Mag ik niet discussieren over Kluivert? Moet dit topic perse een week duren met 250 keer een hersenloze "AJAX![]()
![]()
" van mensen die nog nooit een wedstrijd hebben bezocht ofzo?
Wat een slap gelul, als iemand het niet eens is met de kudde, is het meteen een Dirk-Kuijt. Zielig gedoe.
Wat de fuck BOEIT het, als de de topics sneller gaan. Ik snij normaal een onderwerp aan, en dan word ik meteen van alle kanten voor gek verklaard i.p.v. dat er inhoudelijk op gereageerd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee het gaat er me om dat het net rustig was in dit topic en de discussies normaal gevoert werden dat is nu dus totaal al niet meer hoeveel posts hebben we al in dit topic nu alweer 50. En als je het zo zielig vind post je niet ik lig er niet wakker van
en jou reactie wasquote:Sorry hoor, maar Kluivert is echt passe en we hebben er niets aan met Huntelaar. Rosenberg, Babel, Charisteas... die scoren ook allemaal hun doelpuntjes.
Bogarde is ook een neger hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Nashje. Haal er maar even een oude koe bij.Weer even normaal verder. Discussieren mag scherp, maar beledig elkaar niet. (en dan heb ik het ook tegen Jajong)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |