abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:50:15 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55891530

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55891671
Niet. Want dat rijmt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55891698
tvp
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:02:56 #4
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55891717
Als van Basten trainer bij ajax wordt zal Seedorf niet komen denk ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55891731
!
pi_55891753
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef PyTh het volgende:
Hmmmmm.

Van Basten in 2009: We hadden de keuze tussen Seedorf halen of Landzaat halen. In onze ogen had Ajax meer behoefte aan een controlerende middenvelder, en dus hebben we voor Denny gekozen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:07:11 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55891787
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef PyTh het volgende:
Van Bommel ook niet, denk ik.

Maar goed, ander (redelijk realistisch) scenario:

AC Milan presteert kut, Carlo Ancelotti zou best weleens geslachtofferd kunnen worden, Marco van Basten is een held voor iedereen die AC Milan een warm hart toedraagt, de prestaties van Van Basten zijn voor de buitenwacht heel goed te noemen en zeker voor Italiaanse begrippen, Van Basten is op 18 juni 2008 beschikbaar en Clarence Seedorf zal daar niet op zitten te wachten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:17:42 #8
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_55891965
tvp
A.F.C. Ajax
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:17:49 #9
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55891969
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Van Bommel ook niet, denk ik.

Maar goed, ander (redelijk realistisch) scenario:

AC Milan presteert kut, Carlo Ancelotti zou best weleens geslachtofferd kunnen worden, Marco van Basten is een held voor iedereen die AC Milan een warm hart toedraagt, de prestaties van Van Basten zijn voor de buitenwacht heel goed te noemen en zeker voor Italiaanse begrippen, Van Basten is op 18 juni 2008 beschikbaar en Clarence Seedorf zal daar niet op zitten te wachten.
Hoop doet leven.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:18:36 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55891982
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoop doet leven.
Gelukkig wel.
pi_55892012
Ik zie Seedorf niet komen, maar je weet nooit natuurlijk.
pi_55892036
Eerst maar eens een verdediger..
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:21:38 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55892041
Seedorf zou fijn zijn. Maar dat kan dan nog wel 2 seizoenen duren ofzo.

Ik hoop toch, tegen beter weten in, dat we nog een verdediger weten te strikken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:26:43 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_55892138
Clarence heeft toch tot 2011 een contract bij AC Milan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:33:56 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55892279
Doe maar 8 nieuwe spelers
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:38:16 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55892351
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef Catch22- het volgende:
Clarence heeft toch tot 2011 een contract bij AC Milan?
ja
pi_55892615
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:05 schreef Blight het volgende:

[..]

Hmmmmm.

Van Basten in 2009: We hadden de keuze tussen Seedorf halen of Landzaat halen. In onze ogen had Ajax meer behoefte aan een controlerende middenvelder, en dus hebben we voor Denny gekozen.
Waar is Dave vd Bergh als je hem nodig hebt?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55892685
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:21 schreef devv05 het volgende:
Eerst maar eens een verdediger..
Idd, aanvalstuig hebben we genoeg.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55892731
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55892983
quote:
Zien AZ-supporters tegen Ajax hun eigen spandoeken terug?

09 Januari 2008
De kans bestaat dat fans van AZ zondag in de ArenA hun eigen spandoeken terugzien, alleen dan aan de kant van de Amsterdamse fans. Vorige week is er namelijk ingebroken in het Victorie-stadion, waarbij drie spandoeken zijn gestolen. Bij Italiaanse supportersgroepen is het jaren een sport om doeken van rivaliserende fans te ontvreemden enals trofee te tonen bij het eerstvolgende duel tussen de twee clubs. Misschien dat deze trend nu is overgewaaid naar Nederland... Toch maar eens televisie kijken zondag... Het gaat om de doeken met de opdruk 'vak S', (huh, was dat niet van Feyenoord?) 'Oud-Overdie AZ Forever' en 'Alkmaar Zaanstreek'. Misschien zit ik er ook wel helemaal naast en zijn de doeken "gewoon" gejat door een asociale AZ-supporter die z'n kamer wil opleuken.
Komkommer nieuws
pi_55893046
Heeft die wedstrijd tegen de Kozakken Boys ons nog wat opgeleverd:
quote:
'Als Ajax me als verdediger wil hebben, ook met plezier hoor'
door Marry Bouman

09 jan 2008, 02:56 - WERKENDAM - Voor Samuel Scheimann (20) breekt er een spannende tijd aan. De speler van hoofdklasser Kozakken Boys is door Ajax uitgenodigd om stage te komen lopen.

"Ik heb geen idee wat me daar te wachten staat. Stel dat ik daar mag blijven... Dat is wel iets waar ik op zit te wachten", zegt de 20-jarige Rotterdammer.

Scheimann maakte in de bekerwedstrijd Kozakken Boys - Ajax grote indruk op de Amsterdammers. "Toen ging het heel goed. Dat hebben ze natuurlijk gezien en waarschijnlijk heb ik daar de stage ook gedeeltelijk aan te danken." De linkspoot is vooral benieuwd hoe het zo dadelijk tussen al die mannen bij Ajax draait. "Ze zullen willen zien hoe mijn niveau is. En ik wil ook graag zien hoe ver ik zelf ben. " In de bekerwedstrijd tegen Ajax viel vooral de manier waarop hij vanuit de achterste linie telkens opkwam en veel gevaar stichtte op. " Ik speel eigenlijk het liefst links op het middenveld. Maar als ze me als back willen hebben, ook met alle plezier hoor." Een paar maanden terug kreeg Scheimann, die zowel de Nederlandse als de Israëlische nationaliteit bezit, ook van RKC Waalwijk een verzoek. Kozakken Boys antwoordde negatief. De Speler was daarover flink teleurgesteld. " Bij Kozakken Boys vonden ze dat verzoek niet serieus. Ajax heeft het nu serieuzer aangepakt. Ze hebben eerst de club gebeld. Daarna heb ik schriftelijk de uitnodiging ontvangen. Kozakken Boys vindt dat als een club als Ajax belt, ze dan geen nee kunnen zeggen. Als je daarop nee zegt, jaag je natuurlijk een speler in het harnas."

De stage zal in de laatste week van januari zijn. "Ik zie wel hoe het gaat verlopen. Als het niets wordt, vervul ik gewoon mijn taken bij Kozakken Boys. Het zou wel een droom zijn die dan uitkomt."

De droom om nog eens in zijn geboorteland Israël te gaan voetballen, is voorlopig weg. "Ik ga rechten studeren. Israël vergeet ik daardoor even", zegt Scheimann, die begin vorig seizoen bijna bij Hapoel Haifa speelde. Door de oorlogsdreiging zette hij daar echter zelf een streep door, waarna hij bij Kozakken Boys belandde.

Scheimann voetbalde vanaf de F'jes tot aan de B-junioren bij Feyenoord. Bij de Rotterdammers vertrok hij uiteindelijk om naar NAC Breda te gaan. Daar nam hij afscheid vanwege zijn Israëlische avontuur. Die droom spatte dus uiteen. Bij Kozakken Boys ontwikkelde hij zich goed. Zijn spel vertoont veel gelijkenissen met Giovanni van Bronckhorst. "Hij is mijn grote voorbeeld. Ik had bij de F'jes van Feyenoord dezelfde trainer als Van Bronckhorst toen hij zo oud was."
Urby kan wel inpakken nu natuurlijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:14:10 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55893135
Een in Israël geboren Rotterdammer.
pi_55893141
Mooi verhaal, een jood die bij de jeugd van Feyenoord heeft gespeeld en via de amateurs mischien bij Ajax terecht zou komen
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:15:32 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55893167
Zou dit HEM zijn? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:32:57 #25
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55893621
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:20 schreef Blight het volgende:

[..]

Hier het bijbehorende artikel:
[..]

Voorlopig dus in ieder geval niet. Maar toch; wel leuk om te lezen.
Heerlijk om te lezen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')