Zijn dat ook betrouwbare sites?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:21 schreef Jodelaar het volgende:
Hiddink naar SCH volgens meerdere sites
Right....quote:Op maandag 4 februari 2008 19:21 schreef Jodelaar het volgende:
SCH Satelietploeg van ajaxquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hoe gaat hij dat combineren met TD functie bij Ajax?![]()
Heel makkelijk om de goede spelers daar vandaan te plukken danquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Hoe gaat hij dat combineren met TD functie bij Ajax?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:21 schreef Jodelaar het volgende:
Rightquote:Op maandag 4 februari 2008 19:21 schreef Jodelaar het volgende:
Gut .. en dan een TD die niet weet wie ze moeten kopen en alles verkopenquote:Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef Roysen het volgende:
Ik zie voor volgend seizoen het koppel Rijkaard en dan als assistent Gert-Jan Verbeek wel zitten.
Rijkaard neemt wel een paar talentjes mee uit Barcelona.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gut .. en dan een TD die niet weet wie ze moeten kopen en alles verkopen
Ik zie niemand zitten. Alleen mezelf. Als ik trainer zou worden zou ik een kampioenschap en kwartfinale CL garanderen. En het zou me nog lukken ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef Roysen het volgende:
Ik zie voor volgend seizoen het koppel Rijkaard en dan als assistent Gert-Jan Verbeek wel zitten.
Ik word wel TD.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie niemand zitten. Alleen mezelf. Als ik trainer zou worden zou ik een kampioenschap en kwartfinale CL garanderen. En het zou me nog lukken ook.
Maarja, zolang ik niks hoor zal ik wekelijks de vakken blijven vullen in de lokale supermarkt.
zijn ambitie zal toch wel wat hoger liggen dan Heerenveenquote:Op maandag 4 februari 2008 19:21 schreef Jodelaar het volgende:
Misschien heeft Heerenveen wel hoge ambities.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
zijn ambitie zal toch wel wat hoger liggen dan Heerenveen
Oplossing:quote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
410 morgen op de koffie bij Ajax.
Een pastoor die scheldt, het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef PastoorPeter het volgende:
HET ZIJN MAAR KUUUUUT KAKKERLAKKE
Leuke wedstrijd gisteren. ze pwnde die noobs wel ff![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |