HALLO SPUIT 11 !!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen Stam zondag. Check nu.nl
Paar ton?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Messidona het volgende:
Beetje off-topic. Maar ik vroeg me laatst af wat nou een speler (met contract) uit het beloftenteam van Ajax ongeveer per jaar verdiend ?
Hoezo wil je ze overkopen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Messidona het volgende:
Beetje off-topic. Maar ik vroeg me laatst af wat nou een speler (met contract) uit het beloftenteam van Ajax ongeveer per jaar verdiend ?
Zal wel gewoon een modaal salaris zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
10k denk
Hm, dan heb ik het vorige topic niet goed gelezen. Excuus. Dacht dat daar nog werd gespeculeerd dat hij er wellicht bij zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HALLO SPUIT 11 !!!
Hoezo "dit is oud nieuws.nl"![]()
En vond je de spelers gespannen of niet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Net nog ff bij de training geweest, Vermeer gaat verhuurd worden, hij is zo goed als rond met een club, hij wou niet zeggen welke
Heerenveen? (op aanraden van Foppe?)quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Net nog ff bij de training geweest, Vermeer gaat verhuurd worden, hij is zo goed als rond met een club, hij wou niet zeggen welke
nee, er was nog wel geloofquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En vond je de spelers gespannen of niet?
en hij heeft barbara gesprokenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En vond je de spelers gespannen of niet?
Ok dat zegt genoeg, ze zullen vandaag wel paar dagen in een hotel gaan, als ik het goed had gehoord wat HTC zei.quote:
Hmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |