laten we het hier maar over hebben danquote:'BOULAHROUZ OF HYPPIA NAAR AJAX'
11-04-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 751 || Auteur: Joey de Bruin
Ajax wil voor aankomend seizoen graag een vervanger aantrekken voor de transfervrij vertrekkende Zdenek Grygera. Ten Cate zou Chelsea bankzitter Khalid Boulahrouz en Liverpool verdediger Sammi Hyppia zien als opvolger van de vertrekkende Tjech, dit meldt een betrouwbare bron rondom Europesoccer.
Boulahrouz kwam afgelopen zomer over van HSV naar Chelsea, maar kwam mede door blessures niet aan spelen toe, vandaag gaf Chelsea-trainer José Mourinho aan dat Boulahrouz uit beeld is bij Chelsea.
Liverpool-verdediger Sammi Hyppia heeft de afgelopen tijd ook geen basisplek meer bij Liverpool en dat lijkt voor Ajax een goede reden, om hem naar Nederland terug te halen. Hyppia speelde in zijn carrière al eerder in Nederland voor Willem II.
Ik denk dat we de TT voortaan echt AFC AZ (Maar stiekem toch van Ajax) topic #xxx kunnen noemen...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef patrickt37 het volgende:
Jezus, v. Gaal gelijk weer zeiken over de scheidsrechter. Zei hij dat bij Wegereef ook? wat een enorme asshole. Past precies bij Scheringa
Bouhlarouz of Hyppia, ze zijn beiden welkom!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
laten we het hier maar over hebben dan
Als niemand anders topics opent...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef Pritt het volgende:
Jezus stop jij eens met topics maken want deze TT is niet goed.
Adriaanse was toen die debuteerden al lang weg als hoofd opleidingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja, Van der Vaart en Sneijder zijn echt prutsers.
het was een onterecht afgekeurde goal...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef patrickt37 het volgende:
Jezus, v. Gaal gelijk weer zeiken over de scheidsrechter. Zei hij dat bij Wegereef ook? wat een enorme asshole. Past precies bij Scheringa
Wat weet jij met een paar posts al een enorme grafhekel bij mij te creëeren. Ongelovelijk, wat een zeikerd ben je. Ga je op je eigen club richten ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef patrickt37 het volgende:
Het was een onterecht goedgekeurde goal: toen was het zogenaamd not-done om te zeiken. Hypocriete zak.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het was een onterecht afgekeurde goal...
Waarom zou boula naar Ajax komen?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Boulahrouz zou een welkome aanvulling zijn voor volgend seizoen.
Onzin, de bal caramboleerde via de elleboog van Jaliens op z'n dij en ging daarna de goal in.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het was een onterecht afgekeurde goal...
Waarom zou Hyppia naar Nederland komen? Om salaris in te gaan leveren? Bij elke andere Engelse club kan hij meer verdienen als bij Ajax.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef twi het volgende:
Hyppia is al 33, en spelen met een centrum Stam - Hyppia zie ik niet zitten met het oog op de toekomst. Als Boulahrouz komt vind ik dat niet zo'n probleem, die is nog jong.
Maargoed, als Hyppia komt zal dat wellicht ten koste gaan van Gabri. Dus doe maar niet. Tien keer liever Gabri. Daarnaast, Boulahrouz komt gewoon niet. Punt.
hier begrijp ik helaas geen flikker vanquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het was een onterecht goedgekeurde goal: toen was het zogenaamd not-done om te zeiken. Hypocriete zak.
Dat heb ik niet gezien, if so dan moet van gaal stoppen met huilenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, de bal caramboleerde via de elleboog van Jaliens op z'n dij en ging daarna de goal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |