Klopt, al is het zonde dat het nog 2-2 wordt, ondanks alles is het je bijna fataal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:40 schreef Tvduijn het volgende:
Lekker, die utrechters nog hoop geven en dan alsnog in de laatste minuut pakken hahaha
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:43 schreef denthemen het volgende:
hoorde net van iemand uit het uitvak dat er aan beide kanten verkeerde dingen zijn gezongen, Utrecht is begonnen over Picornie en Para Smit en Ajax heeft erop gereageerd om over Di Tomasso te zingen.. toch erg jammer.. maar dat Utrecht achterbaks is is wel duidelijk.. zo zongen zij ook over Para Smit tijdens de minuut stilte een aantal jaar geleden en hebben zij meerdere malen over Ferry van Vliet (Nac speler die verongelukt is) gezongen.. onder andere toen zij tegen nac speelde op de datum dat Ferry jarig zou zijn geweest..
En Para Smit dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef RayMania het volgende:
Dat van Picornie kan ik maar niet snappen. Eigen schuld als je daar in dat veld gaat staan hoor om te vechten. Erg laf van die Ajax-supporters om dan over Di Tomasso te zingen, wat totaal niet te vergelijken is.
Idd Dito kon er niets aan doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef RayMania het volgende:
Dat van Picornie kan ik maar niet snappen. Eigen schuld als je daar in dat veld gaat staan hoor om te vechten. Erg laf van die Ajax-supporters om dan over Di Tomasso te zingen, wat totaal niet te vergelijken is.
Ik heb het van een jongen uit het uitvak, heb hem net gesproken, toen zijn er ook pogingen gedaan om uit te breken of zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik heb niets over Picornie / Para Smit / Di Tomasso gehoord hoor dan zijn het hele kleine groepjes geweest ...
Er is wel gezongen over Sneijder , ten Cate enzo
Die andere was al een hele oude, die tegelijkertijd met #461 was gestart maar nooit is dichtgegooid. Daardoor gingen sommige mensen nu daar weer in posten.quote:
En toch de man die als een van de eerste van de rivalen van Utrecht een bos bloemen kwam neerleggen verrot schelden 90 minuten lang???quote:
Sneijder is gewoon stoutquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, spreekkoren, lekker belangrijk ook.. kansloze types zitten er helaas genoeg bij het voetbal..
Bij jullie lopen anders ook behoorlijk wat nare mannetjes rond, gelukkig kregen jullie er ook rood voor..quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij jullie lopen anders ook behoorlijk wat nare mannetjes rond, gelukkig kregen jullie er ook rood voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |