quote:Op zondag 4 februari 2007 14:23 schreef S-Two het volgende:
Tweede helft was wel heel slecht, maar boeiend, 3 punten en gewoon een 4-1 overwinning. Sneijder speelde de eerste helft heel goed, Gabri vond ik ook erg goed, en De Mul en Babel speelden ook heel behoorlijk. Zal me niets verbazen als Ten Cate zo doorgaat. Davids speelde niet bijzonder, maar wel gewoon degelijk.
En ik vond Ogararu en met name Emanuelsson wel heel zwak.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
Waar hoorde je datquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
Thnxquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Gewoon bij Tele2, zal vanavond ook wel bij de Wedstrijden komenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Waar hoorde je dat? Ik heb gvd Tele2 voetbal maar na deze wedstrijd komen geen interviews
![]()
Iemand trouwens een gifje van Davids&Leo bij Buys?
Ja, maar Downstairs is down. Ik post, als die site het weer doet, wel alle goals + sfeer + andere dingenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik vond Babel best aardig spelen hoor. Z'n aannames waren iig al een stuk beter, en hij kaatste af en toe goed. Had zelf ook een aantal behoorlijke acties. En Perez moet gewoon in de basis!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef Roi het volgende:
[..]
de Mul begint me ook steeds meer te bevallen, had in het begin het idee dat hij een "trap-naar-voren-hol-d'rachteraan-buiten" was, maar vandaag liet ie zien dat ie ook technisch erg sterk is....quote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef JeroenV het volgende:
Leo vond ik ook niet slecht spelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |