Agh hijs wel sterk aan de bal maar iedereen doet net alsof het een superspeler is na die goal tegen RBC. Verschillende kakkerlakken zeiden gister voor de wedstrijd op me msn ook:quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
Laat Dembele alsjeblieft in Tilburg. Ik snap niet wat iedereen in hem ziet.
Ga jij vrijwillig met kakkerlakken om?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh hijs wel sterk aan de bal maar iedereen doet net alsof het een superspeler is na die goal tegen RBC. Verschillende kakkerlakken zeiden gister voor de wedstrijd op me msn ook:
DEMBELE BEEST, HIJ GAAT JULLIE NAKKEN![]()
Nee, maar ik lachte ze altijd uit op msn over de prestaties van Feyenoordquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij vrijwillig met kakkerlakken om?
![]()
En nu is het precies andersomquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar ik lachte ze altijd uit op msn over de prestaties van FeyenoordDit jaar staan ze ook meestal op de block
![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu is het precies andersomZe lachen jou uit?
Daarom, volgend jaar eyquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat denk je zelfmaar ik heb schijt aan ze, wij zijn binnenkort toch weer sterker dan ze
![]()
Euh ahahahahaha. Mijn oom kent ook mensen uit het bestuur en Ajax is bezig met etoóquote:K@vinos
Boondock Saint
kevin_masters100@hotmail.com
Bekijk profiel WWW Persoonlijk bericht (Online)
Re: Eredivisie (deel 2)
« Antwoord #217 Gepost op: 9 feb om 22:29 »
Antwoord met citaat
Een teamgenoot, heeft een oom. Die oom heeft mensen die hij kent in het bestuur van Ajax
En volgens hem, danet gehoord op training, schijnt Ajax ook bezig te zijn met Pavel Nedved
En mijn oom werkt in de journalistiek bij Omroep Fryslanquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
Hoi nieuw gerucht van een forum over FM:
K@vinos
Boondock Saint
Antwoord met citaat
Een teamgenoot, heeft een oom. Die oom heeft mensen die hij kent in het bestuur van Ajax
En volgens hem, danet gehoord op training, schijnt Ajax ook bezig te zijn met Pavel Nedved
Euh ahahahahaha.
Ja die geloof ik helemaaaaaal niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
Hoi nieuw gerucht van een forum over FM:
K@vinos
Boondock Saint
Antwoord met citaat
Euh ahahahahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |