Ohnee, straks komt vdherik of dirk-kuyt buurtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef BillyBeflap het volgende:
Sorry, het is kinderachtig maar dit kon ik niet voor jullie achterlaten:![]()
kakkerlakken
...
Preciesquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef Erwtensoep het volgende:
We zijn allemaal geen lieverdjes![]()
behalve psv en heerenveen supporters.
Nu maar hopen dat het zo blijft tot het einde van het seizoenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk weer koploper.
neuh ik vond het prima zo.quote:Overigens wil ik even kwijt dat ik spreekkoren over Di Tomasso schandalig vind.
Het is jammer dat Sneijder wederom de pispaal was, maar dan nog had Di Tomasso met rust gelaten moeten worden.
Ik ga vanmiddag ook even wat mensen in Utrecht pestenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Werk hier in centrum Utrecht, ben nog heerlijk aan het nagenieten...
inderdaad, zuchtquote:
Het programma van Ajax is wel een tikkie zwaarder dan de andere clubs lijkt wel. En we staan nu al bovenaan, dat beloofd wat!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef wolferl het volgende:
Loting is van 12:00 tot 12:30 op Eurosport morgen dus.
Jammer dat er weer interlands tussen komen, ik had graag gezien hoe Ajax in deze vorm had gespeeld tegen Groningen. Maargoed, weer die stomme kwalificatie interlands.
Daarna 2 mooie wedstrijden achterelkaar. Groningen thuis en Feyenoord uit, hebben we er 6 punten bij.
Dankzij het interlandvoetbal, staan we sowieso nog een weekje langer bovenaan!quote:
zo kan je het ook bekijken jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dankzij het interlandvoetbal, staan we sowieso nog een weekje langer bovenaan!
Nou ja, AZ won gewoon bij Roda-uit dat is ook wel erg netjes. En ik zie Ajax ook niet eenvoudig Heerenveen uit opzij zetten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het programma van Ajax is wel een tikkie zwaarder dan de andere clubs lijkt wel. En we staan nu al bovenaan, dat beloofd wat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |