Dacht zelf ook dat het een tien was, maar Aad de Mos vergeleek hem zaterdag in de Belgische media (VRT Teletekst) met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, dat doet hij toch ook niet voor niets?quote:
Maar als Steef het goedheeft, qua positie, dan lijkt het mij zeker een versterking.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dufour is een halve Cocu: Kan centraal op het middenveld, als rechtshalf en als '10' spelen. Doet Steef qua speelstijl aan Deco denken. Aangezien Steef het al vaker goed gezien heeft in spelers, denk ik dat deze jongen een aanwinst voor de competitie is. Dufour zal een aanwinst blijken te zijn voor Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Ja en Genk zal flink willen vangen, voor dit talent. Aad bedanktquote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef -Wolf- het volgende:
Het zou wel mooi zijn om met Steven Defour (geen Dufour of Deffour dus) een echt groeibriljantje in huis te halen. Maar gezien z'n leeftijd vergt het wel veel geduld. En dan moet 'ie ook niet binnen 4 jaar weer weg zijn ofzo.
Jij ook.quote:
Hij valt niet zo op dat Ajax er veel aandacht aan besteedt.quote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
Doet Stanley het zo slecht bij F.C. Den Bosch dat Ajax hem niet eens op de thee heeft uitgenodigd?
Aad "ik ben een garantie voor succes" de Mos? Misschien vergelijkt hij hem met die spelers qua klasse of hoeveelheid talent of iets dergelijks. Beroepszwetser Hans Kraay junior noemde Huntelaar altijd een goede spits. Als men hem dan vroeg: "Waarom?" dan antwoordde hij steevast: Er zit een goede kop op. Je hoort dan niks over aanname, doelgerichtheid of kopkracht, maar slechts een domme one-liner. Dat zie je vaker bij die voetbalprogramma (pseudo)analytici: Ze roepen maar wat.quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dacht zelf ook dat het een tien was, maar Aad de Mos vergeleek hem zaterdag in de Belgische media (VRT Teletekst) met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, dat doet hij toch ook niet voor niets?
[..]
Maar als Steef het goedheeft, qua positie, dan lijkt het mij zeker een versterking.
quote:Danny, Danny, Danny!
Zoveel steun, zoveel, vertrouwen, zoveel geduld. Geen trainer heeft ooit zoveel krediet gehad als jij, en dan lees ik het volgende uit jouw mond?
"Het kan dus zo maar gebeuren dat we binnenkort toch nog redelijk tevreden kunnen terugblikken", aldus Blind.
Meen je dat nou werkelijk, dus het volgende maakt jou echt niet uit?
"De Amsterdammers morsten in 34 duels liefst 42 punten. Ajax presteerde in de eredivisie alleen tijdens het seizoen 1964/1965 slechter".
Je moet je schamen, je hebt de supporters het slechtste gegeven van wat de huidige twee generaties ooit bij Ajax hebben kunnen zien. En jij duft te praten over "redelijk tevreden terugblikken" ?
Met deze uitspraak heb je eens temeer bevestigd dat het Ajax geen ene reet kan schelen wat ze de supporters voorschotelen en jouw,zogenaamde Godenzoon, blijkbaar al helemaal niet......
Binnen 5 jaar het voetballende Ajax naar een absoluut dieptepunt, door een trainer die werkt met de spelers die uit de jeugdopleiding komen waar hij zelf jaren directeur was, hoeveel excuses mag je gebruiken?
Of zijn bestuur en Directie echt, BLIND?!
PS.
Onderstaande toont de dingen weer in het juiste daglicht: De Amsterdammers troffen in RKC merkwaardig genoeg een tegenstander die gebaat was bij een overwinning van de tegenstander. De Waalwijkers plaatsten zich namelijk alleen voor de play-offs om een plek in de Intertoto wanneer Ajax bij de beste vijf zou eindigen.
Dat zou ik er ook niet voor over hebben, voor zo'n bedrag haal je iemand die al wat bewezen heeft.quote:Op maandag 17 april 2006 23:27 schreef F1Bas het volgende:
Ajax heeft denk ik geen 6 miljoen over voor Defour.
ik vind het dan ook wel enorm veel geld voor zo'n jonkiequote:Op maandag 17 april 2006 23:27 schreef F1Bas het volgende:
Ajax heeft denk ik geen 6 miljoen over voor Defour.
VDV is voor maar 5 Miljoen weggegaan, brengt het wel in perspectief hequote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het dan ook wel enorm veel geld voor zo'n jonkie
Ik vind 5 miljoen voor Wesley Sonck enorm veel geld. Als je met 6 miljoen euro een multifunctioneel megatalent in huis haalt, valt het op zich nog wel mee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het dan ook wel enorm veel geld voor zo'n jonkie
Sonck had zich min of meer bewezen en speelde ook in de nationale ploeg, Defour heeft nog niks van dit alles.quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind 5 miljoen voor Wesley Sonck enorm veel geld. Als je met 6 miljoen euro een multifunctioneel megatalent in huis haalt, valt het op zich nog wel mee.
Daarmee wordt maar meteen bewezen dat het niks zegt als een speler nog niet in de Belgische nationale ploeg speelt. Kijk naar Dembele en Martens: Die vind ik toch beter dan Mpenza en Verheyen. Als een speler gevolgd wordt door Chelsea, PSV en Ajax en scouts zijn lovend over zo'n speler, dan kan het haast niet mis gaan met zo'n speler.quote:Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sonck had zich min of meer bewezen en speelde ook in de nationale ploeg, Defour heeft nog niks van dit alles.
Ik bedoel meer aan te geven dat Defour het eerst maar eens moet waar maken. Ik kan verder niet over hem oordelen, heb hem maar een keer zien spelen al maakte hij een goede indruk.quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarmee wordt maar meteen bewezen dat het niks zegt als een speler nog niet in de Belgische nationale ploeg speelt. Kijk naar Dembele en Martens: Die vind ik toch beter dan Mpenza en Verheyen. Als een speler gevolgd wordt door Chelsea, PSV en Ajax en scouts zijn lovend over zo'n speler, dan kan het haast niet mis gaan met zo'n speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |