abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 10:01:52 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53480442

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53480461
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoe minder toeschouwers in het stadion, hoe meer potentiële tv-kijkers.
Dus hoe meer geld voor Scheringa..
Maar goed das misschien een heel andere discussie

Urzaiz en Luque in de spits vanavond?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53480499
Zal me benieuwen vandaag, vooral of die schoppers zich een beetje kunnen inhouden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 26 september 2007 @ 10:05:51 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53480521
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Urzaiz en Luque in de spits vanavond?
Lijkt me een goed idee, verder elftal niet teveel veranderen. Op zich zijn dit ook gewoon ideale wedstrijden om aan automatismes te werken, daarbij is het in deze fase van het seizoen nog niet echt nodig om mensen rust te geven.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53480570
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee, verder elftal niet teveel veranderen. Op zich zijn dit ook gewoon ideale wedstrijden om aan automatismes te werken, daarbij is het in deze fase van het seizoen nog niet echt nodig om mensen rust te geven.
3e keeper staat op doel las ik gisteren (correct me if i'm wrong)
Niet tricky??
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53480582
Geef schilder maar eens een kans op de linksback positie.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:10:51 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53480613
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:08 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

3e keeper staat op doel las ik gisteren (correct me if i'm wrong)
Niet tricky??
Neuh, niet tricky. Bij Haarlem blonk hij uit, dus kan het Kozakken Boys-niveau best wel aan.
pi_53480694
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:09 schreef w00h00 het volgende:
Geef schilder maar eens een kans op de linksback positie.
Dit is toch geen wedstrijd om "de kans te krijgen"? Je kan het alleen maar slecht doen, wat je ook doet. Of je moet echt met 20-0 winnen.
Get woke, go broke!
  woensdag 26 september 2007 @ 10:15:14 #9
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53480700
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Zal me benieuwen vandaag, vooral of die schoppers zich een beetje kunnen inhouden.
Idd.. Spakenburg schopte er gister ook 2 of 3 gasten van RJC af
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 26 september 2007 @ 10:17:26 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53480738
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit is toch geen wedstrijd om "de kans te krijgen"? Je kan het alleen maar slecht doen, wat je ook doet. Of je moet echt met 20-0 winnen.
Nee hoor, 0-4 is ook prima. Lekker boeiend hoeveel er in gaan, als we maar doorgaan en er geen blessures komen. Da's het belangrijkste.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53480740
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neuh, niet tricky. Bij Haarlem blonk hij uit, dus kan het Kozakken Boys-niveau best wel aan.
Oke, maar ik lees ook dat KB ook wel een tricky ploeg kan zijn, cupfighters zijn altijd link.
Helemaal als je ziet wat er gisteren voor uitslagen zijn geweest, ok de meeste hadden een "net niet" maar veel eerste klassers die goed resultaat hebben neergezet.

En idd dat soort clubs/spelers willen wel eens refrustreerd te keer gaan voor hun thuis publiek.
Straks heb je idd weer 2 blessures
  woensdag 26 september 2007 @ 10:20:55 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53480790
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Oke, maar ik lees ook dat KB ook wel een tricky ploeg kan zijn, cupfighters zijn altijd link.
Helemaal als je ziet wat er gisteren voor uitslagen zijn geweest, ok de meeste hadden een "net niet" maar veel eerste klassers die goed resultaat hebben neergezet.

En idd dat soort clubs/spelers willen wel eens refrustreerd te keer gaan voor hun thuis publiek.
Straks heb je idd weer 2 blessures
Och, blessures. We hebben de selectie verbeed, dus kunnen wel wat hebben.
pi_53480800
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee hoor, 0-4 is ook prima. Lekker boeiend hoeveel er in gaan, als we maar doorgaan en er geen blessures komen. Da's het belangrijkste.
Ik bedoel meer van, wat het resultaat ook is, je kan nooit die jongen beroordelen op basis van dit soort wedstrijden. Zelfs al excelleert hij en ramt er 5 in, wat zegt dat?

OK, pas als ie 4 keer zijn man laat lopen en daar 4 goals uitvallen kan je hem negatief beoordelen . Maar verder kan je er niets uit afleiden.
Get woke, go broke!
pi_53480948
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Qua tegenstand misschien niet zo, maar het is goed voor die jongen op zijn minuten te pakken en enigzins ingespeeld te raken in het team, want nu Vermealen eruit geblesseerd is en Urby keer op keer bewijst geen verdediger te zijn, zou ik Schilder eens linksback zetten.
pi_53480984
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

Idd.. Spakenburg schopte er gister ook 2 of 3 gasten van RJC af
Ja, slagers zijn het, ze zullen Suarez sowieso doormidden schoppen als ie 1 minuut speelt
pi_53480988
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Qua tegenstand misschien niet zo, maar het is goed voor die jongen op zijn minuten te pakken en enigzins ingespeeld te raken in het team, want nu Vermealen eruit geblesseerd is en Urby keer op keer bewijst geen verdediger te zijn, zou ik Schilder eens linksback zetten.
Tuurlijk, kwaad kan het niet om hem eens samen te laten spelen met wat vaste waarden. .
Get woke, go broke!
pi_53481115
Nou, laat die bankzitters maar eens 90 minuten spelen. Een paar jonge talenten erbij.
En wat Silenus al zei; Lekker belangrijk hoeveel ballen in het net verdwijnen. De volgende ronde bereiken met zo min mogelijk geblesseerde spelers is het doel.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53481143
Vanavond;

Kozakken Boys - Ajax

edit: oops drukte beetje later op versturen
pi_53481321
quote:
VVV - Ajax mogelijk in Duitsland 25 september 2007

VVV-Venlo hoopt de thuiswedstrijden tegen de topclubs in de Eredivisie te spelen in de behuizing van een Duitse club. Stadion De Koel heeft slechts zesduizend plaatsen. VVV denkt zelf aan het onderkomen van Borussia Mönchengladbach of dat van MSV Duisburg. De Limburgse club heeft al contact gehad met de Duitsers. Het regionale kanaal L1 meldt zelfs dat VVV de KNVB toestemming gaat vragen om thuiswedstrijden tegen Nederlandse topclubs in Mönchengladbach te spelen.

Voorzitter Hai Berden van de Venlose club zegt dat in de Duitse krant Rheinische Post. Het stadion van Borussia Mönchengladbach heeft een grotere capaciteit dan De Koel en biedt meer beveiligingsmogelijkheden. Berden zegt in het interview dat hij zich de wedstrijd tegen Ajax op 30 december in het Borussia-Park kan voorstellen. Het Duitse stadion ligt een kwartier rijden van Venlo.

Het is onduidelijk of de KNVB toestemming zal geven voor thuiswedstrijden over de grens. Berden opperde dat idee al eerder vlak na de promotie van VVV naar de Eredivisie. De club wilde echter eerst afwachten hoe goed de thuiswedstrijden van VVV werden bezocht.
Moffeeeeuh.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:45:12 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53481382
Schilder linksback is het verneuken van de kwaliteiten van hem.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53481788
Schilder moet gewoon linkshalf in een 433 formatie.
  woensdag 26 september 2007 @ 11:05:33 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53481859
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:02 schreef Fides het volgende:
Schilder moet gewoon linkshalf in een 433 formatie.
Zou hem weleens als tien willen zien spelen, bij Jong Ajax deed hij dat soms zéér verdienstelijk. Ook centraal in de verdediging, in de Danny Blind-rol, was hij bij Jong Ajax geweldig. Een alleskunner dus!
  woensdag 26 september 2007 @ 11:10:21 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53481963
Geen posities in de verdediging. Ik vond hem vorig jaar juist aanvallend geweldig spelen. Vanaf links trekt hij vaak naar de 10 positie waar hij voor het doel voor veel gevaar kan zorgen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53482006
Zullen ze blij mee zijn in Duitsland ja .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53482156
Schilder is een beetje een type De Zeeuw volgens mij. Technisch goed, goede trap en hij kan ook wel bikkelen.

Is hij trouwens weer fit?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')