abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21390913
Omdat meestal Ajacieden zo vriendelijk zijn voor ons PSV'ers om een nieuw PSV topic te openen neem ik bij deze maar eens zelf de eer om een Ajax topic te openen Veel prijzen gewonnen en zo ja dat weet iedereen natuurlijk maar laten we het over het nieuwe seizoen hebben: Bijna iedere zichzelf respecterende eredivisieclub schreeuwt in de voorbereiding alweer om 'Europees voetbal' als doelstelling maar Ajax heeft samen met 2 andere clubs een hogere doelstelling: Landskampioen worden. Of dit zal gaan lukken dit seizoen is geheel aan de lezer/poster en zelf ben ik vooral benieuwd dus zal m'n mening niet geven over dit vraagstuk

Deze man wenst elke voetbalsupporter alvast een sportief seizoen toe
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21390915
ff over Zlaten nog tijdens NE - ZWE:

Bah hij heeft vast iets tegen Nederlanders omdat z'n ouders niet goed genoeg door Dutchbat werden beschermd of zo, nu kan Koeman wél een basisplek voor Wesley inruimen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21391236
quote:
Van der Vaart baalt van gedrag Ibrahimovic

19/8/2004 0 :01

Rafael van der Vaart is boos. De Ajacied moest al na vijf minuten van het veld, na een aanvaring met Zlatan Ibrahimovic, aan wie hij zich bijzonder irriteerde.
Van der Vaart probeerde in de vierde minuut Ibrahimovic af te stoppen. Maar zijn ingreep moest hij bekopen, met een (opzettelijk lijkende) forse trap van de Zweed op zijn rechterenkel. Het was zijn laatste actie, want even later moest hij zich laten vervangen.

'Ik kreeg een trap van Zlatan, met gestrekt been, en mijn enkel sloeg dubbel. Het lijkt op verrekte enkelbanden. Het werd direct vrij dik. Het zal wel een paar weekjes rust worden, denk ik. Ik hoop een week, twee weken. Maar als er iets kapot is kan het langer duren. Maar het zal wel meevallen. Ik kan er al weer goed op staan. Morgen gaan we naar het ziekenhuis om foto's te laten nemen.'

Tijdens het 2-2 gelijkspel stoorde Van der Vaart zich aan het gedrag van Ibrahimovic, die bij Ajax zijn ploeggenoot is. De Zweed viel in Solna onder meer op door een bodycheck tegen Giovanni van Bronckhorst en een trap in de rug van John Heitinga. Tot woede van zijn Ajax-aanvoerder.

'Ja, als je zoiets doet, daar heb ik weinig waardering voor over', reageerde Van der Vaart over de trap die hij zelf kreeg van Zlatan. 'Zoiets kan gebeuren, maar dan ga je achteraf aan je ploeggenoot even vragen hoe het is. Dat deed hij niet en dat vind ik erg teleurstellend.'

'Je kan iemand per ongeluk raken, maar hij was zķ bezig. Ik had het gevoel dat hij de weg kwijt was. Het gaat misschien te ver om te zeggen dat hij het express deed. Maar het leek er wel op. Hij raakte Johnny in zijn rug, Wesley zal hij ook wel geprobeerd hebben te raken. Je bent ploeggenoten. Ik weet niet wat er met hem aan de hand was. Op de een of andere manier vond hij dat hij zich op een vervelende manier moest laten zien.'
bron: www.vi.nl

Zlatan Ibrahimovic soms geniaal en soms onzichtbaar in een wedstrijd, maar nog vaker zwaar irritant. Gisteravond was het dus weer eens zover waarin hij eerst zijn medespeler Van der Vaart uit de wedstrijd schopt, daarna deelt hij zijn befaamde elleboog nog eens uit aan Van Bronckhorst en last but not least: terwijl zijn ploeggenoot Heitinga op de grond ligt schopt hij hem nog eens keihard in de rug.

Als Ajax-supporter heb ik altijd veel genoten van de geniale momenten van Zlatan, maar de vele negatieve momenten zijn er altijd teveel in overvloed met gisteravond als dieptepunt ... welke gek takelt zijn eigen medespeler zo toe?

Ik hoop dat dit alles in Amsterdam nog een staartje krijgt en Ajax-supporter ben ik Zlatan liever kwijt dan rijk.
stop listening bad music
pi_21391667
quote:
19/8/2004 - Ibrahimovic begrijpt de ophef niet echt
(Van onze verslaggever P)

BRON: Aftonbladet

Het begint erop te lijken dat Ronald Koeman een paar internationals in zijn werkkamer moet uitnodigen om de lucht tussen een paar spelers te klaren. Het gedrag van Zlatan Ibrahimovic tijdens de oefenwedstrijd tegen Zweden heeft voor irritaties gezorgd, gezien de reactie van Rafael van der Vaart gisteren. Ibrahimovic zelf lijkt niet te begrijpen waar alle opheft rondom hem op is gebaseerd. De Zweedse Ajacied kreeg gisteren na de wedstrijd kritiek te verduren, onder meer omdat hij wegbleef bij ploeggenoten nadat hij ze met zijn acties (licht) geblesseerd had. In een kort interview met Sportbladet geeft Ibrahimovic zijn visie op de zaak.

De elleboogstoot die hij uitgedeeld zou hebben kwam omdat hij zijn lichaam niet meer onder controle zou hebben, nu hij in volle vaart op Van Bronkhorst aankwam en zichzelf diende te beschermen. Na de wedstrijd heeft hij zijn excuses aan Van Bronkhorst aangeboden. De blessure van Van der Vaart is het gevolg van een spelsituatie waarin hij de bal wilde beschermen, wat een beetje moeilijk ging "met al die Nederlanders in de buurt". Van opzet is geen sprake.

Zoals bekend was Ibrahimovic ook niet echt blij naar zijn goal. Het blijkt dat zijn woorden niet gericht waren tegen Edwin van der Sar, maar tegen Edgar Davids, en niet opgevat moeten worden als kwade woorden, maar "Det var en kul grej. Inget speciellt. Det var mellan oss två." Oftewel: "Het was gewoon een grappig dingetje. Niets speciaals. Het was iets tussen ons".

Je lichaam niet meer onder controle hebben. Als hij bedoelt dat er kortsluiting in z'n hersens is ja
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 19 augustus 2004 @ 09:36:25 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21391955

Als eerste moet ik zeggen dat als 'ie 't als Ajacied tegen PSV of Feyenoord zou doen, ik er eigenlijk niet veel problemen mee had gehad behalve wat commentaar op de elleboog. Maar ik vrees met grote vrezen dat dit toch wel weer gaat leiden tot een moeilijke situatie, tenzij Zlatan eenmaal in Amsterdam een andere uitleg geeft (als in: flink zijn excuses aanbiedt). Al ziet dat er niet naar uit
pi_21392034
Die rechtsbuiten die Koeman zoekt, die speelt helaas bij Feyenoord.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 19 augustus 2004 @ 09:49:23 #7
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21392145
quote:
Het was gewoon een grappig dingetje
Als het een grappig dingetje was, waarom zei hij het dan met zoveel agressiviteit? En waarom moesten zijn teamgenoten hem dan wegduwen?
pi_21392162
Boeiend allemaal wat hij verbaal in die wedstrijd deed.

Dat lompe gedrag richting Van der Vaart en Heitinga baart me meer zorgen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21392163
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Die rechtsbuiten die Koeman zoekt, die speelt helaas bij Feyenoord.
Bij Humberto Tan vertelde Koeman toch dat ze het niet in hem zagen zitten..?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21392173
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nou, als ik Romeo nu toch zie voetballen ...

Dan zag Feyenoord het toch beter. Al maakt 1 zwaluw natuurlijk nog geen zomer.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:00:29 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21392278
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef zjroentje het volgende:
Boeiend allemaal wat hij verbaal in die wedstrijd deed.

Dat lompe gedrag richting Van der Vaart en Heitinga baart me meer zorgen.
zoiets zegt volgens mij genoeg over de toestand bij Ajax..

jammer dat Zlatan nu een doodschop terug heeft gekregen, hij mag wel voor Ajax spelen maar
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21392368
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Koeman slaat wel vaker flaters met transfers ... Bob Peeters, Tom Soetaers ... Nol Hendriks lacht zich volgens mij nog steeds kapot
stop listening bad music
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:20:06 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21392567
't Begint wel vaak hetzelfde liedje te worden hier over die transfers. Die zijn gemaakt, kom eens met wat nieuws.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:39:30 #14
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21392853
Volgens mij was Zlatan gisteren bezig om een transfer af te dwingen naar een andere club
pi_21393047
Zlatan wisselt genialiteit al veel te lang af met trieste momenten, onzichtbare bedroevende wedstrijden, lomp verbaal gedrag naar mede-spelers en het is denk ik het beste dat ie afnokt. Het is sowieso geen geweldenaar voor Ajax. Gewoon samen met Sonck dumpen, Babel doorschuiven en Nando terughalen.

Koeman zag het trouwens wel zitten in Castelen heeft ie gezegd, maar meende met de Mul identieke kwaliteit te hebben die ook nog jonger is, en zagen daarom af van Romeo. Wederom een domme fout.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:53:31 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21393104
Wie weet, Castelen is drie jaar verder in z'n ontwikkeling. Hij speelt nu even aardig, maar dat niveau moet 'ie wel vast zien te houden.

Ibrahimovic dumpen is zelfmoord, Babel kan het niveau gewoon nog niet aan en is alleen een belofte voor de toekomst. Nando heeft zichzelf ook op dit niveau niet laten zien. Maar dat zijn opties voor volgend jaar.
pi_21393389
Als hij er tegen NAC 6 inschiet mag ik hem wel weer
pi_21393408
Babel en Nando kunnen het al aan. Die tig kansen die men bij Ajax krijgt in onze competetie staan garant voor goals van spitsen die het spelletje kennen van Ajax, ongeacht ervaring.

De standaard discussie ontstaat dan weer : is iemand met veel talent en gretigheid er klaar voor, versus iemand die er zogenaamd klaar voor is maar veel te weinig uit zijn kwaliteiten haalt, weinig rendement oplevert voor het team en ook nog eens niet de spelers om hem heen beter laat functioneren door een bovenmoeaal spelinzicht. Van Basten had al eerder kritiek op Zlatan, dat ie het veel meer moet laten zien (m.a.w. doet ie dat niet, en dat doet ie dus niet, voldoet hij niet).

Zlatan ontwikkelt zich nu ook nog tot een rotte plek in de selectie met zijn Mido-gedrag. Lijkt erop dat ie teleurgesteld is dat ie na het EK geen grote club aan de haak heeft kunnen slaan.

En Castelen speelt niet 'alleen nu' even aardig. Dat deed ie al een heel seizoen in Den Haag. Zijn snelheid is net zoals die van Robben enorm, alleen op basis daarvan is ie al geschikt (Overmars kan ook alleen hard rennen), maar hij koppelt er ook nog een dosis flair en techniek aan die bepaald niet belabberd is. Kan makkelijk uitgroeien tot een topper als ie heel blijft.
pi_21393660
Babel kon het vorig seizoen nog niet waarmaken, hij heeft sindsdien alleen maar in het 2e gespeelt. Ik denk niet dat hij er al klaar voor is, je moet daar nog even mee wachten. Maar je moet het inderdaad blijven proberen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 augustus 2004 @ 11:21:08 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21393700
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 10:50 schreef Haspel33 het volgende:
Zlatan wisselt genialiteit al veel te lang af met trieste momenten
Hij lijkt wat dat betreft behoorlijk op Dennis 'the menace' Bergstamp.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21394129
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij lijkt wat dat betreft behoorlijk op Dennis 'the menace' Bergstamp.
Misschien een beetje, al zie ik het tegenwoordig nog maar zelden bij Dennis. Het echte verschil zit hem in dat Zlatan geniale momenten, en Dennis geniale wedstrijden afwisselt met die streken. Met zijn teaminbreng en speloverzicht mag ie nog niet eens Dennis aanraken. Die laat het hele team beter voetballen, Zlatan voetbalt zijn eigen (soms geniale) partij.
pi_21394850
Dennis is geniaal zelfs als hij slecht speelt.
pi_21394950
Nja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21395518
als Zlatan nu echt gek is geworden dan hebben we de rest van het seizoen een probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 augustus 2004 @ 12:33:36 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21395698
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Misschien een beetje, al zie ik het tegenwoordig nog maar zelden bij Dennis. Het echte verschil zit hem in dat Zlatan geniale momenten, en Dennis geniale wedstrijden afwisselt met die streken. Met zijn teaminbreng en speloverzicht mag ie nog niet eens Dennis aanraken. Die laat het hele team beter voetballen, Zlatan voetbalt zijn eigen (soms geniale) partij.
Dat deed Dennis ook niet toe-ie Zlatan's leeftijd had ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')