Hopen dat Huntelaar t weer eens op zn heupen krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef MaxC het volgende:
Ik gok zondag op 3-1, hopen dat Alves het niet op zijn heupen krijgt![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hopen dat Huntelaar t weer eens op zn heupen krijgt.
quote:11/5/2007 - Bezuinigingen bij niet halen Champions League
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Er staat zondag veel op het spel in het duel tegen Heerenveen. De ploeg zal met minimaal twee doelpunten verschil moeten winnen. Uitschakeling zou Ajax even terugzetten in het groeipad dat is uitgestippeld om binnen vijf jaar ij de Europese top te komen. Haalt de club geen Champions League voetbal dan zal er bezuinigd moeten worden, zo blijkt uit de woorden van Ajax directeur Fontein in het Algemeen Dagblad.
,,Als we het niet halen, heeft dat invloed op ons jasje,’’ aldus Fontein. ,,De inkomsten gaan in dat geval omlaag, dus moet je je uitgaven daar op aanpassen. Dan moeten we een kleinere jas aan.’’
Wat bedoelen ze met Europese top? United, Barcelona, Chelsea en Milan aanvallen? Dat kan toch nooit meer structureel als je de verschillen in begrotingen ziet?quote:
Druk is goed voor de spelers. Het gaat juist mis als er geen druk is en het een makkelijke doorgang hoort te zijn. Wat dat betreft is het goed dat we Feyenoord niet tegen kunnen komen in de play-offs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Goed zo, leg nog maar meer druk op de spelers..![]()
Welcome backquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef BonJovi het volgende:
Eindelijk weer op het forum na een ban van 2 weken. Patrick kom maar naar huis
Mee eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Druk is goed voor de spelers. Het gaat juist mis als er geen druk is en het een makkelijke doorgang hoort te zijn.
Ik mag het wel hopen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef Messenga het volgende:
Zondag gaan we wel door hoor.
Bedanktquote:
d8 dat we woensdag ook wel effe zouden winnen... mja hoop voor het beste.. zoalng heerenveen niet scoort hebben we een goede kans..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef Messenga het volgende:
Zondag gaan we wel door hoor.
Daar had ik al een verliezend voorgevoel over, het verraste me ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
d8 dat we woensdag ook wel effe zouden winnen... mja hoop voor het beste.. zoalng heerenveen niet scoort hebben we een goede kans..
Op de een of andere manier denk ik dat we het zondag redelijk makkelijk krijgen. Al zal dat niet kome door ons eigen spel, maar meer door een verrassend slecht Heerenveen. Geen idee waarom ik dat denk. Maargoed, tegen AZ zou het daarna sowieso heel erg moeilijk worden, denk niet dat we dat halen als we ook nog eens zulke domme kaarten blijven pakken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Woensdag zag ik ons echt niet zomaar ff winnen. Had er al een slecht voorgevoel over en eigenlijk zag ik al na 10 minuten dat het niks zou worden. Daarom ben ik blij dat het slechts 1-0 is geworden.
Zoiets denk ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:12 schreef Sethje het volgende:
Het word zondag gewoon 4-0 ofzo, Wij zijn AJAX wij zijn de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |