22 jaar en 200 dagen ofzo. Maargoed, dat mag geen excuus zijn, vandaag (en eigenlijk het hele seizoen natuurlijk al) gewoon kut gespeeld. Nu nog redden wat er te redden valt (CL, beker) en volgend seizoen niet al na de 8e speelronde kansloos voor de titel zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef The_Hives het volgende:
Wat was de gemiddelde leeftijd van het team?
Deels wel vind ik, net als tegen Inter Milaan veels te laat ingegrepen. Hij had al eerder moeten wisselen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou, deze keer lag het niet grotendeels aan Danny iig.
Ik wilde het ook niet als excuus gebruiken, was gewoon benieuwdquote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
22 jaar en 200 dagen ofzo. Maargoed, dat mag geen excuus zijn,
mwah, van mij hoeven we de CL niet te halenquote:vandaag (en eigenlijk het hele seizoen natuurlijk al) gewoon kut gespeeld. Nu nog redden wat er te redden valt (CL, beker) en volgend seizoen niet al na de 8e speelronde kansloos voor de titel zijn.
Natuurlijk wel, we moeten niet doen alsof Perez en Stam de verlossers zijn, maar met die 2 gasten erbij staat er een team wat veel potentie heeft. Het zou zonde zijn als we het volgend seizoen met de troostprijs genaamd UC zouden moeten doen. Niet goed voor de ontwikkelling van sommige spelers.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet als excuus gebruiken, was gewoon benieuwd.
[..]
mwah, van mij hoeven we de CL niet te halen.
deels wel met je eens ja. Hij wisselt net als Koeman altijd pas rond de 70ste minuut. En naar mijn mening is een speler dan pas warm als het afgelopen isquote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Deels wel vind ik, net als tegen Inter Milaan veels te laat ingegrepen. Hij had al eerder moeten wisselen.
Wat een onzin. Ik win liever de Uefa Cup, dan dat je bij de laatste acht van de CL zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
uefa cup is waardeloos, dan nog liever niks
ja okay, maar ik heb gewoon een hekel aan die play offs. Je bent al een heel seizoen bezig om een positie te bereiken. En is het seizoen voorbij, kan je hem alsnog kwijtrakenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:33 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we moeten niet doen alsof Perez en Stam de verlossers zijn, maar met die 2 gasten erbij staat er een team wat veel potentie heeft. Het zou zonde zijn als we het volgend seizoen met de troostprijs genaamd UC zouden moeten doen. Niet goed voor de ontwikkelling van sommige spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |