22 jaar en 200 dagen ofzo. Maargoed, dat mag geen excuus zijn, vandaag (en eigenlijk het hele seizoen natuurlijk al) gewoon kut gespeeld. Nu nog redden wat er te redden valt (CL, beker) en volgend seizoen niet al na de 8e speelronde kansloos voor de titel zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef The_Hives het volgende:
Wat was de gemiddelde leeftijd van het team?
Deels wel vind ik, net als tegen Inter Milaan veels te laat ingegrepen. Hij had al eerder moeten wisselen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou, deze keer lag het niet grotendeels aan Danny iig.
Ik wilde het ook niet als excuus gebruiken, was gewoon benieuwdquote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
22 jaar en 200 dagen ofzo. Maargoed, dat mag geen excuus zijn,
mwah, van mij hoeven we de CL niet te halenquote:vandaag (en eigenlijk het hele seizoen natuurlijk al) gewoon kut gespeeld. Nu nog redden wat er te redden valt (CL, beker) en volgend seizoen niet al na de 8e speelronde kansloos voor de titel zijn.
Natuurlijk wel, we moeten niet doen alsof Perez en Stam de verlossers zijn, maar met die 2 gasten erbij staat er een team wat veel potentie heeft. Het zou zonde zijn als we het volgend seizoen met de troostprijs genaamd UC zouden moeten doen. Niet goed voor de ontwikkelling van sommige spelers.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet als excuus gebruiken, was gewoon benieuwd.
[..]
mwah, van mij hoeven we de CL niet te halen.
deels wel met je eens ja. Hij wisselt net als Koeman altijd pas rond de 70ste minuut. En naar mijn mening is een speler dan pas warm als het afgelopen isquote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Deels wel vind ik, net als tegen Inter Milaan veels te laat ingegrepen. Hij had al eerder moeten wisselen.
Wat een onzin. Ik win liever de Uefa Cup, dan dat je bij de laatste acht van de CL zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
uefa cup is waardeloos, dan nog liever niks
ja okay, maar ik heb gewoon een hekel aan die play offs. Je bent al een heel seizoen bezig om een positie te bereiken. En is het seizoen voorbij, kan je hem alsnog kwijtrakenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:33 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we moeten niet doen alsof Perez en Stam de verlossers zijn, maar met die 2 gasten erbij staat er een team wat veel potentie heeft. Het zou zonde zijn als we het volgend seizoen met de troostprijs genaamd UC zouden moeten doen. Niet goed voor de ontwikkelling van sommige spelers.
Precies, de A1 wint wel van PSV en die zijn gemiddeld nog geen 19.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
22 jaar en 200 dagen ofzo. Maargoed, dat mag geen excuus zijn, vandaag (en eigenlijk het hele seizoen natuurlijk al) gewoon kut gespeeld. Nu nog redden wat er te redden valt (CL, beker) en volgend seizoen niet al na de 8e speelronde kansloos voor de titel zijn.
Ja, ik vind dat wel een punt moeten krijgen van de KNVBquote:Op zondag 19 maart 2006 17:40 schreef snellejelle het volgende:
jammer.
om het positief te zien: zelfs met zo'n jong team verliezen we maar met één doelpunt verschil
En Huntelaar heeft weer gescoordquote:Op zondag 19 maart 2006 17:40 schreef snellejelle het volgende:
jammer.
om het positief te zien: zelfs met zo'n jong team verliezen we maar met één doelpunt verschil
Tsja je moet er wat voor over hebben. Maarja, ik ben buiten mijn SK sowieso al veel geld kwijt voor Europese thuis- en uitwedstrjden. Dan kan die 25 eurie d'r ook nog wel bij.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja okay, maar ik heb gewoon een hekel aan die play offs. Je bent al een heel seizoen bezig om een positie te bereiken. En is het seizoen voorbij, kan je hem alsnog kwijtraken. Ik ga daarom ook niet naar de play-off wedstrijden toe. Het hoort dan op zn minst bij je seizoenskaart inbegrepen te zijn.
Zullen we een brief schrijven?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel een punt moeten krijgen van de KNVB.
Ik ga ze NU bellen!, Doen ze vast welquote:
O, bel ik hemquote:Op zondag 19 maart 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter Louis van Gaal een brief laten schrijven HeatWave.
We moeten de punten er voor het eind van dit seizoen bij hebben, dan is Louis nog niet uitgeschreven.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter Louis van Gaal een brief laten schrijven HeatWave.
het gaat me niet om dat geld voor een kaartje. Het gaat me erom dat zo'n gedrocht verzonnen is puur uit commerciële overwegingen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Tsja je moet er wat voor over hebben. Maarja, ik ben buiten mijn SK sowieso al veel geld kwijt voor Europese thuis- en uitwedstrjden. Dan kan die 25 eurie d'r ook nog wel bij.![]()
Inderdaad niet zomaar even, maar gewoon met enorme overmacht!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
De komende 5 wedstrijden zie ik ons ook niet zomaar even winnen.
mocht je willenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef Fok_you het volgende:en dan naast de blessures nu weer zo'n piemel met rood
met een beetje geluk nog naast de play-offs grijpen![]()
Dit is allemaal deel van Danny's plan man.. wij zijn gewoon te dom om zijn genialiteit in te zien..quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ wil tweede worden om Ajax te ontlopen, worden wij toch gewoon 5de.
Lijkt me wel grappig een keer uefa cup. Zien we weer eens wat andere steden en landenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
uefa cup is waardeloos, dan nog liever niks
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef kreischer2000 het volgende:
Beetje magertjes vanmiddag maar wat wil je met zo'n jong team![]()
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef clauwheee het volgende:
En toch, vind ik het een beetje overdreven. Want jullie hadden wél Stekelenburg, Vermaelen, Boukhari, Pienaar, Huntelaar, Rosenberg, Rosales en Lindenberg. Daarnaast nog een Babel en Charisteas op de bank. Andere seizoenen had je dan misschien horen te winnen. Ajax is dit seizoen gewoon geen topclub, en wij zijn beter in vergelijking tot andere seizoenen. Grunn terecht gewonnen, en we hebben verzuimd meer te scoren.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef DutchSoldier het volgende:
Wordt trouwens nog knap lastig woensdag, als ze met deze selectie moeten spelen. Weet niet of Anita en Sarpong wel tot zo laat mogen opblijven![]()
Ennuh, moegen kinderen onder de 18 niet maar tot 11 uur op tv ofzo![]()
Als het verlengen wordt gaan we dus vrolijk met 9 man door![]()
hehequote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef DutchSoldier het volgende:
Wordt trouwens nog knap lastig woensdag, als ze met deze selectie moeten spelen. Weet niet of Anita en Sarpong wel tot zo laat mogen opblijven![]()
Ennuh, moegen kinderen onder de 18 niet maar tot 11 uur op tv ofzo![]()
Als het verlengen wordt gaan we dus vrolijk met 9 man door![]()
Ben jij een kloon van Dirk-Kuyt? Of krijg je stiekem een stijve van Ajax?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan heb je het vast over jezelf.
Boeiend, fouten worden gemaakt in voetbal. Ajax heeft gewoon terecht verloren, klaar. En nu de knop om voor woensdag.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Die penalty was wel onzinnig trouwens.
Gast, die handsbal ligt er zó dik bovenop.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Die penalty was wel onzinnig trouwens.
Ben idd blij dat ik niet gegaan ben. (*dankt God voor saaie verjaardagquote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis... kut wedstrijd.
Paul Mathijsquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Gast, die handsbal ligt er zó dik bovenop.
Marc van Hintum is het met me eens
Ze kloten bij Ajax wel vaker met spelers...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef Cruoninga het volgende:
Ene Rasmus Lindgren had in dit Ajax-team nog niet misstaan lijkt me. In dit Groningen-team trouwens ook niet hoor
Ja domme actie, ok, maar 5quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef pfaf het volgende:
Ach, met zo'n team hoef je geen wonderen te verwachten in Groningen.
Smerige trap van Buijs overigens, hopelijk krijgt die een wedstrijdje of 5 minimaal.
Drie wedstrijden zou niet vreemd zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja domme actie, ok, maar 5![]()
Overdrijven is ook een vak.
Kom op man, Lindgren is niet Ajax-waardig.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze kloten bij Ajax wel vaker met spelers...
Hoezo? Voor zulk soort trappen, ook die in het gezicht van Polak mag je van mij best 5 wedstrijden geven. Heb ik totaal geen moeite mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja domme actie, ok, maar 5![]()
Overdrijven is ook een vak.
Die van Polak vond ik stukken erger.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoezo? Voor zulk soort trappen, ook die in het gezicht van Polak mag je van mij best 5 wedstrijden geven. Heb ik totaal geen moeite mee.
Dat mag.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die van Polak vond ik stukken erger.
Ik vind niet dat alleen moet gekeken worden of het erg is of niet. Het gaat om de actie zelf. Meteen straffen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die van Polak vond ik stukken erger.
Eens. Maar 5 vind ik teveelquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat alleen moet gekeken worden of het erg is of niet. Het gaat om de actie zelf. Meteen straffen.
Wat een bullshit zeg. Lindgren heeft in totaal 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld. Zo snel kun je dus echt niet zien of hij Ajax-waardig is of niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kom op man, Lindgren is niet Ajax-waardig.
We zullen zien.quote:
Ik woon in Groningen en zie regelmatig een wedstrijd van FC Groningen. En hij doet het daar idd wel aardig, maar hij is echt geen speler die Ajax kampioen maakt. Misschien leuk voor in de breedte maar we zullen hem echt niet missen hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Lindgren heeft in totaal 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld. Zo snel kun je dus echt niet zien of hij Ajax-waardig is of niet.
Ik vind dat zo'n onzin he. Omdat je hem bij Groningen hebt zien spelen neem je meteen de conclusie dat ie te min is voor Ajax. Je zult 'm toch echt bij Ajax zelf moeten zien. Daar liggen de omstandigheden weer anders.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en zie regelmatig een wedstrijd van FC Groningen. En hij doet het daar idd wel aardig, maar hij is echt geen speler die Ajax kampioen maakt. Misschien leuk voor in de breedte maar we zullen hem echt niet missen hoor.
Dan kan je dus niemand die ooit voor Ajax heeft gespeelt op waarde schatten en er een oordeel over hebben?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzin he. Omdat je hem bij Groningen hebt zien spelen neem je meteen de conclusie dat ie te min is voor Ajax. Je zult 'm toch echt bij Ajax zelf moeten zien. Daar liggen de omstandigheden weer anders.
Dat heb ik ongetwijfeld met meerdere spelersquote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie meer in hem dan in Krohn-Deli eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |