quote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef Thieske het volgende:
Okay, dan gaan we het ook niet meer hebben over twijfelachtige beslissingen van scheidsrechters want die horen bij het voetbal.
Volgens mij is dit gericht aan Ajax. Trollen mag niet meer, dan maar een apart topic beginnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Dat gezeur over blessures moet nou maar eens afgelopen zijn. Blessures en schorsingen horen bij het voetbal en de ene keer heb je wat meer pech dan de andere keer maar iedere club zorgt maar dat de selectie zo breed is dat het seizoen uitgespeeld kan worden.
Een seizoen is nou eenmaal lang en niet alle spelers houden dat vol. Een beetje club heeft goede vervangers en hoort dat dan niet als argument te gebruiken als die ingezet moeten worden. Het zijn toch gewoon volwaardige leden van de selectie? Anders horen ze er gewoon in thuis.
In deze fase van de competitie hoor je weer steeds dat gemier over verzwakte clubs. Utrecht heeft er zoveel minder, RKC heeft er zoveel minder, Ajax moet zo'n jong team inzetten. Kom op mensen, dat hoort allemaal bij het voetbal.
Dus stoppen om de blessures e.d. uberhaupt als argument aan te dragen. Okay?
Hahhaha, goed geantwoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef Thieske het volgende:
Okay, dan gaan we het ook niet meer hebben over twijfelachtige beslissingen van scheidsrechters want die horen bij het voetbal.
Het is niet gericht aan Ajax maar aan alle clubs inclusief mijn eigen. Je moet niet zeuren over blessures maar er mee dealen. En soms er voordeel van onder vinden zoals dat wij dit weekend ontdekten dat Bruggink nog steeds heel goed een vrije trap kan nemen.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gericht aan Ajax. Trollen mag niet meer, dan maar een apart topic beginnen.
Moet je dan niet kijken hoe het komt dat je zoveel blessures tegelijkertijd hebt? Is dat toeval of is daar een andere reden voor?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef keeper het volgende:
Nouja, als je noodgedwongen de halve A1 op moet stellen, mag je van mij best spreken over overmacht. Die spelers horen namelijk niet bij de selectie van het eerste.
Dat lijkt me bij Ajax zeker een interessant onderwerp ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
Moet je dan niet kijken hoe het komt dat je zoveel blessures tegelijkertijd hebt? Is dat toeval of is daar een andere reden voor?
Twee. Sarpong is ook nog een A1-speler.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De halve A1? Er stond er eentje van de A1 in.
Hebben wij idd ook een periode gehad en dat gebruik je dan wel eens als excuus. Ben het met je betoog eens, maar kan me voorstellen dat je het aanhaalt als eventuele oorzaak van een verlies. Alhoewel dat natuurlijk helemaal niet terecht isquote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
Het gaat mij echt niet om Ajax hoor, volgens mij hebben vrijwel alle clubs er een handje van. Op dit moment speelt het even bij Ajax, Heerenveen, RKC en Utrecht.
Ik kan het me ook wel voorstellen hoor en er zit ook zeker wel iets in maar als je, zoals wij, twee weken achter elkaar speelt tegen teams met zogenaamd veel geblesseerden dan kan je dus nooit winnen. Als je wint, dan is het logisch van een gemankeerd team, als je verliest, is het nog veel stommer, van een gemankeerd team. Ik erger me daaraan: zoals Utrecht zich vorige week indekte tegen ons, als je dan geen betere spelers hebt om in de verdediging te zetten dan doe je gewoon iets fout als club.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Hebben wij idd ook een periode gehad en dat gebruik je dan wel eens als excuus. Ben het met je betoog eens, maar kan me voorstellen dat je het aanhaalt als eventuele oorzaak van een verlies. Alhoewel dat natuurlijk helemaal niet terecht is
Twee A1-spelers dan, al viel Sarpong in. Timisela en Boakye zijn gewoon talenten, net zoals Anita en Sarpong. "Vroeger" riep men altijd dat dit soort momenten een mooie gelegenheid waren om jeugdig talent in te passen, nu wordt het meteen gebruikt als smoesje en wordt er meteen gesproken over een jeugdelftal.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:03 schreef keeper het volgende:
[..]
Twee. Sarpong is ook nog een A1-speler.
En om nou te zeggen dat Boakye en Timisela volwaardige A-selectie spelers zijn, mwoah.
Dat is ook mijn punt. Als je verliest, heb je een excuus en als je wint is het ineens nog veel fantastischer. Clubs zorgen maar dat ze een goede achtervang hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Twee A1-spelers dan, al viel Sarpong in. Timisela en Boakye zijn gewoon talenten, net zoals Anita en Sarpong. "Vroeger" riep men altijd dat dit soort momenten een mooie gelegenheid waren om jeugdig talent in te passen, nu wordt het meteen gebruikt als smoesje en wordt er meteen gesproken over een jeugdelftal.
Juist. Wij moeten dit seizoen ook nogal eens A1-spelers opstellen. Dat moet dan maar, vroeg of laat moet je die jongens toch brengen. Waarom heb je anders een 2e elftal en een A1?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt. Als je verliest, heb je een excuus en als je wint is het ineens nog veel fantastischer. Clubs zorgen maar dat ze een goede achtervang hebben.
Nou, in principe, om over een x-aantal jaar ook nog op te stellen. Waarom heb je anders een F-jeugd?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juist. Wij moeten dit seizoen ook nogal eens A1-spelers opstellen. Dat moet dan maar, vroeg of laat moet je die jongens toch brengen. Waarom heb je anders een 2e elftal en een A1?
Een 2e elftal bestaat uit spelers die op zeer korte termijn mee moeten kunnen in het 2e elftal. Kunnen ze dat niet, dan heb je er niets aan en kosten ze je alleen maar tijd, energie en geld.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef keeper het volgende:
[..]
Nou, in principe, om over een x-aantal jaar ook nog op te stellen. Waarom heb je anders een F-jeugd?
Utrecht heeft zich helemaal niet ingedekt ... feit is gewoon dat er schorsingen en blessures waren, maar men ging wel gewoon vol de wedstrijd in en pakte ook gewoon de drie punten van je clubje. Maar tegen je verlies kunnen is niet echt je sterkste kant ....quote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik erger me daaraan: zoals Utrecht zich vorige week indekte tegen ons, als je dan geen betere spelers hebt om in de verdediging te zetten dan doe je gewoon iets fout als club.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |