quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
De steun van de supporters is nu even een revival na twee gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord. Kom op zeg, we waren hier allemaal ook verbaasd en ik zelfs met stomheid geslagen dat het leek te klinken als "Danny moet blijven".
Bovendien is het weer eens een uitgelezen mogelijkheid om op Jaakke in te hakken.
Danny moet absoluut blijven....quote:
Voetbalzonequote:Feyenoord wil Tim de Cler halen als nieuwe linksback. De 27-jarige verdediger van AZ maakte een uitstekend seizoen door en eindigde als 3e in strijd om de beste speler van de Eredivisie dit seizoen. Pascal Bosschaart weet bij Feyenoord niet te overtuigen op die positie.
Feyenoord zou hem een contract van 2 jaar aanbieden met een optie voor nog een jaar. Eerder kwam De Cler uit voor Ajax.
quote:Ajax heeft jeugdspeler Gregory van der Wiel vastgelegd. De centrale middenvelder tekent een tweejarig contract dat komende zomer ingaat.
Van der Wiel speelt sinds 1996 bij de Amsterdamse club. In 2002 maakte hij de overstapt naar HFC Haarlem om in 2005 weer terug te keren bij Ajax. Momenteel speelt het 18-jarig talent in de A1. Volgend seizoen zal hij overstappen naar Jong Ajax.
quote:In navolging van Roda JC heeft ook Sparta Rotterdam belangstelling voor Yannis Anastasiou, zo meldt het AD vandaag. De Griekse aanvaller vertrekt komende zomer transfervrij bij Ajax.
In Amsterdam is Anastasiou voornamelijk bankzitter. Trainer Wiljan Vloet zou de routinier graag naar Sparta halen, om meer ervaring in de voorhoede te krijgen.
Danny hoeft van mij niet te blijven als hoofdcoach, maar het gaat mij vooral om hoe er nu met hem omgegaan wordt. Hij is een en al Ajax, en is op een onverwachte manier ineens aan het roer gekomen. Na een slecht seizoen waar hij echt niet de hoofdschuldige van is gaat het nu weer een beetje beter.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Inderdaad twi.
Lees nog maar eens een topic of 20/30 terug, daar vreesde bijna iedereen dat het Ajax bestuur wellicht van mening zou veranderen als de play-offs goed werden afgerond inzake het aanblijven van Blind. Bijna iedereen was het erover eens dat die paar wedstrijden niet representatief waren voor het hele seizoen, terwijl nu 50 % opeens toch liever Blind wil aanhouden......laat je niet gekmaken door de cijfers van de laatste wedstrijden.
Zelf ben ik ook altijd al (zelfs sinds zijn aantreden) voor een andere trainer/coach geweest, maar ook vind ik dat het Ajax-bestuur hem schandalig behandeld, een échte Ajacied moet men niet zo aan het lijntje houden. DB verdient gewoon duidelijkheid, 42 verliespunten zijn reden genoeg voor een andere trainer/coach, maar spreek dit dan openlijk uit. Maar wat doen we als ook Henk ten Cate/Louis van Gaal niet presteert? Volgend jaar weer een nieuwe? En het jaar daarop weer één?quote:
Wanneer Huntelaar niet was gekomen in de winterstop, dan had Blind er al in Maart uitgelegen en was helemaal niets meer van terecht gekomen. De bekerfinale werd na schandalig slecht spel gehaald door een toevalstreffer van Huntelaar in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch ben ik gaan twijfelen, eigenlijk was ik voor een nieuwe trainer/coach, maar wat als ook deze niet presteert? Volgend jaar weer een nieuwe? En het jaar daarop weer één? Misschien is het wel goed om DB aan te houden, hij heeft in elk geval de spelersgroep en supporters achter zich.
Klopt, als en wanneer. Aan de andere kant had Ajax ook tweede kunnen worden op één punt achterstand van de kampioen en dan in de play-offs uitgeschakeld worden, waardoor volgend seizoen UEFA Cup zou worden gespeeld. Het is gewoon allemaal heel lastig, want geen enkele trainer/coach is een garantie voor successen en wie weet presteert DB supergoed, met Kenneth Perez en Jaap Stam erbij. Misschien ligt het allemaal wel meer aan de club dan aan de trainer/coach, dus ook Henk ten Cate/Louis van Gaal kunnen teleurstellen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer Huntelaar niet was gekomen in de winterstop, dan had Blind er al in Maart uitgelegen en was helemaal niets meer van terecht gekomen. De bekerfinale werd na schandalig slecht spel gehaald door een toevalstreffer van Huntelaar in de laatste minuut.
Hoevaak is Ajax weggekomen in de laatste minuten door een min of meer toevalstreffer? In ieder geval eigen uitgespeelde kans na superwedstrijden. Hoeveel wedstrijden heeft Ajax nou echt goed gespeeld? Amper. Hoeveel verschillende opstellingen heeft Blind allemaal geprobeerd? Op een gegeven moment wist niemand meer waar hij aan toe is.
Ik ben het wel met je eens dat hij een respectvollere behandeling had moeten krijgen en eeb beter afscheid. Maar het spel, alle omwisselingen en de enorme achterstand op PSV met bijna de 5de plaats verspeeld; nee, dan kun je echt niet meer bliijven mijn inziens.
Dat bedoel ik dus. De pers plaats de hele situatie in een bepaald daglicht en ineens zitten we met zijn allen weer te zingen dat hij moet blijven en Boukhari ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer Huntelaar niet was gekomen in de winterstop, dan had Blind er al in Maart uitgelegen en was helemaal niets meer van terecht gekomen. De bekerfinale werd na schandalig slecht spel gehaald door een toevalstreffer van Huntelaar in de laatste minuut.
Hoevaak is Ajax weggekomen in de laatste minuten door een min of meer toevalstreffer? In ieder geval eigen uitgespeelde kans na superwedstrijden. Hoeveel wedstrijden heeft Ajax nou echt goed gespeeld? Amper. Hoeveel verschillende opstellingen heeft Blind allemaal geprobeerd? Op een gegeven moment wist niemand meer waar hij aan toe is.
Ik ben het wel met je eens dat hij een respectvollere behandeling had moeten krijgen en eeb beter afscheid. Maar het spel, alle omwisselingen en de enorme achterstand op PSV met bijna de 5de plaats verspeeld; nee, dan kun je echt niet meer bliijven mijn inziens.
Zolang Boukhari geen basisplaats krijgt, mag 'ie van mij blijven. Niet moeten, hij mag namelijk evengoed vertrekken. Alleen moet er hoe dan ook een linkermiddenvelder gekocht worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:42 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. De pers plaats de hele situatie in een bepaald daglicht en ineens zitten we met zijn allen weer te zingen dat hij moet blijven en Boukhari ookWe vergeten snel met zijn allen
Jammer voor 'm. Op links hebben we zat spelers met Perez, Mitea, Babel en Rosenberg die er kunnen spelen. Op rechts heb ik weer het volste vertrouwen in Rosales als nummer 1.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Nashje het volgende:
Gronkjaer ligt onder druk bij VfB Stuttgart.
Zolang die niet presteren hebben ze vrij weinig te zeggen imo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
hij heeft in elk geval de spelersgroep en supporters achter zich.
Een linkshalf? Prioriteiten zullen daar niet liggen, want met Wesley Sneijder, Urby Emanuelson, Nourdin Boukhari en de aanstormende jeugd hebben we op die positie genoeg keuzes. Liever één of twee man voor de rechtshalf-positie, anders hebben we volgend jaar alleen Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Murat Yildirim voor die positie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang Boukhari geen basisplaats krijgt, mag 'ie van mij blijven. Niet moeten, hij mag namelijk evengoed vertrekken. Alleen moet er hoe dan ook een linkermiddenvelder gekocht wordenn.
Dan nog zou hij genoeg trainerskwaliteiten moeten hebben om een groep te motiveren. Ajax kwam op een gegeven moment elke wedstrijd achter, speelde totaal ongemotiveerd en ongeinspireerd. Als Blind zijn spelers niet eens meer kan motiveren, dan houdt het op een gegeven moment wel op.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer de aanstelling van een andere trainer/coach als een garantie kan worden gezien voor een presterend Ajax, mag deze meteen komen, maar helaas kan zoiets niet van tevoren gezegd worden. Daarbij denk ik dat DB pas vanaf komende zomer kan profiteren van het geweldige werk van Martin van Geel, want hiervoor was het beleid gewoon kut. Een nieuwe trainer/coach komt organisatorisch gezien in een gespreider bedje terecht dan DB destijds.
Klopt, er valt DB best het één en ander aan te rekenen, maar ook een nieuwe trainer/coach zal niet perfect zijn en fouten maken. Moeten we deze dan ook meteen na één seizoen ontslaan, wanneer de prestaties tegenvallen? Misschien is het juist beter om naar de langere termijn te kijken, dus niet altijd zo snel te slachtofferen, want daar schiet niemand wat mee op.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan nog zou hij genoeg trainerskwaliteiten moeten hebben om een groep te motiveren. Ajax kwam op een gegeven moment elke wedstrijd achter, speelde totaal ongemotiveerd en ongeinspireerd. Als Blind zijn spelers niet eens meer kan motiveren, dan houdt het op een gegeven moment wel op.
En dat geklooi met Lindenbergh, die absoluut geen verdediger is, maar daar wel opstelt. Voor de winterstop heel veel gekut met de aanvallers. Wisselbeleid is nog steeds een drama; standaard 70ste minuut wisselen. Altijd een aanvaller eraf voor een aanvaller.
Dat soort dingen liggen niet aan de spelersgroep, maar dat is puur en alleen Blind (met technische staf) hoor.
Boro wint m toch wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |