abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:21:56 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37371172

Toch ben ik gaan twijfelen, eigenlijk was ik voor een nieuwe trainer/coach, maar wat als ook deze niet presteert? Volgend jaar weer een nieuwe? En het jaar daarop weer één? Misschien is het wel goed om DB aan te houden, hij heeft in elk geval de spelersgroep en supporters achter zich.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:23:27 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37371215
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef twi het volgende:

[..]

De steun van de supporters is nu even een revival na twee gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord. Kom op zeg, we waren hier allemaal ook verbaasd en ik zelfs met stomheid geslagen dat het leek te klinken als "Danny moet blijven".

Bovendien is het weer eens een uitgelezen mogelijkheid om op Jaakke in te hakken.
pi_37371325
Inderdaad twi.
Lees nog maar eens een topic of 20/30 terug, daar vreesde bijna iedereen dat het Ajax bestuur wellicht van mening zou veranderen als de play-offs goed werden afgerond inzake het aanblijven van Blind. Bijna iedereen was het erover eens dat die paar wedstrijden niet representatief waren voor het hele seizoen, terwijl nu 50 % opeens toch liever Blind wil aanhouden......laat je niet gekmaken door de cijfers van de laatste wedstrijden.
pi_37371331
AJAX
pi_37371334
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef twi het volgende:

[..]
Danny moet absoluut blijven....

alleen niet als hoofdcoach
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37371385
Nja, ik weet het niet twi. Het is niet alleen na de twee gewonnen wedstrijden, al een heel seizoen is er geen druk op Blind gelegd door de supporters.

Persoonlijk heb ik op 1 punt gezegd dat ie wel mocht vertrekken, maar daar was ik na een dag al weer op teruggekomen. Ik weet niet eens meer wanneer dat was, vast na 1 van de nederlagen. Ik blijf er echter bij, Blind moet blijven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37371431
v-bal
quote:
Feyenoord wil Tim de Cler halen als nieuwe linksback. De 27-jarige verdediger van AZ maakte een uitstekend seizoen door en eindigde als 3e in strijd om de beste speler van de Eredivisie dit seizoen. Pascal Bosschaart weet bij Feyenoord niet te overtuigen op die positie.

Feyenoord zou hem een contract van 2 jaar aanbieden met een optie voor nog een jaar. Eerder kwam De Cler uit voor Ajax.
Voetbalzone
quote:
Ajax heeft jeugdspeler Gregory van der Wiel vastgelegd. De centrale middenvelder tekent een tweejarig contract dat komende zomer ingaat.

Van der Wiel speelt sinds 1996 bij de Amsterdamse club. In 2002 maakte hij de overstapt naar HFC Haarlem om in 2005 weer terug te keren bij Ajax. Momenteel speelt het 18-jarig talent in de A1. Volgend seizoen zal hij overstappen naar Jong Ajax.
quote:
In navolging van Roda JC heeft ook Sparta Rotterdam belangstelling voor Yannis Anastasiou, zo meldt het AD vandaag. De Griekse aanvaller vertrekt komende zomer transfervrij bij Ajax.

In Amsterdam is Anastasiou voornamelijk bankzitter. Trainer Wiljan Vloet zou de routinier graag naar Sparta halen, om meer ervaring in de voorhoede te krijgen.
pi_37371464
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Inderdaad twi.
Lees nog maar eens een topic of 20/30 terug, daar vreesde bijna iedereen dat het Ajax bestuur wellicht van mening zou veranderen als de play-offs goed werden afgerond inzake het aanblijven van Blind. Bijna iedereen was het erover eens dat die paar wedstrijden niet representatief waren voor het hele seizoen, terwijl nu 50 % opeens toch liever Blind wil aanhouden......laat je niet gekmaken door de cijfers van de laatste wedstrijden.
Danny hoeft van mij niet te blijven als hoofdcoach, maar het gaat mij vooral om hoe er nu met hem omgegaan wordt. Hij is een en al Ajax, en is op een onverwachte manier ineens aan het roer gekomen. Na een slecht seizoen waar hij echt niet de hoofdschuldige van is gaat het nu weer een beetje beter.

Ik denk dat men ook eens moet kijken naar dat Amsterdam Tournament. Heel leuk en aardig allemaal, maar die wedstrijden hebben nu wel voor blessures gezorgd.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:33:52 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37371486
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef twi het volgende:

[..]
Zelf ben ik ook altijd al (zelfs sinds zijn aantreden) voor een andere trainer/coach geweest, maar ook vind ik dat het Ajax-bestuur hem schandalig behandeld, een échte Ajacied moet men niet zo aan het lijntje houden. DB verdient gewoon duidelijkheid, 42 verliespunten zijn reden genoeg voor een andere trainer/coach, maar spreek dit dan openlijk uit. Maar wat doen we als ook Henk ten Cate/Louis van Gaal niet presteert? Volgend jaar weer een nieuwe? En het jaar daarop weer één?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37371492
Dan zou je dus helemaal geen oefenwedstrijden kunnen spelen uit angst voor blessures... Ze zouden het eens bij de kern aan moeten pakken, de medische staf...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37371514
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Toch ben ik gaan twijfelen, eigenlijk was ik voor een nieuwe trainer/coach, maar wat als ook deze niet presteert? Volgend jaar weer een nieuwe? En het jaar daarop weer één? Misschien is het wel goed om DB aan te houden, hij heeft in elk geval de spelersgroep en supporters achter zich.
Wanneer Huntelaar niet was gekomen in de winterstop, dan had Blind er al in Maart uitgelegen en was helemaal niets meer van terecht gekomen. De bekerfinale werd na schandalig slecht spel gehaald door een toevalstreffer van Huntelaar in de laatste minuut.

Hoevaak is Ajax weggekomen in de laatste minuten door een min of meer toevalstreffer? In ieder geval eigen uitgespeelde kans na superwedstrijden. Hoeveel wedstrijden heeft Ajax nou echt goed gespeeld? Amper. Hoeveel verschillende opstellingen heeft Blind allemaal geprobeerd? Op een gegeven moment wist niemand meer waar hij aan toe is.

Ik ben het wel met je eens dat hij een respectvollere behandeling had moeten krijgen en eeb beter afscheid. Maar het spel, alle omwisselingen en de enorme achterstand op PSV met bijna de 5de plaats verspeeld; nee, dan kun je echt niet meer bliijven mijn inziens.
pi_37371622
Ajax is in de competitie 4e geworden, en normaal zou de coach er allang uitliggen. Dankzij de playoffs zit Danny nog in het zadel.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:41:03 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37371660
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wanneer Huntelaar niet was gekomen in de winterstop, dan had Blind er al in Maart uitgelegen en was helemaal niets meer van terecht gekomen. De bekerfinale werd na schandalig slecht spel gehaald door een toevalstreffer van Huntelaar in de laatste minuut.

Hoevaak is Ajax weggekomen in de laatste minuten door een min of meer toevalstreffer? In ieder geval eigen uitgespeelde kans na superwedstrijden. Hoeveel wedstrijden heeft Ajax nou echt goed gespeeld? Amper. Hoeveel verschillende opstellingen heeft Blind allemaal geprobeerd? Op een gegeven moment wist niemand meer waar hij aan toe is.

Ik ben het wel met je eens dat hij een respectvollere behandeling had moeten krijgen en eeb beter afscheid. Maar het spel, alle omwisselingen en de enorme achterstand op PSV met bijna de 5de plaats verspeeld; nee, dan kun je echt niet meer bliijven mijn inziens.
Klopt, als en wanneer. Aan de andere kant had Ajax ook tweede kunnen worden op één punt achterstand van de kampioen en dan in de play-offs uitgeschakeld worden, waardoor volgend seizoen UEFA Cup zou worden gespeeld. Het is gewoon allemaal heel lastig, want geen enkele trainer/coach is een garantie voor successen en wie weet presteert DB supergoed, met Kenneth Perez en Jaap Stam erbij. Misschien ligt het allemaal wel meer aan de club dan aan de trainer/coach, dus ook Henk ten Cate/Louis van Gaal kunnen teleurstellen.
pi_37371703
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. De pers plaats de hele situatie in een bepaald daglicht en ineens zitten we met zijn allen weer te zingen dat hij moet blijven en Boukhari ook We vergeten snel met zijn allen
Ajax!!
pi_37371715
Gronkjaer ligt onder druk bij VfB Stuttgart.

Als Sparta het lukt om Anastasiou te contracteren zijn ze echt goed bezig. Die gaat daar aan de lopende band scoren.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:45:23 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37371774
Wat ik in het vorige topic ook al zei:

Wanneer je het aanpakt zoals Blind nu zegt dat het had gemoeten, had je ditzelfde "gezeik" over een paar weken gehad. Dat het schandalig is dat er eind april vertrouwen is uitgesproken, maar half mei Blind alsnog wordt ontslagen.

Er is geen chique oplossing. Ja, de gok nemen dat Blind van zijn fouten heeft geleerd en 'm volgend jaar zo laten aanmodderen. Persoonlijk heb ik na 1 seizoen wel genoeg analytisch gelul met zo'n sceptische en ongeinteresseerde blik naar het veld gezien.

Vergeet trouwens niet dat het Danny Blind zelf was die zo graag hoofdcoach wilde worden. Ook toen heeft het al lang moeten duren voordat er gekeken werd naar een interne oplossing als vervanging van Koeman.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:47:25 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37371817
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:42 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. De pers plaats de hele situatie in een bepaald daglicht en ineens zitten we met zijn allen weer te zingen dat hij moet blijven en Boukhari ook We vergeten snel met zijn allen
Zolang Boukhari geen basisplaats krijgt, mag 'ie van mij blijven. Niet moeten, hij mag namelijk evengoed vertrekken. Alleen moet er hoe dan ook een linkermiddenvelder gekocht worden.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Nashje het volgende:
Jammer voor 'm. Op links hebben we zat spelers met Perez, Mitea, Babel en Rosenberg die er kunnen spelen. Op rechts heb ik weer het volste vertrouwen in Rosales als nummer 1.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:48:58 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37371856
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
hij heeft in elk geval de spelersgroep en supporters achter zich.
Zolang die niet presteren hebben ze vrij weinig te zeggen imo.
En ze presteren niet, een play off winnen maakt dat niet goed.
-
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:50:33 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37371900
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:47 schreef twi het volgende:

[..]

Zolang Boukhari geen basisplaats krijgt, mag 'ie van mij blijven. Niet moeten, hij mag namelijk evengoed vertrekken. Alleen moet er hoe dan ook een linkermiddenvelder gekocht wordenn.
Een linkshalf? Prioriteiten zullen daar niet liggen, want met Wesley Sneijder, Urby Emanuelson, Nourdin Boukhari en de aanstormende jeugd hebben we op die positie genoeg keuzes. Liever één of twee man voor de rechtshalf-positie, anders hebben we volgend jaar alleen Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Murat Yildirim voor die positie.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:51:34 #20
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37371929
tis een moeilijke kwestie, maar denk dat DB zeker wel kwaliteit genoeg heeft om ajax weer naar een kampioenschap te brengen. Het gaat meer om zijn houding als het slecht gaat.....dat onbewust zijn impact heeft op de spelersgroep.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:55:57 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37372049
Wanneer de aanstelling van een andere trainer/coach als een garantie kan worden gezien voor een presterend Ajax, mag deze meteen komen, maar helaas kan zoiets niet van tevoren gezegd worden. Daarbij denk ik dat DB pas vanaf komende zomer kan profiteren van het geweldige werk van Martin van Geel, want hiervoor was het beleid gewoon kut. Een nieuwe trainer/coach komt organisatorisch gezien in een gespreider bedje terecht dan DB destijds.
pi_37372245
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer de aanstelling van een andere trainer/coach als een garantie kan worden gezien voor een presterend Ajax, mag deze meteen komen, maar helaas kan zoiets niet van tevoren gezegd worden. Daarbij denk ik dat DB pas vanaf komende zomer kan profiteren van het geweldige werk van Martin van Geel, want hiervoor was het beleid gewoon kut. Een nieuwe trainer/coach komt organisatorisch gezien in een gespreider bedje terecht dan DB destijds.
Dan nog zou hij genoeg trainerskwaliteiten moeten hebben om een groep te motiveren. Ajax kwam op een gegeven moment elke wedstrijd achter, speelde totaal ongemotiveerd en ongeinspireerd. Als Blind zijn spelers niet eens meer kan motiveren, dan houdt het op een gegeven moment wel op.

En dat geklooi met Lindenbergh, die absoluut geen verdediger is, maar daar wel opstelt. Voor de winterstop heel veel gekut met de aanvallers. Wisselbeleid is nog steeds een drama; standaard 70ste minuut wisselen. Altijd een aanvaller eraf voor een aanvaller.

Dat soort dingen liggen niet aan de spelersgroep, maar dat is puur en alleen Blind (met technische staf) hoor.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:07:39 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37372372
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan nog zou hij genoeg trainerskwaliteiten moeten hebben om een groep te motiveren. Ajax kwam op een gegeven moment elke wedstrijd achter, speelde totaal ongemotiveerd en ongeinspireerd. Als Blind zijn spelers niet eens meer kan motiveren, dan houdt het op een gegeven moment wel op.

En dat geklooi met Lindenbergh, die absoluut geen verdediger is, maar daar wel opstelt. Voor de winterstop heel veel gekut met de aanvallers. Wisselbeleid is nog steeds een drama; standaard 70ste minuut wisselen. Altijd een aanvaller eraf voor een aanvaller.

Dat soort dingen liggen niet aan de spelersgroep, maar dat is puur en alleen Blind (met technische staf) hoor.
Klopt, er valt DB best het één en ander aan te rekenen, maar ook een nieuwe trainer/coach zal niet perfect zijn en fouten maken. Moeten we deze dan ook meteen na één seizoen ontslaan, wanneer de prestaties tegenvallen? Misschien is het juist beter om naar de langere termijn te kijken, dus niet altijd zo snel te slachtofferen, want daar schiet niemand wat mee op.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:10:50 #24
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37372456
Escude in de uefacup finale, leuk voor hem
Jawel, je keek.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:19:11 #25
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37372654
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:10 schreef jna het volgende:
Escude in de uefacup finale, leuk voor hem
Boro wint m toch wel.

En ik had eerst ook een gevoel van, kom maar op met die nieuwe trainer. Maar eigenlijk is het wel gierig, Blind moet dan al na 1 seizoen weer weg, terwijl je in 1 seizoen nog niet mag verwachten dat een trainer meteen alles goed doet, helemaal niet een beginner. Het was dit seizoen wel slechter dan normaal bij een nieuwe trainer in zijn eerste seizoen, maar toch verdient Blind nog een kans voor volgend seizoen, omdat hij het op het einde van het seizoen toch nog goed heeft gedaan.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_37372687
Blind mag assistent worden, is dat een mooi compromis?
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:22:30 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37372730
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
Voorzitter.

Maar DB werd toch voorgedragen door JC? En eerder RK ook, toch? Lekkere adviseur!

Om JC te pesten moeten we óf Louis van Gaal óf Co Adriaanse maar proberen!
pi_37372907
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
gaat ie niet doen lijkt me.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:43:34 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37373245
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een linkshalf? Prioriteiten zullen daar niet liggen, want met Wesley Sneijder, Urby Emanuelson, Nourdin Boukhari en de aanstormende jeugd hebben we op die positie genoeg keuzes. Liever één of twee man voor de rechtshalf-positie, anders hebben we volgend jaar alleen Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Murat Yildirim voor die positie.
Over andere plaatsen in het elftal heb ik het niet. Maar met de blessuregevoeligheid van Sneijder en het eventuele op linksback zetten van Urby, wil ik echt niet weer een (half) seizoen Boukhari als vaste linkshalf hebben. Vandaar. Uiteraard moet er een rechtshalf en eventueel een rechtsback komen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:55:32 #30
82589 S-Two
barba macacu
pi_37373579
Anastasiou zal idd een goeie zijn voor Sparta. Hoop ook dat Galasek nog een mooie club krijgt om zijn carriere af te sluiten en ben eigenlijk ook wel benieuwd waar Trabelsi nou volgend seizoen speelt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:56:42 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37373621

Oh Johnny!
pi_37373718
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef S-Two het volgende:
Anastasiou zal idd een goeie zijn voor Sparta. Hoop ook dat Galasek nog een mooie club krijgt om zijn carriere af te sluiten en ben eigenlijk ook wel benieuwd waar Trabelsi nou volgend seizoen speelt.
Ik denk Milan of PSG.

En John doet goede zaken idd .
pi_37373804
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Oh Johnny!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37374123
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Nashje het volgende:

Als Sparta het lukt om Anastasiou te contracteren zijn ze echt goed bezig. Die gaat daar aan de lopende band scoren.
Liever vd meyde op rechts. En op links hebben we al genoeg rond lopen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:16:05 #35
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37374267
AJAX
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:21:12 #36
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37374435
Johnny heb et goed voor mekaar
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:24:06 #37
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37374544
Zou Zlatan ook haar na kunnen doen in bed?
Jawel, je keek.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:33:24 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37374835
A.F.C.A.

X
X
X

quote:
Van der Lem verwacht afscheid Danny Blind

Gerard van der Lem is er van overtuigd dat de laatste wedstrijd van Ajax-trainer Danny Blind er aan zit te komen. De assistent-trainer van Danny Blind vindt dat alles er op wijst dat de trainersstaf moet vertrekken bij Ajax.

"Er zijn genoeg signalen dat het na de play-offs voorbij is. Het is jammer, maar ik kan het wel accepteren. Want de voetbalwereld, is een extreme wereld." zegt van der Lem voor de camera's van AT5. Ochtend krant Spits! betwijfelt of de trainersstaf van Ajax wel moet vertrekken aan het eind van het seizoen. De krant denkt dat zolang de supporters van Ajax achter de trainer staan, dat de trainer zal blijven. Maar mocht Ajax verliezen van FC Groningen dan is het vrijwel zeker dat het gedaan is met Danny Blind.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37374969
Een ontslag zou schandalig zijn.
pi_37374978
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:33 schreef Houniet het volgende:
A.F.C.A.

X
X
X

[afbeelding]
[..]

Valt weinig aan te doen. 42 verliespunten, klaar.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_37375101
Pieken en dalen horen bij een topclub. Dit dal hebben we aan Donald te danken, maar de pieken die nog komen, hebben we aan Danny te danken
pi_37375135
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:41 schreef marsu het volgende:
Pieken en dalen horen bij een topclub. Dit dal hebben we aan Donald te danken, maar de pieken die nog komen, hebben we aan Danny te danken
Mooi gezegd
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:48:01 #43
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37375313
Ajax moet Gronkjaer halen , goede speler voor op de vleugel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:48:57 #44
82589 S-Two
barba macacu
pi_37375347
Ik hoorde volgens mij van iemand dat er achterop het nieuwe shirt ook de drie kruizen komen te staan. Maar ik heb ze woensdag tijdens de wedstrijd niet gezien
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:50:55 #45
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37375411
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:48 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde volgens mij van iemand dat er achterop het nieuwe shirt ook de drie kruizen komen te staan. Maar ik heb ze woensdag tijdens de wedstrijd niet gezien
Dat is ook het normale tenue van dit seizoen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37375417
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:48 schreef S-Two het volgende:
Die staan heel klein op de zijkant
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:55:48 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37375563
Bij het nieuwe tenue ja. Het nieuwe thuis-tenue is nog niet gepresenteerd toch?
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:56:29 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37375584
Nieuwe thuis-tenue zal wel weer wit met een rode baan in het midden worden.
pi_37375613
Maar de rode baan loopt nu als vanouds door over de schouders!
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:00:00 #50
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37375689
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:01:41 #51
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37375750
quote:
Henk ten Cate neemt pas na de Champions League-finale een beslissing over zijn toekomst, zo meldt De Telegraaf. "Ik wil geen onrust hebben in de kleedkamer van Barcelona, de dynamiek niet verbreken", verklaart de assistent-trainer van de Spaanse club die keuze. De belangstelling van Ajax en in een eerder stadium PSV doet Ten Cate goed.

Henk ten Cate: 'Ik ben er nu nog niet uit' Het trainerschap van Ajax wil hij dan ook niet op voorhand uitsluiten. "Na de laatste wedstrijd ga ik de eerste drie jaar in Barcelona evalueren en beslis ik of ik blijf of wegga." De roep van de bepalende spelers van Barcelona om in Spanje te blijven, weegt mee in zijn beslissing. "Zoals zoveel zaken een rol spelen. Maar mijn privé-leven is echter het allerbelangrijkste. Ik ben er nu nog niet uit."

Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax inmiddels onderhandelt met Sigi Lens, de zaakwaarnemer van Ten Cate. Tot het eind van het seizoen zit de huidige Ajax-trainer Danny Blind daardoor sowieso in de wachtkamer.
Henkie .
-
pi_37375839
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Henkie .
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_37376141
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Henkie .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:18:13 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37376250
quote:
Ajax-duel in het geheim gespeeld

AJAX Het duel Capelle-Ajax in de hoofdklasse A van de zaterdagamateurs wordt 'in het geheim' gespeeld. Uit vrees voor rellen met Feyenoordsupporters zwijgt de KNVB over locatie en tijdstip.
De clubs weten pas op het laatste moment naar welke plaats ze moeten gaan. Capelle-Ajax ging met pasen niet door omdat er op sportpark in Capelle aan den IJssel zich een grote groep Feyenoord-fans had verzameld. Na overleg met politie en Ajax werd de wedstrijd afgelast.
Een eerdere, nieuwe geheim te houden locatie, in het Zeeuwse Hoek, lekte uit.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:19:30 #55
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37376289
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Je hebt de poppen al weer aan het dansen als de volgende coach het hoofdtoernooi van de CL niet haalt.

(en om alle grappen voor te zijn: )
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:19:53 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37376306
quote:
Escudé (Sevilla) in finale UEFA Cup

Oud-Ajacied Julien Escudé speelt dit seizoend in de finale van de UEFA Cup. De Fransman stapte in de winterstop over naar het Spaanse Sevilla, dat zich ten koste van Schalke '04 (Dui) plaatste voor de finale.
Daarmee kan het seizoen voor Escudé ook niet meer stuk. De verdediger begon dit voetbaljaar als aanvoerder van Ajax, maar moest na een paar slechte wedstrijden plaats maken voor Vermaelen en/of Heitinga. Hij wist zijn plek niet meer terug te veroveren.
Tegenstander van Sevilla is Middlesbrough. De wedstrijd wordt op 10 mei in het stadion van PSV Eindhoven gespeeld.

zal wel oud nieuws zijn
pi_37376310
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:18 schreef Houniet het volgende:
Ajax-duel in het geheim gespeeld

AJAX Het duel Capelle-Ajax in de hoofdklasse A van de zaterdagamateurs wordt 'in het geheim' gespeeld. Uit vrees voor rellen met Feyenoordsupporters zwijgt de KNVB over locatie en tijdstip.
De clubs weten pas op het laatste moment naar welke plaats ze moeten gaan. Capelle-Ajax ging met pasen niet door omdat er op sportpark in Capelle aan den IJssel zich een grote groep Feyenoord-fans had verzameld. Na overleg met politie en Ajax werd de wedstrijd afgelast.
Een eerdere, nieuwe geheim te houden locatie, in het Zeeuwse Hoek, lekte uit.
Triest dat dit zo moet

[ Bericht 23% gewijzigd door tha_dark op 28-04-2006 14:25:14 ]
Koning.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:20:56 #58
125053 stefmans
pi_37376337
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:20 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Triest dat dit zo moet
wat is daar triest aan, je gaat toch niet zeggen dat hij beter is als grygera, vermealen of Heitinga
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:22:01 #59
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37376372
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:20 schreef stefmans het volgende:

[..]

wat is daar triest aan, je gaat toch niet zeggen dat hij beter is als grygera, vermealen of Heitinga
Dark quote iets anders.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:22:08 #60
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37376375
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:00 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Wat is het toch een prachtshirt he
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:23:32 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37376434
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:22 schreef Nega het volgende:

[..]

Wat is het toch een prachtshirt he
Ik vind het 1 van de mooiste uit-shirts. Daarom heb ik hem ook gehaald.
pi_37376481
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:22 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dark quote iets anders.
Ja nou staat dat idd stom, maar die andere post over Escude stond er toen nog niet.
Even aangepast.
Koning.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:25:55 #63
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37376542
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ja nou staat dat idd stom, maar die andere post over Escude stond er toen nog niet.
Mijn quote gaat over de Ajax-Capelle.
Ik kijk altijd naar de tijden, zouden meer mensen moeten doen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:30:51 #64
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37376719
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik vind het 1 van de mooiste uit-shirts. Daarom heb ik hem ook gehaald.
Ik ook, prachtig design.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:31:16 #65
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37378515
edit
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:35:11 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37378623
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:31 schreef Corksterr het volgende:

edit
Dat meen je toch niet serieus?
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:37:52 #67
125053 stefmans
pi_37378714
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

meteen weg ge-edit. Nu ben ik wel benieuwd wat er stond
pi_37378822
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat stond er?
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:41:29 #69
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37378848
John Jaakke treedt af?
pi_37378857
VERTEL
pi_37378860
Doet er niet meer toe wat er stond.
That's all folks!
pi_37378890
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelbreker
pi_37379009
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef Robar het volgende:

[..]

Spelbreker
Dank je Fok! games promoter.
That's all folks!
pi_37379137
Sjesus wat gaan die topics hard zeg.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:50:22 #75
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37379309
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Porcupine Tee - Normal
pi_37379482
Ajax tegen Porto en ManU op het A'dam Tournament. Voor wat het uitmaakt.
That's all folks!
pi_37379514
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Eitje.
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:01:36 #79
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37379536
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Eitje.

Wel leuke wedstrijden
pi_37379564
Wel altijd een leuke indicatie van het team dat de competitie gaat starten.
That's all folks!
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:04:51 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37379632
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat stond er helemaal niet, wet je best.
pi_37379661
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voer vaduz een worteltje, misschien dat hij het dan wel wilt vertellen
Porcupine Tee - Normal
pi_37379676
Huh, wat bazel je.
That's all folks!
pi_37379717
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dank je Fok! games promoter.
Ben te lui om mijn andere avatar te plaatsen
Deze staat er nog steeds ivm die xbox actie

Gelukkig niet tegen Galatassaray dus . . . . . .
Niet dat ik het team vrees, maar alles er omheen . . . . .
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:15:26 #85
125053 stefmans
pi_37379983
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

post jij het dan even, kennelijk is het zo schokkend dat -vaduz- het er niet over wil hebben
pi_37380178
Komt Pavel Nedvěd nou nog?

pi_37380200
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

post jij het dan even, kennelijk is het zo schokkend dat -vaduz- het er niet over wil hebben
Ik heb het niet eens gezien eigenlijk.
That's all folks!
pi_37380230
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef -Wolf- het volgende:
Komt Pavel Nedvěd nou nog?

[afbeelding]
Ik zag 'm gister wel met een tray koffie lopen op Schiphol, dus wie weet!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_37382335
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Blind had geen vrijwel geen andere keuze door de vele blessures. Had ie dan Moisander op moeten stellen soms?

Dat gekut met de aanvallers, lag gewoon aan de spelers zelf die er niks van bakten.

En wat is er nou weer mis met z'n wisselbeleid? Danny redt door z'n wissels onder andere de wedstrijden tegen FC Twente en tegen Roda JC. Aanvaller voor een aanvaller wisselen, is echt onzin. De laatste wedstrijden haalt hij bijvorbeeld steeds Maduro eraf om er een extra spits in te zetten. Er valt veel te klagen over Danny Blind, maar kom op zeg... Verzin dan iets beters.

Heracles - Ajax. Wissels: Sarpong eruit, Babel erin.
Ajax - Roda. Wissels: Boukhari eruit, Charisteas erin. Maduro eraf, Babel erin.
ADO - Ajax. Wissels: Sarpong eruit, Boukhari erin.
FC Twente - Ajax: Wissels: Sneijder eruit, Charisteas erin.
Ajax - Vitesse: Wissels: Maduro eruit, Babel erin, Boukhari eruit, Charisteas erin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Radegast op 28-04-2006 17:36:23 ]
pi_37382381
Inter verliest hij door te laat te wisselen.
pi_37382432
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:26 schreef Chadi het volgende:
Inter verliest hij door te laat te wisselen.
Ehm, nee...
pi_37382433
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:37 schreef marsu het volgende:
Een ontslag zou schandalig zijn.
Een 4e plek is gewoon netjes inderdaad. Kom op zeg, we hebben geluk dat de playoffs er zijn.
pi_37382439
hij wacht wel vaker te lang met wisselen vind ik.
pi_37382459
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Een 5e plek is gewoon netjes inderdaad. Kom op zeg, we hebben geluk dat de playoffs er zijn.
precies

we hebben met de beker en CL ook gewoon geluk gehad.

[ Bericht 8% gewijzigd door jimjim1983 op 28-04-2006 17:34:40 ]
pi_37382628
AJAX
pi_37382661
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:27 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ehm, nee...
Jawel Boukhari en Rosenberg werden pas na 2-2 gewisseld wat al in de 65 ste minuut moest. Ze konden het niet belopen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:34:28 #97
80382 manny
30 is best veel
pi_37382665
schandelijke competitie gespeeld dit jaar.
2-0 thuisvoorsprong tegen Inter dom weggeven
met heel veel geluk een finaleplaats in de beker
Door de play-offs tot het einde strijden om de CL kwalificatie plaats

Een ajacied legt de lat nooit lager. Geen landskampioen = per definitie een discussie over functioneren trainer, laat staan dat we zoals dit seizoen met 54 punten achterstand eindigen. Schande ! terecht dat het bestuur bedenkingen heeft bij het functioneren van Danny.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_37382666
quote:

[..]

Een 4e plek is gewoon netjes inderdaad. Kom op zeg, we hebben geluk dat de playoffs er zijn.
Pardon? Een vierde plaats netjes?
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:35:06 #99
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37382690
quote:

[..]

Een 4e plek is gewoon netjes inderdaad.
Je maakt een grapje toch? Of nemen we tegenwoordig al genoegen met een 4de plaats met 42 verliespunten in de pocket?
-
pi_37382694
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Pardon? Een vierde plaats netjes?
sarcasme, pik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')