daar ben ik bang voor, maar het is wel een mooi moment om mensen wat rust te gunnen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wordt gewoon een 0-3 op halve kracht met het B-elftal.
0-20 winnen noem ik wel eerherstelquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Eerherstel tegen Jong RKC
Zulke wedstrijden kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
De keuze voor het woord eerherstel is dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Eerherstel tegen Jong RKC
Zulke wedstrijden kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
Dat hoopte ik alquote:Op maandag 18 september 2006 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De keuze voor het woord eerherstel is dan ook sarcastisch bedoeld.![]()
Wedstrijden tegen RJC moeten thuis én uit gewoon altijd gewonnen worden, als Ajax zijnde.quote:Op maandag 18 september 2006 12:20 schreef -Wolf- het volgende:
Eigenlijk kun je pas echt over eerherstel spreken wanneer we de volgende keer Roda thuis over de knie leggen.
Om de 1 of andere reden zitten ze altijd te kutten met Roda.quote:Op maandag 18 september 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wedstrijden tegen RJC moeten thuis én uit gewoon altijd gewonnen worden, als Ajax zijnde.
Volgend jaar wel ja.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef VoreG het volgende:
Gaan we nog de CL in?
quote:Virusinfectie hield Maduro aan de kant
Tot verrassing ontbrak Hedwiges Maduro zondag tegen Roda JC in de selectie van Ajax. Na de positieve woorden van Ten Cate over de vooruitgang van de middenvelder was dat een vreemde gewaarwording. De middenvelder kampte zondag echter met een virusinfectie waardoor hij zich moest afmelden.
Dat zul je gisteren flink nodig gehad hebben ja...quote:Op maandag 18 september 2006 13:19 schreef Sethje het volgende:
Bier
quote:Onderzoek naar Kluivert
De openbaar aanklager van de KNVB is een onderzoek gestart naar PSV-spits Patrick Kluivert. De voetballer kwam gisteren tijdens zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord hard in botsing met zijn ploeggenoot Farfan. De Peruviaan liep hierbij een zware hersenschudding op en moest de nacht doorbrengen in het ziekenhuis.
De openbaar aanklager startte aan de hand van de camerabeelden een onderzoek en noemde Kluivert een 'onverbeterlijke recidivist'. Kluivert - niet in het bezit van een spelerspas - viel in de tweede helft in, terwijl hij nog niet verzekerd was. De vierde official heeft direct na afloop van het duel reeds een bloedcontrole afgenomen bij de 30-jarige aanvaller, de uitslag hiervan wordt in de loop van vandaag bekend en zal een rol spelen in de strafeis van de aanklager.
Kluivert ontkende in een eerste reactie schuld te hebben aan het ongeval: "Ik kwam van rechts, Farfan had dus voorrang aan mij moeten verlenen".
Leuk he dat Kerkraads dialect. Het is ook de bedoeling om jullie er nog eens extra mee te frustreren, oja het is wel overgenomen uit Duitsland.quote:Op maandag 18 september 2006 08:28 schreef super-mario het volgende:
heb me echt dood lopen ergeren aan die schijt duitsers....dankeee...bitteee houw je smoel gwn!....
Daar lachen we tegenwoordig trouwens ook mee.quote:Op maandag 18 september 2006 08:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd ja, en dan vinden ze het raar als er moffen liedjes over ze gezongen worden![]()
ja echt hé...quote:Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef SoA-Holic het volgende:
Zelden Ajax zo kansloos zien spelen als gisteren tegen een nederlandse club. Als er 3 kansen zijn gecreërd zijn, is het veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |