't Wordt weer eens tijd dat jij je met je eigen clubje bezig gaat houden, in plaats van de frustraties van die vier schamele puntjes hier af komt reageren. Succes met de strijdquote:
Jongen, ik maak me nergens zorgen om. Dat komt allemaal goed. Woensdag voor de beker hè?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
't Wordt weer eens tijd dat jij je met je eigen clubje bezig gaat houden, in plaats van de frustraties van die vier schamele puntjes hier af komt reageren. Succes met de strijd
Ga je ook naar de Arena?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Jongen, ik maak me nergens zorgen om. Dat komt allemaal goed. Woensdag voor de beker hè?.
Nee, ik heb het idee dat ik daar niet echt met open armen word ontvangen.quote:
Ik moet zeggen dat ik in het begin er wat moeite mee had met al die niet-Amsterdammers, maar ik heb er door de jaren heen steeds meer respect voor gekregen heb. Mensen die voor een wedstrijd van anderhalf uur 3 uur heen en 3 uur terug moeten rijden (als het niet meer is) en dat dan ook om de twee weken doen (dan nog alle reis/parkeerkosten nog daargelaten). Dan laat je toch al zien dat je wat voor die club over hebt. Het is voor een Amsterdammer met een kwartiertje heen en een kwartiertje terug makkelijker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
Niet elke teringboer hoor. Er zijn ook een hele boel teringboeren die zichzelf heel stoer vinden en zichzelf een geen-gelul-mouwen-op-stropen-en-werrukuh-imago willen aanmeten. Die worden F'noord supporter.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
Nou, de sanitaire voorzieningen in het Zuiderpark zijn ook niet alles hoor, en ik weet niet maar ik het zou me niet verbazen dat er meer NL-ers in de standaard in het Ajax elftal staan dan Den Haag. Maar ik ken het mis hebben - ik ken het FCDH team niet zo goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
't Wordt weer eens tijd dat jij je met je eigen clubje bezig gaat houden, in plaats van de frustraties van die vier schamele puntjes hier af komt reageren. Succes met de strijd
Whehehehe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog de kinderen die voor de meest winnende ploeg gaan, maar voor de rest geen enkel greintje karakter hebben. Die worden PSV supporter.
want joduh joduh is minder kansloos om te roepen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:23 schreef Houniet het volgende:
dan kunnen ze mooi kansloos boeruh boeruh meezingen
joden kan ik inkomen, vanwege de afkomst van bepaalde spelers vroegerquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
want joduh joduh is minder kansloos om te roepen?
Ik denk dat het cynisch begonnen is, omdat volgens sommige inwoners van de randstad, alles wat daarbuiten boers is en alleen maar platteland.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
joden kan ik inkomen, vanwege de afkomst van bepaalde spelers vroeger
boeren snap ik niet, je woont in een stad
daarom kan je daar ook over blijven discussierenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk dat het cynisch begonnen is, omdat volgens sommige inwoners van de randstad, alles wat daarbuiten boers is en alleen maar platteland.
Het heeft verder weinig met PSV te maken, net zo min als joden met Ajax te maken hebben.
liever 0-4quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:59 schreef Messenga het volgende:
Zondag 4-0 winnen.
Kom jij woensdag maar lekker naar de Arena hoor matje, donderdag maak je echter minder kans om in de buurt te kunnen komen....quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, ik heb het idee dat ik daar niet echt met open armen word ontvangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |