Maak je geen zorgen, Ajax wil de Jong en VdV toch niet verkopen (zeker niet aan PSV), dan blijft Trabelsi over, en die zal idd wel vertrekken aangezien er verschillende clubs voor hem in de markt schijnen te zijn. Waarschijnlijk naar het buitenland, jammer, ik had hem graag bij PSV gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef BZ het volgende:
Precies!!!!!!!!!
AFBLIJVEN!!!!!!
Behalve van Charisteas
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Doc het volgende:
Weet je wat: ze mogen Arie krijgen!
Wees daar maar neit zo zeker van, zowel de Jong als VdV hebben een aflopend contract in 2006, dit jaar kan Ajax nog een flinke transfersom vragen maar volgend jaar niet. Als er maar genoeg geboden wordt accepteert Ajax dat echt wel.quote:Maak je geen zorgen, Ajax wil de Jong en VdV toch niet verkopen (zeker niet aan PSV), dan blijft Trabelsi over, en die zal idd wel vertrekken aangezien er verschillende clubs voor hem in de markt schijnen te zijn. Waarschijnlijk naar het buitenland, jammer, ik had hem graag bij PSV gezien.
Alleen niet naar PSV.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik wel een inzameling voor starten zelfs
[..]
Wees daar maar neit zo zeker van, zowel de Jong als VdV hebben een aflopend contract in 2006, dit jaar kan Ajax nog een flinke transfersom vragen maar volgend jaar niet. Als er maar genoeg geboden wordt accepteert Ajax dat echt wel.
blind houdt het liefst de jong en laat hem dan volgend jaar gratis gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
[..]![]()
[..]
Wees daar maar neit zo zeker van, zowel de Jong als VdV hebben een aflopend contract in 2006, dit jaar kan Ajax nog een flinke transfersom vragen maar volgend jaar niet. Als er maar genoeg geboden wordt accepteert Ajax dat echt wel.
Dat zou weer uitstekend beleid zijn!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
blind houdt het liefst de jong en laat hem dan volgend jaar gratis gaan
Van Bommel, Vogelquote:
De jong is vrij nuchter weet het niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:56 schreef S-Two het volgende:
Ik ben toch bang dat de Jong weg gaat, zeker als clubs als Man Utd hem willen hebben. (Maar wat vind ik Man Utd toch een afgrijselijke club, hoop voor hem wel een andere club dan...)
De Arie-verwijderingsbijdragequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
[..]![]()
Die hebben dit jaar meer rendement gehad dan dat ze beide voor 2 miljoen euri verkocht waren vorig seizoen.quote:
dan hoop ik dat De Jong nee zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef Kang-He het volgende:
Man Utd zou hem overigens voor de rechtsback positie willen.
Ach, we leiden gewoon weer wat goede jeugdspelers op en het probleem is weer opgelost.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
Er moeten in ieder geval heel wat verdedigers komen. Trabelsi, De Jong (weliswaar middenvelder), Heitinga en Maxwell kunnen zo vertrekken.
Goh, heeft ie al getekend?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef cultheld het volgende:
Ajax grijpt in ieder geval naast Landzaat.Hij gaat namelijk naar Real Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |