Maak je geen zorgen, Ajax wil de Jong en VdV toch niet verkopen (zeker niet aan PSV), dan blijft Trabelsi over, en die zal idd wel vertrekken aangezien er verschillende clubs voor hem in de markt schijnen te zijn. Waarschijnlijk naar het buitenland, jammer, ik had hem graag bij PSV gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef BZ het volgende:
Precies!!!!!!!!!
AFBLIJVEN!!!!!!
Behalve van Charisteas
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Doc het volgende:
Weet je wat: ze mogen Arie krijgen!
Wees daar maar neit zo zeker van, zowel de Jong als VdV hebben een aflopend contract in 2006, dit jaar kan Ajax nog een flinke transfersom vragen maar volgend jaar niet. Als er maar genoeg geboden wordt accepteert Ajax dat echt wel.quote:Maak je geen zorgen, Ajax wil de Jong en VdV toch niet verkopen (zeker niet aan PSV), dan blijft Trabelsi over, en die zal idd wel vertrekken aangezien er verschillende clubs voor hem in de markt schijnen te zijn. Waarschijnlijk naar het buitenland, jammer, ik had hem graag bij PSV gezien.
Alleen niet naar PSV.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik wel een inzameling voor starten zelfs
[..]
Wees daar maar neit zo zeker van, zowel de Jong als VdV hebben een aflopend contract in 2006, dit jaar kan Ajax nog een flinke transfersom vragen maar volgend jaar niet. Als er maar genoeg geboden wordt accepteert Ajax dat echt wel.
blind houdt het liefst de jong en laat hem dan volgend jaar gratis gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
[..]![]()
[..]
Wees daar maar neit zo zeker van, zowel de Jong als VdV hebben een aflopend contract in 2006, dit jaar kan Ajax nog een flinke transfersom vragen maar volgend jaar niet. Als er maar genoeg geboden wordt accepteert Ajax dat echt wel.
Dat zou weer uitstekend beleid zijn!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
blind houdt het liefst de jong en laat hem dan volgend jaar gratis gaan
Van Bommel, Vogelquote:
De jong is vrij nuchter weet het niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:56 schreef S-Two het volgende:
Ik ben toch bang dat de Jong weg gaat, zeker als clubs als Man Utd hem willen hebben. (Maar wat vind ik Man Utd toch een afgrijselijke club, hoop voor hem wel een andere club dan...)
De Arie-verwijderingsbijdragequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef erikh het volgende:
[..]![]()
Die hebben dit jaar meer rendement gehad dan dat ze beide voor 2 miljoen euri verkocht waren vorig seizoen.quote:
dan hoop ik dat De Jong nee zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef Kang-He het volgende:
Man Utd zou hem overigens voor de rechtsback positie willen.
Ach, we leiden gewoon weer wat goede jeugdspelers op en het probleem is weer opgelost.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
Er moeten in ieder geval heel wat verdedigers komen. Trabelsi, De Jong (weliswaar middenvelder), Heitinga en Maxwell kunnen zo vertrekken.
Goh, heeft ie al getekend?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef cultheld het volgende:
Ajax grijpt in ieder geval naast Landzaat.Hij gaat namelijk naar Real Madrid.
Zo goed als.quote:
Wij zijn AJAX, wij zijn de bestequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:25 schreef Bananenman het volgende:
Jalalalalala
Staat op voetbalzone zeker?quote:
Van Bommel wel, Vogel echt niet, die hadden ze beter vorig jaar kunnen verkopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar meer rendement gehad dan dat ze beide voor 2 miljoen euri verkocht waren vorig seizoen.
Ja, maar voetbalzone heeft wel redelijk betrouwbare Spaanse bronnen gebruikt. Daar heb ik ff gekeken en daar staat dat 't al vrij concreet is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Staat op voetbalzone zeker?
Als de spelers niet bij willen tekenen mogen ze van mij aan iedereen verkocht worden behalve aan Psv. Mensen die niet graag bij ons willen spelen mogen van mij weg.
Dat is maar goed ook, ik zie in Landzaat geen versterking voor Ajaxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar voetbalzone heeft wel redelijk betrouwbare Spaanse bronnen gebruikt. Daar heb ik ff gekeken en daar staat dat 't al vrij concreet is.
Ja we halen eerst Davids voor de routine die nodig is en daarna gaan we gewoon het team weer verjongen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, we leiden gewoon weer wat goede jeugdspelers op en het probleem is weer opgelost.
Vogel is dit seizoen ook erg belangrijk geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel wel, Vogel echt niet, die hadden ze beter vorig jaar kunnen verkopen
Ik heb liever niet dat je met enge ziektes loopt te smijten....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Doc het volgende:
Weet je wat: ze mogen de Arie krijgen!
Herman, ze hebben een plein naar je vernoemd.quote:Staanplaats
Op het Tongerloplein
Koninginnedag hoor je in Amsterdam te vieren. Of op de Rotterdamse Coolsingel. Als het maar in een grote stad is, met optredens van Nederlands grootste zangtalent, met veel oranje uitdossingen en nog meer bier.
Op Koninginnedag hoor je de Randstad niet te verlaten voor een voetbalwedstrijd. Toch zullen er vandaag mensen zijn die tegen de stroom in roeien richting Roosendaal. Vanavond speelt Ajax tegen het plaatselijke RBC.
De supporters zullen het Vondelpark niet zien, het museumplein host zonder hen en op de Dam is niemand naar ze op zoek.
Nee, zij staan in het centrum van Roosendaal, te wachten totdat de wedstrijd begint. Ze kijken naar een optreden van de clowns Poets en Pats, luisteren naar The Valley Sound Big Band of zitten in de draaimolen. Misschien lopen ze op het Tongerloplein nog tegen een leuk hebbedingetje aan op de vrijmarkt.
Zo moeten zij de dag doorkomen. En dat terwijl alle andere wedstrijden een dag eerder of later worden gespeeld.
In Roosendaal is Koninginnedag niet zo bijzonder. De dag is in elk geval niet zo speciaal dat de wedstrijd van de plaatstelijke profclub moet worden verschoven.
Bierdrinken doen ze daar toch voor, tijdens en na de wedstrijden. Hossen op muziek ook. En iedereen draagt oranje, de voornaamste clubkleur.
Uit het Parool van afgelopen zaterdag.
Feyenoord is dus wel ok?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef F1Bas het volgende:
Als de spelers niet bij willen tekenen mogen ze van mij aan iedereen verkocht worden behalve aan Psv.
Staan die columns weer online? Of heb je deze nu speciaal overgetypt? Vond ze namelijk altijd erg leuk om te lezen, maar ze zijn toen een hele tijd niet meer op de site van het Parol gezetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Eightball het volgende:
[..]
Herman, ze hebben een plein naar je vernoemd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Eightball het volgende:
[..]
Herman, ze hebben een plein naar je vernoemd.
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Staan die columns weer online?
Tis Tong hé.. Ja dus.quote:Of heb je deze nu speciaal overgetypt?
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
*Trots is*
Ja hoor, Garry en Zlata'n dezelfde soort ruwe diamant.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
*momepelt iets over Zlatan en kansen geven*.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:38 schreef Eightball het volgende:
Is er historisch iets met de Tongerlo's ofzo?
Dat zie je mij nergens beweren. Waar het mij om gaat is dat Zlatan ook eerst werd uitgelachen e.d. en uiteindelijk ook functioneel was.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja hoor, Garry en Zlata'n dezelfde soort ruwe diamant.
En nu ga ik echt naar huis, anders krijg ik klappen.
Ik zie het somber inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:51 schreef Nashje het volgende:
Charisteas gaat het nog wel maken volgend seizoen.
Apart dat ze daarvoor een bericht de deur uitdoen. Dat doen ze toch nooitquote:
Ajax-selectie seizoen 2005-2006
Amsterdam, 3 mei 2005
Aan het einde van het volgende voetbalseizoen, op 30 juni 2006 eindigen de contracten van een deel van de Ajax-spelers. Ajax doet er alles aan om de sterkste selectie voor de komende seizoenen in stand te houden en te versterken daar waar nodig.
Het beleid van Ajax over de contracten, die het volgende voetbalseizoen, op 30 juni 2006 eindigen, is als volgt. De technische staf bepaalt welke spelers behouden moeten worden en welke mogen vertrekken. Indien de technische staf aangeeft met spelers verder te willen, dan zal de club er alles aan doen om deze spelers te behouden voor de club.
Dat betekent, dat Ajax aan de spelers en hun zaakwaarnemers een passend aanbod doet, of al heeft gedaan. Ajax kan niet ingaan op alle geruchten, die er momenteel en in de toekomst zijn. De club noemt ook geen spelersnamen of clubs, die Ajax formeel of informeel hebben benaderd.
De reden hiervoor is, dat Ajax zorgvuldig wil en moet omgaan met vertrouwelijke gegevens en tevens zou het verstrekken van informatie over mogelijk op handen zijnde onderhandelingen, de uitkomst van diezelfde onderhandelingen aanzienlijk kunnen beïnvloeden.
Zodra er een handtekening onder een vernieuwd contract is gezet, zal Ajax dat direct kenbaar maken via de officiële kanalen.
Ajax.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |