Ik denk Filipe, daar is hij nu eenmaal voor gehaald.quote:Op zondag 26 september 2004 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
oke, wie gaat er voor Maxwell spelen? De Jong? Escude? Filipe?
ja maar hij heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld.quote:Op zondag 26 september 2004 15:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk Filipe, daar is hij nu eenmaal voor gehaald.
Geen dankquote:Op zondag 26 september 2004 15:26 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Dank u!
* Heeft nog steeds spierpijn van het onhandig zitten en spuiten
Op basis van het eerste half uur had Ajax inderdaad voor moeten staan! Daarna kregen wij zelf de grootste kansen, en als je die niet maakt dan is er nog zo'n ongeschreven voetbalwetquote:Op zondag 26 september 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Escudé linksback. Lijkt me logisch.
Overigens had Ajax gisteren bij rust best al voor mogen staan. En Yannis was een verademing ten opzichte van Sonck.
iddquote:Op zondag 26 september 2004 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar hij heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld.
maar het pakt altijd goed uit als Ajax jonge spelers voor de leeuwen gooit.
quote:Ajax wil Bergkamp na Arsenal als trainer
Ajax probeert Dennis Bergkamp terug te halen naar Amsterdam, niet al voetballer maar als coach, aldus de Sunday Mirror vandaag. De spelverdeler van Arsenal zou een trainersloopbaan ambiëren, maar nog pas na volgend seizoen willen stoppen met het profvoetbal.
Daarom is Ajax momenteel nog niet in beeld, maar wel voor in de toekomst. De 35-jarige Bergkamp wil dit seizoen en het seizoen daarop nog voor Arsenal spelen. Om vervolgens te stoppen en direct verder de gaan als trainer. Bij Ajax komt er medio 2006 een plekje vrij, aangezien Ronald Koeman zo goed als zeker vertrekt.
Maar voorlopig denkt de international die van 1986 tot 1993 voor de club uit zijn geboortestad uitkwam en vervolgens na twee jaar Internazionale bij Arsenal terechtkwam, nog niet aan stoppen met voetballen. Bergkamp voetbalt nog als een twintiger bij Arsenal en is onmisbaar voor de Londense club.
bron: voetbalzone
Boeman weg? Topquote:Op zondag 26 september 2004 17:35 schreef Nashje het volgende:
Er stond al een stukje over in het vorige topic:
[..]
dat beentje over de railing, is boven het trapgat neem ik aan?quote:Op zondag 26 september 2004 21:05 schreef NordKaos het volgende:
Presente in Munchen!
(Met 4 spandoeken en 2 bandieri's....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |