Vorige Deel:
Het enige echte AJAX topic, deeltje 33
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.wesleysneijder.nl (Wesley Sneijder website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
http://ajax.netwerk.to (Ajax Netwerk)
Upcoming
1-11-03 Ajax - AZ [HCE] De streektopper!
4-11-03 Celta de Vigo - Ajax [CL] Sleutelduel voor plaatsing!
[Dit bericht is gewijzigd door Suijk op 27-10-2003 12:56]
...terugvindpost
Maarja, daar doe ik niet aan, dus: Celta de Vigo was goed bezig met die 4-0 tegen Espanyol Ik kijk al uit naar de volgende CL-wedstrijd
quote:Zolang we de eerste 5 minuten doorkomen moet AZ wel te doen zijn
Op maandag 27 oktober 2003 12:11 schreef okkidude het volgende:
Ben wel benieuwd of AZ zijn sterke spel tegen Ajax kan doorzetten. Dan wordt het weer een topper voor Ajax, de derde in twee weken tijd.
Technisch is Ajax superieur in de Mickey Mouse Eredivisie, dat bleek ook gisteren weer. Tegen 10 man had PSV het net zo moeilijk als tegen 11.
Ik denk dat Ajax tegen AZ uithaalt met een nulletje of drie.
quote:En terecht.
Op maandag 27 oktober 2003 15:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat een optimisme weer
Wij zijn Ajax.
quote:Idd, AZ moet te doen zijn. Vorig jaar werd er ook makkelijk overheen gelopen.
Op maandag 27 oktober 2003 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk wel dat Ajax 'gewoon' met 3 of 4- 1 wint
Wordt nog een zware pot...
quote:Ben het met je eens. AZ is en met name Co, in the winning mood, absoluut niet te onderschatten.
Op maandag 27 oktober 2003 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan gaan we er straks met 0-3 op. Jongens geloof me, er is NIETS liever wat Co wil dan winnen in de Arena van Ajax. En dat gevoel weet hij over te brengen op de spelers denk ik..Wordt nog een zware pot...
quote:Het wordt niet alleen een gevecht voor de eerste plaats, ik denk dat het voor Co ook een persoonlijk gevecht is.
Op maandag 27 oktober 2003 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan gaan we er straks met 0-3 op. Jongens geloof me, er is NIETS liever wat Co wil dan winnen in de Arena van Ajax. En dat gevoel weet hij over te brengen op de spelers denk ik..Wordt nog een zware pot...
Hup AZ, stoere jongens!
Joduuuh!
quote:Let op J*den, cootje komt eraaan!
Op maandag 27 oktober 2003 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vond ik het Let op Ajax Cootje komt er aan best grappig te noemen
quote:Als Ajax punten moet verspelen, danhet liefst tegen AZ, leuke club en die vallen dit jaar zeker wel terug. Al hoop ik niet te ver.
Op maandag 27 oktober 2003 17:26 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
Let op J*den, cootje komt eraaan!
tsja, ik als AZ'er denk toch dat we nog wel een kans maken op iig gelijkspel, iig zal er weer geprobeerd worden zo snel te scoren en mayB houdt AZ het wel vol, zoals al gezegd is omdat dit voor Co waarschijnlijk de belangerijkste wedstrijd van het jaar
we zien het wel, ik ben niet teleurgesteld als AZ verliest (ze worden daarna heus niet opeens weer slecht ofzo) maar een gelijkspel zou moeten kunnen met Ali Elkhatabbi, Stein Huysegems, Kenneth Perez, Barry van Galen en Jan 'Trabelsi' Kromkamp.
quote:Ben je je nu al aan het indekken voor komend weekend
Op maandag 27 oktober 2003 17:32 schreef F1Bas het volgende:[..]
Als Ajax punten moet verspelen, danhet liefst tegen AZ, leuke club en die vallen dit jaar zeker wel terug. Al hoop ik niet te ver.
Az krijgt het makkelijk in de arena.
Krijg het haast niet uit mijn strot maar Co is gewoon een goede coach.
quote:Nee hoor zie mijn eerdere post in dit topic
Op maandag 27 oktober 2003 17:52 schreef Keano het volgende:[..]
Ben je je nu al aan het indekken voor komend weekend
quote:offtopic: ga nou alsjeblieft terug naar het topic van die subtopper van je..wrom zou az het makkelijk gaan krijgen..Ik hoop niet dat jij model staat voor de intelligentie van de gemiddelde feyenoorder, al vrees ik het ergste
Op maandag 27 oktober 2003 18:00 schreef Cart_man het volgende:
Joduh, joduhAz krijgt het makkelijk in de arena.
Krijg het haast niet uit mijn strot maar Co is gewoon een goede coach.
ontopic: op basis van de kwaliteiten die ajax in overvloed heeft t.o.v van AZ zou Ajax simpel moeten winnen( al kan ik niet ontkennen dat AZ een goed team heeft, vooral B. v G. en Huysegems bevallen me, om van el kathabbi nog maar niet te spreken).
Toch ben ik bang dat Co Adriaanse zijn spelers to the max opgeladen zal weten te krijgen, omdat hij dit inderdaad wel eens de belangrijkste wedstrijd van het jaar zou kunnen vinden. Ik reken er echter op dat Koeman, als goed coach zijnde, hetzelfde doet en zijn spelers zal waarschuwen voor onderschatting.
Dat Co niets liever wil dan winnen in Amsterdam is waar, maar elke Ajacied (op de nieuwelingen na) wil ook niets liever dan van Co winnen.
quote:Van voetbal heb je dus ook al geen verstand
Op maandag 27 oktober 2003 21:27 schreef RijstNatie het volgende:
Het ajax publiek is echt LomP. Ze hadden Co adriaanse nooit moeten laten gaan die dickfaces, met hake neuze
quote:Inderdaad, Koeman heeft het werkelijk waar RAMPZALIG gedaan nadat Co de laan uit werd gestuurd!
Op maandag 27 oktober 2003 21:27 schreef RijstNatie het volgende:
Het ajax publiek is echt LomP. Ze hadden Co adriaanse nooit moeten laten gaan die dickfaces, met hake neuze
quote:Daar doe je Boukhari tekort, die is beter dan Soetaers
Op maandag 27 oktober 2003 22:23 schreef mitt het volgende:
Ben nou toch wel benieuwd wat de positie is/wordt van Soetaers.
Iedereen kan al zien dat hij gewoon een soort van Boukhari wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |