Hij heeft tot nu toe meer laten zien dan die Babel van je.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Veel te snel, ik dolde ook wel eens vijfdeklassers.
Ik ben immers de dorpsvedette.
Babel is ook een prutser eerste klas...quote:Op maandag 19 juli 2004 16:39 schreef keeper het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe meer laten zien dan die Babel van je.
Ik denk dat ik De Mul maar eens in m'n stalletje opneem.
Kakkerlakken alertquote:Op maandag 19 juli 2004 16:44 schreef renz0r het volgende:
FEYENOORD OLÉ OLÉ OLÉ
JEUGD telt niet mmquote:Op maandag 19 juli 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
In de jeugd heeft BABEL meer wedstrijden gewonnen voor Ajax dan De Mul, een beetje een suffe rechtsbuiten.
Ajax heeft genoeg mensen voor de spits en geen echte rechtsbuiten, dat is wel een verschil.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:44 schreef gras het volgende:
Voorlopig is de Mul verder dan ene Babel.
op 10?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:49 schreef gras het volgende:
Spideyman, Pienaar heeft ook een vaste plek. De rest kan worden ingevuld naar gelang de sterkte van de tegenstander.
Hopenlijk wel, anders op rechtsmidden danwel rechtsbuiten.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
op 10?
Het is niet alleen een wedstrijd tegen de Zuidvogels. Tijjdens de trainingen verdient hij z'n plekkie.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
De Mul speelt alleen bij gebrek aan beter en fitte spelers. Als BABEL tegen de Zuidvogels speelt legt hij er 5 binnen. Telt allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |