quote:Amsterdams stoken, part 3472; Douglas naar Ajax.
28 April 2008 15:56: JPM
De kaarten zijn geschud, de play-offs komen eraan. Tijd voor Ajax om niets aan het toeval over te laten. Tijd om een speler bij een van de mogelijke tegenstanders het hoofd op hol te brengen.
Sportweek meldt vandaag dat Ajax belangstelling heeft voor Douglas Franco Teixeira, onze Braziliaanse verdediger die dit seizoen een bliksemstart kende. Douglas zou eerder al eens aangeboden zijn aan zowel Ajax als AZ, maar zijn makelaars kregen nul op het rekest. Rutten wilde de reusachtige jongeling wel eens bekijken en hapte toe. Inmiddels heeft heel Twente kunnen zien dat dat een goede zet was.
Het hoogtepunt van Douglas; Huntelaar volledig uitschakelen in de thuiswedstrijd tegen de Amsterdammers. Had Douglas die ene bal niet verkeerd teruggekopt, dan had hij die middag de perfecte wedstrijd gespeeld. In Amsterdam knikken de knieën al, en ze moeten eerst nog Heerenveen zien uit te schakelen. En wij NAC. Geen paniek dus. Daar is het hen allemaal om begonnen.
gelukkig hebben we die nog af kunnen schepen aan Sevilla. hij zal daar wel de tribune warmhouden denk ik.quote:Op maandag 28 april 2008 17:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De Mul. Die had toch wel het minste talent van de 4 die ik net noemde.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 17:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gelukkig hebben we die nog af kunnen schepen aan Sevilla. hij zal daar wel de tribune warmhouden denk ik.
Ik ben wel voor zijn komst, desnoods een jaartje rijpen bij Twente.quote:
Ja, dat was zo'n fijne persoonlijkheid.quote:Op maandag 28 april 2008 18:12 schreef BonJovi het volgende:
Ben benieuwd of hij de nieuwe Maradona is
quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het is in ieder geval een jongen die er echt voor wilt gaan. Eén op drie lopen bij een club als Banfield is knap, dus ik ben erg benieuwd. Zou mooi zijn als Klaas-Jan nog een jaartje blijft, zodat deze jongen rustig gebracht kan worden. En dan traint hij een jaar lang met Klaas-Jan, San Marco en Bergkamp.
Ik hoop dat ie ook op El Tanque als speler lijkt, dan hebben we een juweeltjequote:Op maandag 28 april 2008 18:23 schreef vliegende_olifant het volgende:
Hij lijkt een beetje op Urzaiz.
Ik word zo moe van dat Urzaiz gehypequote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ook op El Tanque als speler lijkt, dan hebben we een juweeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |