Geil.quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat zowel de KNVB als Ajax positief heeft gereageerd op het voorstel van VVV om het duel tegen Ajax in Duitsland af te werken. De club gaat nu op zoek naar een geschikt stadion. Met Monchengladbach is al gesproken. Het duel tegen PSV wordt waarschijnlijk ook in Duitsland gespeeld, het treffen tegen Feyenoord niet.
Ik was ook al bezig, alleen was montana me voor.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
niet te laat.. jij hebt em gesloten.. dus jij maakt een nieuwe open
sjimz sloot de vorige.. waarom maak jij een nieuwe?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef Roeni3 het volgende:
Goede timing om deze te heropenen, mag die van mij weer dicht.
Zowel deze als die van M0NTANA werden gesloten, dus maakte ik weer een nieuwe. Alleen toen ik die had gepost, werd deze alsnog opengegooid. Dan krijg je natuurlijk twee Ajax-topics.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
sjimz sloot de vorige.. waarom maak jij een nieuwe?
Kan je dan op de fiets er naar toe?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geil.![]()
Uitvak in het Nordpak biedt plaats aan zo'n 4.000 toeschouwers.
Binnendoor weet ik de weg niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan je dan op de fiets er naar toe?
Ja joh, waarom zou dat nou zijn gebeurd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom is die van mij dicht?
Kuttitel en Sjimz had de laatste post (en opent dus een nieuwe)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom is die van mij dicht?
Waar staat die regel dat de laatste poster een nieuw topic opent?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kuttitel en Sjimz had de laatste post (en opent dus een nieuwe)
Dat jij steeds topic probeert te kapen is heel leuk, maar het gaat al tijden zo..
Ongeschreven regel die bij de meeste mensen wel bekend is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar staat die regel dat de laatste poster een nieuw topic opent?
Die is ook voor mij nieuw. Idiote regel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In ieder geval was je titel niet geweldigquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |