Nee, en zal ook nog wel tijdje duren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Sethje het volgende:
Is het al rond ?
Kan nog niks vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Sethje het volgende:
Is het al rond ?
Die Google-ads volgen niet je cookies hoor. Die ad welke M0NTANA zag, zag ik hier net ook al staan. Het heeft iets te maken met inhoud van de webpagina die je bezoekt. Als er niet zoveel over Medunjanin werd gelult dan had ik die klote ad vast niet gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Damn gast wat ben je snel.
Idd, of zal het weer afketsen op onze zuinigheid?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Lekker rap die topics.
Maar idd, ze zouden het nu toch wel rond moeten hebben lijkt me....
Maakte ook maar een geintjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Die Google-ads volgen niet je cookies hoor. Die ad welke M0NTANA zag, zag ik hier net ook al staan. Het heeft iets te maken met inhoud van de webpagina die je bezoekt. Als er niet zoveel over Medunjanin werd gelult dan had ik die klote ad vast niet gezien.
Google wíl de cookies gaan gebruiken, maar zo ver is het nog niet.
Ze zijn om 11.30 geland in Newcastle. Ik verwacht sowieso niet dat er voor vanavond nog nieuwe informatie naar buiten zal worden gebracht,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Lekker rap die topics.
Maar idd, ze zouden het nu toch wel rond moeten hebben lijkt me....
Hij gaat op z'n Barcelona manier spelen: een spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelder in een vrije rol (Kennedy, Suarez en Luque)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Ben benieuwd hoe ten cate gaat spelen als luque komt. Want Suarez en Luque zijn allebie niet echte spelverdelers. En Kennedy vind ik te licht voor die positie.
Ik was dan ook niet beledigd, geirriteerd of wat dan ook. Ik heb gewoon de irritante eigenschap dat ik het graag beter wil weten,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maakte ook maar een geintje
Goede shit, zo speel ik ook altijd met Parma met FM en dat werkt ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat op z'n Barcelona manier spelen: een spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelder in een vrije rol (Kennedy, Suarez en Luque)
Ik verwacht meer een 4-4-2 met een 'kom' op het middenveld. Of anders Luque hangend op links, als een verkapt 4-3-3.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat op z'n Barcelona manier spelen: een spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelder in een vrije rol (Kennedy, Suarez en Luque)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja de Amsterdamse moeders beginnen pas om 22.00 uur.
Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik verwacht meer een 4-4-2 met een 'kom' op het middenveld. Of anders Luque hangend op links, als een verkapt 4-3-3.
of
--------Gabri--Heitinga-------
-Kennedy---------------------
-----------------------Luque--
----Huntelaar--Suarez------
Zou Henk ten Cate ook FM spelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:07 schreef pfaf het volgende:
Goede shit, zo speel ik ook altijd met Parma met FM en dat werkt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |