Nee, en zal ook nog wel tijdje duren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Sethje het volgende:
Is het al rond ?
Kan nog niks vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Sethje het volgende:
Is het al rond ?
Die Google-ads volgen niet je cookies hoor. Die ad welke M0NTANA zag, zag ik hier net ook al staan. Het heeft iets te maken met inhoud van de webpagina die je bezoekt. Als er niet zoveel over Medunjanin werd gelult dan had ik die klote ad vast niet gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Damn gast wat ben je snel.
Idd, of zal het weer afketsen op onze zuinigheid?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Lekker rap die topics.
Maar idd, ze zouden het nu toch wel rond moeten hebben lijkt me....
Maakte ook maar een geintjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Die Google-ads volgen niet je cookies hoor. Die ad welke M0NTANA zag, zag ik hier net ook al staan. Het heeft iets te maken met inhoud van de webpagina die je bezoekt. Als er niet zoveel over Medunjanin werd gelult dan had ik die klote ad vast niet gezien.
Google wíl de cookies gaan gebruiken, maar zo ver is het nog niet.
Ze zijn om 11.30 geland in Newcastle. Ik verwacht sowieso niet dat er voor vanavond nog nieuwe informatie naar buiten zal worden gebracht,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Lekker rap die topics.
Maar idd, ze zouden het nu toch wel rond moeten hebben lijkt me....
Hij gaat op z'n Barcelona manier spelen: een spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelder in een vrije rol (Kennedy, Suarez en Luque)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Ben benieuwd hoe ten cate gaat spelen als luque komt. Want Suarez en Luque zijn allebie niet echte spelverdelers. En Kennedy vind ik te licht voor die positie.
Ik was dan ook niet beledigd, geirriteerd of wat dan ook. Ik heb gewoon de irritante eigenschap dat ik het graag beter wil weten,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maakte ook maar een geintje
Goede shit, zo speel ik ook altijd met Parma met FM en dat werkt ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat op z'n Barcelona manier spelen: een spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelder in een vrije rol (Kennedy, Suarez en Luque)
Ik verwacht meer een 4-4-2 met een 'kom' op het middenveld. Of anders Luque hangend op links, als een verkapt 4-3-3.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat op z'n Barcelona manier spelen: een spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelder in een vrije rol (Kennedy, Suarez en Luque)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja de Amsterdamse moeders beginnen pas om 22.00 uur.
Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik verwacht meer een 4-4-2 met een 'kom' op het middenveld. Of anders Luque hangend op links, als een verkapt 4-3-3.
of
--------Gabri--Heitinga-------
-Kennedy---------------------
-----------------------Luque--
----Huntelaar--Suarez------
Zou Henk ten Cate ook FM spelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:07 schreef pfaf het volgende:
Goede shit, zo speel ik ook altijd met Parma met FM en dat werkt ook.
Ik volg het Spaanse voetbal niet altijd even nauw, dus 'de Barcelona opstelling' is me niet helemaal bekend. Maar gezien Henk's verleden bij Barca zal ook dat vast niet ondenkbaar zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zou Henk ten Cate ook FM spelen?
Oh. Ik dacht dat het Joe Cocker was.quote:
Dat is die toch ook. Zag hem laatst ook op zuid lopen met z'n m4.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het Joe Cocker was.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!![]()
Dat zal meer opleveren dan dat statische voetbal waar je van te voren al weet wat iemand wil doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou eventueel ook kunnen. Maar waar Henk naar toe wil is een "georganiseerde chaos" waardoor spelers als Luque, Kennedy en Suarez voortdurend bewegen en elkaars plaatsen overnemen.
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben benieuwd of Luke een Ajacied wordt...
Niks mis met een extra optie voor de aanval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?
Van Geel heeft al gezegd dat Ajax na het vertrek van Sneijder anders zal gaan spelen. Dus ga er maar gewoon vanuit dat het traditionele 4-3-3 vrijwel over boord wordt gezet. Je krijgt gewoon twee spitsen met twee opkomende middenvelders aan beide kanten in een vrije rol (Kennedy en Luque) of een diepe spits (Huntelaar) met daarachter drie aanvallende middenvelders in een vrije rol (Suarez, Luque, Kennedy).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ook al wordt ie het.. wat moet je met em? Hij is toch geen linkermiddenvelder..?
Luque speelt meestal als spits maar is ook inzetbaar als (linker) aanvallende middenvelder. Op die positie enigszins vergelijkbaar met Riera,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Tim_G het volgende:
Vast niet anders hadden ze Bakkie Choco al 5 jaar eerder gehaald!![]()
Ach ja, als je spelers haalt van het kaliber Delorge, Rommedahl en Colin, die niet zeuren als ze op de bank zitten, krijg je te horen dat je enkel middelmaat koopt. En koop je weer een aantal goede spelers, dan krijg je geluiden te horen dat er misschien onrust kan ontstaan. Wat dat betreft is het ook nooit goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuk en aardig.. maar ik denk ook altijd aan het psychologische vlak bij dit soort spelers.. je wordt gehaald.. je gaat uit van speeltijd.. MAAR er belanden er natuurlijk altijd een paar op de bank, of zelfs op de tribune.. Ik voorzie hierin altijd onruststokers..
Wat jullie?
Die heb je ertussen. Maar een beetje prof gaat de concurrentie niet uit de weg en zal er staan als hij zijn kans krijgt. Als je dan faalt heb je het toch ook alleen maar aan jezelf te danken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuk en aardig.. maar ik denk ook altijd aan het psychologische vlak bij dit soort spelers.. je wordt gehaald.. je gaat uit van speeltijd.. MAAR er belanden er natuurlijk altijd een paar op de bank, of zelfs op de tribune.. Ik voorzie hierin altijd onruststokers..
Wat jullie?
Onzin. Als hij goed genoeg is dwingt hij zijn plaats wel af. Bij Newcastle heeft hij ook niet echt voor opschudding gezorgd, ondanks zijn zeer weinige minuten binnen de krijtlijnen. En wat Uruqhart al zegt.. Zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat jullie?
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach ja, als je spelers haalt van het kaliber Delorge, Rommedahl en Colin, die niet zeuren als ze op de bank zitten, krijg je te horen dat je enkel middelmaat koopt. En koop je weer een aantal goede spelers, dan krijg je geluiden te horen dat er misschien onrust kan ontstaan. Wat dat betreft is het ook nooit goed.![]()
Niets veranderd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Ik vind hem ook wel een versterking hoor. Maar als ik zo het een en ander aan supporters-reacties op verschillende fora lees wordt door heel veel mensen toch als middelmaat gezien hoor. Zal wel met z'n verleden te maken hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vorig jaar allemaal zeiken dat de "voertaal" in Eindhoven Spaans was, en moet je nu zien
Beste knul. Dat er in het Feyenoord topic niets te doen is kan natuurlijk gebeuren, maar dat is geen vrijbrief om hier op elke post waar iets negatiefs in te bespeuren is zo uitbundig te reageren, in de hoop dat wij dan met zijn allen happen. Als je je zo verveelt ga dan fijn die unieke DVD van jullie kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar als het bij Ajax is, is het niet erg meer
![]()
Dingen in perspectief zien is ook een kunst, hoeveel spaans sprekenden bevinden er zich bij Ajax en bij PSV?Ajax 2, en bij PSV?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Laat hem, het is een typische f'noorder. Hij weet echt niet beter. Zijn Bjorn Borg zal wel te strak zitten ofzo...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Beste knul. Dat er in het Feyenoord topic niets te doen is kan natuurlijk gebeuren, maar dat is geen vrijbrief om hier op elke post waar iets negatiefs in te bespeuren is zo uitbundig te reageren, in de hoop dat wij dan met zijn allen happen. Als je je zo verveelt ga dan fijn die unieke DVD van jullie kijken.
Dan moeten die supporters dat vooral blijven denken, zoals Rommedahl Huntelaar serveert getuigd van voetbal klasse...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een versterking hoor. Maar als ik zo het een en ander aan supporters-reacties op verschillende fora lees wordt door heel veel mensen toch als middelmaat gezien hoor. Zal wel met z'n verleden te maken hebben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef Blight het volgende:in de hoop dat wij dan met zijn allen happen.
Urzaiz, Suarez, Gabri, Luque, Davids, Leonardo. Ik tel er 6.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij jullie standaard 7 Spaans/Portugees sprekende spelers in de basis
Bij ons in totaal 3 in de selectie.
Erg vergelijkbaar ja.![]()
Leonardo praat Portugees en Nederlands. Davids spaans?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Urzaiz, Suarez, Gabri, Luque, Davids, Leonardo. Ik tel er 6.
Davidsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ik heb iig inmiddels meer vertrouwen in hem dan bij zijn aankoop. Als ik me ergens aan kan ergeren is het dat eindeloze gepiel rond de 16 in de thuiswedstrijden. Daar heb je bij Rommedahl weinig last van.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl, ik verwacht een wisselvallig seizoen, maar hopelijk iets vaker wel goed dan niet..
Ik verwacht juist een heel sterk seizoen van hem. Hij komt erg zelfverzekerd over, veel overzicht en tot nu toe verbaast hij mij elke keer als ik hem zie spelen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl, ik verwacht een wisselvallig seizoen, maar hopelijk iets vaker wel goed dan niet..
Hij is me redelijk bevallen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook ff te weinig credit. tegen Slavia was hij 80% van de tijd bezig om Urby's gepruts op te ruimen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb iig inmiddels meer vertrouwen in hem dan bij zijn aankoop. Als ik me ergens aan kan ergeren is het dat eindeloze gepiel rond de 16 in de thuiswedstrijden. Daar heb je bij Rommedahl weinig last van.
11.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij PSV zullen het er niet veel meer zijn toch?
!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo en Davids spreken nederlands, Suarez uruguyaans oid, maar voor boeren valt al het buut´nloands onder spaans niet?
Heb je dat Nederlands van Leonardo wel eens gehoord?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo en Davids spreken nederlands, Suarez uruguyaans oid, maar voor boeren valt al het buut´nloands onder spaans niet?
Auw, auw, auw aan kniequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Heb je dat Nederlands van Leonardo wel eens gehoord?
Uruguayaans.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
In Uruguay praten ze Spaans lieve schat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Suarez uruguyaans
Tuurlijk: "Ajax ies de moeiste cloeb"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Heb je dat Nederlands van Leonardo wel eens gehoord?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In Uruguay praten ze Spaans lieve schat.
Ja, op die manier heeft Ajax ook 28 Engelstaligenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Kadoc het volgende:
Zucht, ff Wiki erbij pakken dan maar.quote:
quote:Demografie
Uruguayanen zijn voor het grootste deel nazaten van immigranten uit diverse Europese landen, waarbij de nakomelingen van Baskische en Italiaanse immigranten overheersen. Verder zijn er veel mestiezen en er komen minderheden van zwarten voor. Uruguay is in de 16e tot en met 18e eeuw een Spaanse kolonie geweest. Spaans is de officiële taal. Uruguay heeft, net als Chili, Paraguay en Argentinië, een meer westerse cultuur dan andere Latijns-Amerikaanse landen. Uruguay telt 3.460.607 (2007) inwoners. Het land is in hoge mate geürbaniseerd; ongeveer 90% van zijn inwoners woont in steden, waarvan 50% in de hoofdstad. Het land heeft een hoge alfabetiseringsgraad en kent goede sociale structuren met een gemiddelde levensverwachting van 75 jaar, na Chili de hoogste van het continent.
Hij heeft bij Barcelona gespeeld, daar zal 'ie vast wel wat geleerd hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Hola senor Davids! Que tal?
Davids spaans, echt sommige mensen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zucht, ff Wiki erbij pakken dan maar.
Edit :
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
d´oh Rioplatensisch Spaans
NJa dat dacht ik ook.. veel snelheid.. dreiging.. goed schot.. ik vind em wel een waardige aankoop..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Fides het volgende:
Zijn we nou aan het tellen wie het meest Spaanstaligen in de selectie heeft![]()
?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Jij vindt dat mensen die Amsterdams spreken ook geen Nederlands kennen?
Urby is een risico factor. Als Luque komt zal Urby wel weer naar de linksback positie verkassen, maar als hij verdedigende fouten blijft maken zoals 'ie nu vaak doet, dan kan dat nog wel eens flink mis gaan. Veel alternatieven voor de linksback positie hebben we ook niet. Schilder, Colin.. Daar winnen we de oorlog niet mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is me redelijk bevallen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook ff te weinig credit. tegen Slavia was hij 80% van de tijd bezig om Urby's gepruts op te ruimen.
Over Urby gesproken, die was gisteren WEER drama. Die moet echt oppassen nu...
Daarom, HtC moet hem op zijn plek zetten, letterlijk en figuurlijk. Verdedigen is zijn eerste en belangrijkste taak. Mee opkomen mag, maar alleen als hij dat goed verzorgd kan doen en niet constant iemand anders voor zijn fouten laat opdraaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Urby is een risico factor. Als Luque komt zal Urby wel weer naar de linksback positie verkassen, maar als hij verdedigende fouten blijft maken zoals 'ie nu vaak doet, dan kan dat nog wel eens flink mis gaan. Veel alternatieven voor de linksback positie hebben we ook niet. Schilder, Colin.. Daar winnen we de oorlog niet mee.
Nouja Luque wordt niet gehaald voor de positie van Davids, dus de kans bestaan nog wel dat Urby gewoon op het middenveld blijft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Urby is een risico factor. Als Luque komt zal Urby wel weer naar de linksback positie verkassen, maar als hij verdedigende fouten blijft maken zoals 'ie nu vaak doet, dan kan dat nog wel eens flink mis gaan. Veel alternatieven voor de linksback positie hebben we ook niet. Schilder, Colin.. Daar winnen we de oorlog niet mee.
Ja ik moet zeggen dat ik een beetje een patroon begin te herkennen in Urby´s gepruts, hopelijk herpakt hij zich snel weer..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is me redelijk bevallen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook ff te weinig credit. tegen Slavia was hij 80% van de tijd bezig om Urby's gepruts op te ruimen.
Over Urby gesproken, die was gisteren WEER drama. Die moet echt oppassen nu...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | --------------- (Gentenaar) -------------------- Ogararu ---- Stam ------ Vermaelen -- Emanuelson (Colin) - (Heitinga) - (Vertonghen) - (Schilder) ------------------------------------------------ ------------ Gabri ------ Davids --------------- ---------- (Delorge) --- (Maduro) -------------- Bakircioglu ------ Suarez ---------------- Luque (Rommedahl) ---- (Leonardo) ------------ (Mitea) ------------------------------------------------ ----------------- Huntelaar -------------------- ----------------- (Urzaiz) --------------------- |
Dan vind ik de vergelijking met amsterdams toch iets verkeerd, zeg dan twents, en inderdaad die mensen kunnen nauwelijks nederlands...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Fides het volgende:
[..]
Rioplatenisch Spaans is natuurlijk gewoon een dialect. Geen taal.
Zoiets zal het wel worden, waarbij Luis Suarez niet gezien moet worden als tien zoals Wesley Sneijder, maar meer een valse spits met véél vrijheid!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:11 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Rechtsbackpositie ingevuld n.a.v. Henk z'n voorkeuren
Ja, dat hoop ik ook. Een goed spelende Urby hebben we gewoon nodig op dit moment.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik een beetje een patroon begin te herkennen in Urby´s gepruts, hopelijk herpakt hij zich snel weer..
Ben blij dat Suarez in ieder geval een actie durft te maken.. in tegenstelling tot andere spelers..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden, waarbij Luis Suarez niet gezien moet worden als tien zoals Wesley Sneijder, maar meer een valse spits met véél vrijheid!
Ik heb er vertrouwen in zo. Zelfs met veel van de schaduwspelers. Alles wat er bij komt is mooi natuurlijk, zeker voor de mogelijke alternatieven. Alleen is 't jammer voor Heitinga, aangezien zijn positie er ineens niet meer is, en hij moet concurreren met 3 andere spelers voor die positie. Maargoed, Stam haalt misschien de helft van de wedstrijden niet, en dus kan Johnny ook daar uit de voeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden, waarbij Luis Suarez niet gezien moet worden als tien zoals Wesley Sneijder, maar meer een valse spits met véél vrijheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |