quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zucht, ff Wiki erbij pakken dan maar.
Edit :
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
d´oh Rioplatensisch Spaans
NJa dat dacht ik ook.. veel snelheid.. dreiging.. goed schot.. ik vind em wel een waardige aankoop..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl past nou niet echt in dat rijtje, imho is hij een hele goede versterking...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Fides het volgende:
Zijn we nou aan het tellen wie het meest Spaanstaligen in de selectie heeft![]()
?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Jij vindt dat mensen die Amsterdams spreken ook geen Nederlands kennen?
Urby is een risico factor. Als Luque komt zal Urby wel weer naar de linksback positie verkassen, maar als hij verdedigende fouten blijft maken zoals 'ie nu vaak doet, dan kan dat nog wel eens flink mis gaan. Veel alternatieven voor de linksback positie hebben we ook niet. Schilder, Colin.. Daar winnen we de oorlog niet mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is me redelijk bevallen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook ff te weinig credit. tegen Slavia was hij 80% van de tijd bezig om Urby's gepruts op te ruimen.
Over Urby gesproken, die was gisteren WEER drama. Die moet echt oppassen nu...
Daarom, HtC moet hem op zijn plek zetten, letterlijk en figuurlijk. Verdedigen is zijn eerste en belangrijkste taak. Mee opkomen mag, maar alleen als hij dat goed verzorgd kan doen en niet constant iemand anders voor zijn fouten laat opdraaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Urby is een risico factor. Als Luque komt zal Urby wel weer naar de linksback positie verkassen, maar als hij verdedigende fouten blijft maken zoals 'ie nu vaak doet, dan kan dat nog wel eens flink mis gaan. Veel alternatieven voor de linksback positie hebben we ook niet. Schilder, Colin.. Daar winnen we de oorlog niet mee.
Nouja Luque wordt niet gehaald voor de positie van Davids, dus de kans bestaan nog wel dat Urby gewoon op het middenveld blijft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Urby is een risico factor. Als Luque komt zal Urby wel weer naar de linksback positie verkassen, maar als hij verdedigende fouten blijft maken zoals 'ie nu vaak doet, dan kan dat nog wel eens flink mis gaan. Veel alternatieven voor de linksback positie hebben we ook niet. Schilder, Colin.. Daar winnen we de oorlog niet mee.
Ja ik moet zeggen dat ik een beetje een patroon begin te herkennen in Urby´s gepruts, hopelijk herpakt hij zich snel weer..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is me redelijk bevallen. Ik geef hem eerlijk gezegd ook ff te weinig credit. tegen Slavia was hij 80% van de tijd bezig om Urby's gepruts op te ruimen.
Over Urby gesproken, die was gisteren WEER drama. Die moet echt oppassen nu...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | --------------- (Gentenaar) -------------------- Ogararu ---- Stam ------ Vermaelen -- Emanuelson (Colin) - (Heitinga) - (Vertonghen) - (Schilder) ------------------------------------------------ ------------ Gabri ------ Davids --------------- ---------- (Delorge) --- (Maduro) -------------- Bakircioglu ------ Suarez ---------------- Luque (Rommedahl) ---- (Leonardo) ------------ (Mitea) ------------------------------------------------ ----------------- Huntelaar -------------------- ----------------- (Urzaiz) --------------------- |
Dan vind ik de vergelijking met amsterdams toch iets verkeerd, zeg dan twents, en inderdaad die mensen kunnen nauwelijks nederlands...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef Fides het volgende:
[..]
Rioplatenisch Spaans is natuurlijk gewoon een dialect. Geen taal.
Zoiets zal het wel worden, waarbij Luis Suarez niet gezien moet worden als tien zoals Wesley Sneijder, maar meer een valse spits met véél vrijheid!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:11 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Rechtsbackpositie ingevuld n.a.v. Henk z'n voorkeuren
Ja, dat hoop ik ook. Een goed spelende Urby hebben we gewoon nodig op dit moment.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik een beetje een patroon begin te herkennen in Urby´s gepruts, hopelijk herpakt hij zich snel weer..
Ben blij dat Suarez in ieder geval een actie durft te maken.. in tegenstelling tot andere spelers..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden, waarbij Luis Suarez niet gezien moet worden als tien zoals Wesley Sneijder, maar meer een valse spits met véél vrijheid!
Ik heb er vertrouwen in zo. Zelfs met veel van de schaduwspelers. Alles wat er bij komt is mooi natuurlijk, zeker voor de mogelijke alternatieven. Alleen is 't jammer voor Heitinga, aangezien zijn positie er ineens niet meer is, en hij moet concurreren met 3 andere spelers voor die positie. Maargoed, Stam haalt misschien de helft van de wedstrijden niet, en dus kan Johnny ook daar uit de voeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden, waarbij Luis Suarez niet gezien moet worden als tien zoals Wesley Sneijder, maar meer een valse spits met véél vrijheid!
Lijkt me een realistische opstelling. Luque zal in het veld wel iets verder naar voren schuiven dan bijvoorbeeld Kennedy, en Suarez zal inderdaad een 'valse' spits zijn. Ik zie het wel zitten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:11 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Rechtsbackpositie ingevuld n.a.v. Henk z'n voorkeuren
Verbaast me niets.quote:
Iekke, Iek wiel voor groot team ajax of pisseveequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef Rumille het volgende:
Suarez kan nederlands!
http://youtube.com/watch?v=eCSpsLd-AQQ
Van 0:53 tot 1:18 en 1:29 tot 1:47
Geen idee, t is een onbetrouwbare bron, wederomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verbaast me niets.
Wat bieden ze?
quote:Milan heeft interesse in Huntelaar
Het engelse GOAL.com weet te melden dat AC Milan meer dan normale interesse heeft in Klaas-Jan Huntelaar.
Na de recente transfers van Pato en Emerson maakt AC zich nu ook klaar voor de komst van de 24-jarige ajacied.
De rol van oud-Milan voetballer en Nederlander Ruud Gullit lijkt cruciaal te zijn. Hij blijkt de Rossonerri's persoonlijk geadviseerd te hebben op Klaas-Jan van Huntelaar.
Marca.quote:E UNE A URZAIZ Y GABRI EN AMSTERDAM
Albert Luque ficha por el Ajax
Albert Luque jugará en el Ajax de Amsterdam la próxima temporada, según ha anunciado Radio Marca. El futbolista catalán no ha tenido suerte en su aventura en el Newcastle, ya que las lesiones y la falta de oportunidades han marcado su periplo en la Premier. El zurdo llegó a Inglaterra en la campaña 2005-06 procedente del Deportivo y apenas disputó seis partidos de liga, sin conseguir lograr un tanto. La pasada campaña las cosas fueron incluso a peor, buscando una salida de regreso a España que nunca se produjo. Su nombre sonó este verano con fuerza para reforzar al Levante, pero al final no se concretó su llegada a la capital del Turia.
Ahora el internacional español tratará de recuperar en el Amsterdam Arena el juego que le llevó a sonar como refuerzo para el Barcelona junto a dos viejos conocidos del fútbol español, Ismael Urzaiz y Gabri.
quote:AND IT UNITES TO URZAIZ AND GABRI IN AMSTERDAM
Albert Luque clocks on and off by the Ajax
Albert Luque will play in the Ajax of Amsterdam the next season, according to has announced Radio Mark. The Catalan soccer player has not had luck in his adventure in the Newcastle, since the injuries and the lack of opportunities have marked his periplo in the Premier. The left-handed person arrived at England in campaign 2005-06 coming from the Sport one and as soon as he disputed six parties of league, without being able to obtain somewhat. The past campaign the things even went to worse, looking for an exit from return Spain that never took place. Its name sounded east summer with force to reinforce to Levante, but in the end its arrival to the capital of the Turia did not take shape.
Now the international Spanish will try to reclaim in Amsterdam Sand the game that took to sound to him like reinforcement for Barcelona next to two old women known Spanish soccer, Ismael Urzaiz and Gabri.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klaas Jan van Huntelaar, die Ruud weet er niet veel vanaf!
Wij denken het er hetzelfde over!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:21 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in zo. Zelfs met veel van de schaduwspelers. Alles wat er bij komt is mooi natuurlijk, zeker voor de mogelijke alternatieven. Alleen is 't jammer voor Heitinga, aangezien zijn positie er ineens niet meer is, en hij moet concurreren met 3 andere spelers voor die positie. Maargoed, Stam haalt misschien de helft van de wedstrijden niet, en dus kan Johnny ook daar uit de voeten.
quote:En zijn die topictitels van jou een protestactie?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ruud, vuige kakkerlak, als je weer eens binnen bent hier trek ik je kop eraf.
Wel jammer dat die incidenten zich elke keer in de voorronde van de champions league voordoen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef BB-boy het volgende:
Urby heeft 2 sterke jaren achter de rug. Ik hou het gewoon op incidenten.
Zijn timing kan beter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel jammer dat die incidenten zich elke keer in de voorronde van de champions league voordoen.
Ja natuurlijk, want ik had ook heel blij geweest wanneer Cocu een jaar door was gegaan en Alex geen werkvergunning had gekregen. Verder ben ik te spreken dat Feyenoord een topspits als Makaay binnen heeft weten te halen, en er veel talenten door de concurrenten zijn gekocht die nu prima bij Ajax hadden gepast. Echter, ik gun het die anderen zo!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Rumille het volgende:
Als je een beetje slim bent, zou je juist blij moeten zijn als Huntelaar blijft. Goed voor het niveau van de Nederlandse competitie en ook voor de Nederlandse clubs in Europa.
Maar ja, van een Feyenoord-fan verwacht ik dat ook niet.
Volgens Marca is het dus al rond hè. Voor de duidelijkheid. Ze lachen niet eens om ons,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Marca.
Letterlijke vertaling:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |