Resterend competitieschema
06/04/2003 14:30 Ajax-RBC Roosendaal
13/04/2003 13:00 NAC-Ajax
19/04/2003 19:30 Ajax-Roda JC
27/04/2003 13:00 AZ-Ajax
03/05/2003 19:30 Ajax-RKC
11/05/2003 14:30 NEC-Ajax
18/05/2003 13:00 Ajax-De Graafschap
25/05/2003 14:30 FC Twente-Ajax
29/05/2003 14:30 Ajax-Heerenveen
Website: Ajax.NL
quote:
Kanu ziet wel wat in terugkeer naar AjaxNu Arsenal-trainer Arsene Wenger bekend heeft gemaakt dat Nwanko Kanu volgend seizoen niet meer hoeft te rekenen op een basisplaats bij de club uit Londen, is de Nigeriaan weer geïnteresseerd in een overgang naar Ajax. Kanu brak 8 jaar geleden door bij de club uit Amsterdam. Hij vertrok vervolgens naar Inter, dat hem uiteindelijk verkocht aan Arsenal.
De eventuele terugkeer van Kanu naar Amsterdam, biedt Ibrahimovic weer hoop op een transfer naar Italië. De Zweed verlengde pas zijn contract tot 2006.
De technische staf van Ajax heeft nog geen uitlatingen gedaan over een eventuele terugkeer van Kanu.
quote:ja idd... wat wel goed is is dat er geld gevangen kan worden voor Zlatan maar daar moeten ze voorlopig nog maar mee wachten!
Op maandag 31 maart 2003 18:25 schreef kamagurka het volgende:
Kanu terug... hmmm, kweetnie of dat een aanwinst is op dit moment. Tis een mooie voetballer, maar erg wisselvallig.
Zlatan zelf wil ook bij Ajax blijven en heeft zelf aangegeven om zijn contract te verlengen van 2006 naar 2008.
Hij is pas 22.
Ik zag laatst een filmpje van Zlatan moves. Best wel mooie dingen kan ie. ( www.zlatan.tv )
Ik vind dat veel mensen Zlatan onterecht bekritiseren, als je ziet hoe vaak ie een half mislukte aanspeelbal krijgt. Omdat heel Ajax op de verdediging leunt (meeste EU Cup wedstrijden)
Je ziet in het stadion ook steeds meer mensen voor Zlatan klappen.
Ik hoop dat Zlatan nog een tijdje blijft.
Ook wel opmerkelijk Poll op die buitelandse site!
1267 mensen denken dat Ajax EU Cup kan winnen.... rofl
How far can Ajax go in the Champions League?
Total no. of votes: 4266
They can be Europenan Champions (Tcb) 1267
Final match (Fm) 1073
Quarter finals (Qf) 864
Semi finals (Sf) 646
They won't make it any longer (Twm) 416
[Dit bericht is gewijzigd door Italiaan op 31-03-2003 19:03]
quote:Hoerenveen niet iig.
Op maandag 31 maart 2003 19:09 schreef Fulton het volgende:
Hej jongens, wie wordt er dit jaar kampioen?
quote:Denk ik ook niet nee. Die doen niet eens mee.
Op maandag 31 maart 2003 19:09 schreef LoekB het volgende:[..]
Hoerenveen niet iig.
.
quote:
Op maandag 31 maart 2003 18:55 schreef Italiaan het volgende:
How far can Ajax go in the Champions League?
Total no. of votes: 4266
They can be Europenan Champions (Tcb) 1267
Final match (Fm) 1073
Quarter finals (Qf) 864
Semi finals (Sf) 646
They won't make it any longer (Twm) 416
Denk dat veel mensen Ajax niet onderschatten omdat ze een grote naam hebben.
quote:Het zijn nu gewoon echte duels. Ik denk dat alles mogelijk is met een beetje goede wil.
Op maandag 31 maart 2003 19:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Denk dat veel mensen Ajax niet onderschatten omdat ze een grote naam hebben.
Wie had er verleden jaar verwacht dat Feijenoord Uefa kampioen zou worden, toen ze in de kwartfinale kwamen??
Volgens mij helemaal NIEMAND !
Dus wie weet.
quote:Kanu is een spits hoor
Op maandag 31 maart 2003 18:18 schreef GerardVanAs het volgende:
Mij niet, er is geen plek voor hem, er zijn al veel te veel jongens op het middenveld.
quote:En daar zijn we altijd even blij mee zeg
En in de aanval staat nu eenmaal onze Son of God
Overigens denk ik niet dat Kanu echt terug moet komen. Zeker leuke voetballer en zeker ook respect voor wat hij bij Ajax gedaan heeft, maar het is niet zo dat we nu opeens alle spelers uit '95 terug moeten gaan halen omdat hun contract bij hun huidige club niet verlengd wordt. Van die hele '95 generatie zou ik eigenlijk alleen Davids en Kluivert (en stiekem ook Finidi .) terug willen hebben. De rest is inmiddels te oud, of niet echt van topniveau meer IMO.
Van Damme als stand in van Zlatan zie ik niet bepaald zitten.
Of Daniel de Ridder moet even doorstromen.
Ik denk dat er meer mensen in het Ajax stadion zijn daadwerkelijk symapthie hebben met joden en de staat Israel dan in het F'noord stadion mensen sympathie hebben voor moslims en de staat Palestina. Ik denk ook dat de mensen in het Ajax stadion relatief rechtser zijn dan de gemiddelde bewoner van Amsterdam.
In die zin is de Israleische vlag in de ArenA minder ironisch dan de Palestijnse in de kuip.
quote:Daar ben ik het wel mee eens.
Op maandag 31 maart 2003 21:16 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat er meer mensen in het Ajax stadion zijn daadwerkelijk symapthie hebben met joden en de staat Israel dan in het F'noord stadion mensen sympathie hebben voor moslims en de staat Palestina. Ik denk ook dat de mensen in het Ajax stadion relatief rechtser zijn dan de gemiddelde bewoner van Amsterdam.
quote:
Volgens het tijdschrift Sportweek heeft keeper Wapenaar afgelopen week een onderhoud gehad met Ajax coach Ronald Koeman. Zoals bekend is Ajax op zoek naar een keeper nu Timmer en Didulica zullen vertrekken. In het blad liet de transfervrije Wapenaar weten nog geen beslissing te zullen nemen. Hij wil alleen naar een club waar hij een redelijke kans maakt om aan spelen toe te komen. Als Ajax afvalt, zal hij waarschijnlijk ingaan op één van de Duitse aanbiedingen.
quote:Ga maar naar Duitsland Harald.
Op dinsdag 1 april 2003 20:22 schreef keeper het volgende:[..]
quote:idd we hebben die trommelboer niet nodig
Op dinsdag 1 april 2003 20:24 schreef mitt het volgende:[..]
Ga maar naar Duitsland Harald.
Ajax middenvelder Stephen Pienaar mag genieten van zowel de interesse van Inter Milan als Arsenal. Vertegenwoordigers van beide clubs zijn al regelmatig in de Nederlandse hoofdstad te vinden, zo ook weer dit weekend, met als doel de verrichtingen van de jonge Zuid Afrikaan te observeren.
Pienaar heeft vooral opzien doen baren met zijn uitstekende spel tijdens de Champions League wedstrijden voor Ajax dit seizoen, sindsdien liggen veel Europese topclubs aan zijn voeten. Voordeel voor Ajax is het recent verlengde contract van Pienaar dat hem tot zeker 2006 aan de Amsterdammers verbindt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lyon en Valencia willen Trabelsi
PARIJS, 1 april 2003 - De Franse kampioen Lyon heeft volgens
het gezaghebbende weekblad France Football zeer veel belangstelling
om Hatem Trabelsi voor het volgende seizoen in dienst te nemen. De
Tunesische international van Ajax zou bij
Lyon de opvolger worden van de Belg Eric Deflandre als rechtsback.
Trabelsi zou ook in de belangstelling staan van de Spaanse kampioen
Valencia.
2/4/2003 8 :17
FC Groningen wil Pius Ikedia graag nog een jaartje huren van Ajax. De Amsterdammers zijn daar best toe genegen, maar willen de Nigeriaan het liefste verkopen. Groningen-directeur Hans Nijland had daarover inmiddels een gesprek met Ajax' technisch directeur Leo Beenhakker.
Het contract dat de 22-jarige aanvaller in Amsterdam heeft, loopt na volgend seizoen af. Doet de club hem na dit seizoen definitief van de hand, dan kan Ajax voor hem nog een vergoedingssom ontvangen. FC Groningen wil volgens het Dagblad van het Noorden echter alleen op huurbasis verder met Ikedia. Na die hernieuwde huurperiode, willen de noorderlingen hem voor twee seizoenen vastleggen.
Pius Ikedia zelf heeft het bij FC Groningen naar zijn zin en wil graag blijven. Ook trainer Ron Jans ziet de Nigeriaan graag voor zijn ploeg behouden. De coach van FC Groningen beschouwt Ikedia als één van de beste rechtsbuitens van Nederland.
Puis Ikedia kwam afgelopen zomer op huurbasis van Ajax naar FC Groningen. In de drie voorgaande seizoenen kwam hij 25 keer uit (twee goals) voor de Amsterdammers. Voor FC Groningen prijkte hij dit seizoen al 21 keer op het wedstrijdformulier. Scoren deed hij in competitieverband nog niet.
Eerst een paar jaar bij Ajax ontwikkelen, dan voor veel geld verkopen en nieuwe talenten door laten stromen.
Zo gaat het financieel erg goed.
quote:Mag ook wel weer eens dacht ik :d
Eerst een paar jaar bij Ajax ontwikkelen, dan voor veel geld verkopen en nieuwe talenten door laten stromen.Zo gaat het financieel erg goed.
quote:Valt wel mee hoor. Dit (voetbal)jaar maakt Ajax waarschijnlijk zelfs winst.
Op woensdag 2 april 2003 16:09 schreef aldostuta het volgende:
Mag ook wel weer eens dacht ik :d
quote:Maar er moeten ook tekorten aangezuiverd worden lijkt mij. Maar goed, het gaat de goede kant op, daar heb je helemaal gelijk in.
Op woensdag 2 april 2003 17:11 schreef DaMayan het volgende:[..]
Valt wel mee hoor. Dit (voetbal)jaar maakt Ajax waarschijnlijk zelfs winst.
Ze hebben toch wel het een en ander verkocht en verhuurd, maar vooral die CL-wedstrijden leveren veel $$$ op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |