quote:AT5: Akkoord De Ridder is niet waar
Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 hebben zowel de zaakwaarnemer als Ajax directeur Van Eijden ontkent dat er sprake is van een akkoord tussen Ajax en Tottenham Hotspur over een transfer van Daniel de Ridder. The Sun had dat vanmorgen gemeld.
Op zich heb je wel gelijk hoor, Daggla, maar 't zijn vrij elementaire dingen die je Charisteas niet ziet doen waar je je zorgen over moet maken. Positioneel is 't een ramp, daarnaast speelt 'ie niet echt mee als 'ie de bal niet heeft (hij loopt de gaten ook niet in) en als 'ie eens een hoop ruimte is maakt 'ie bijna altijd de verkeerde keuze. Kijk, fouten maken vind ik niet erg. Hij heeft wel wat kansen gemist die in principe intikkertjes waren. Prima, heb ze er liever in maar met wat zelfvertrouwen komt dat vanzelf wel. Het punt is dat ik 'm dingen zie doen waarbij zelfvertrouwen 'm niet zal helpen, en daar maak ik me zorgen over.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld Bennie, beetje voorbarig om hem nu al helemaal af te schrijven, niet?
Zal voor een groot deel afhankelijk zijn van de verkopen in de zomerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel geld heeft ajax eigenlijk te besteden voor transfers deze zomer?
Hangt weer af van de extra pensioenpremie die we aan Arie moeten betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel geld heeft ajax eigenlijk te besteden voor transfers deze zomer?
Ik geloof er niet in, er is namelijk een bepaalde reden geweest dat het eerder afgeschaft is. (of je het er nu mee eens bent of niet).quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zoveel mogelijk Nederlanders proberen te houden, als de UEFA over een jaar of twee onverhoopt besluit het maximum aantal buitenlanders te stellen op twee of drie,.........
Behalve de Ridder zou ik niemand van bovengenoemden laten gaan, maar ja dat ben ik!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar en de Jong zou heel naar zijn om te missen, Maxwell speelt al een seizoen slecht, dus die zal ik ook niet missen. Trabelsi wel, maar goed, daarvan was allang bekend dat ie weg zou gaan.
vd Vaart, ach, hij mag wel blijven in de hoop dat hij weer zijn oude niveau zal halen, maar niet ten koste van alles. Galasek is wel een lekker rustpunt vaak. De Ridder viel me ook wel wat tegen de laatste keer, maar goed, dat is wel zo'n speler die gaat groeien en we over 2 jaar weer terug willen hebben voor veel geld.
Die schwung kan worden gebracht door Maduro en/of De Jongquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Galįsek is een rustpunt omdat hij het tempo niet aankan en alles breed speelt.... Meer schwung op die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |