Dan is dat jammer voor Babel maar de beste staan gewoon in de basis, zo is voetbal nu eenmaal. En het is precies zoals Blind of van Geel zei: "Als je bij Ajax zit betekend dat nog lang niet dat alles van zelf gaat".quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor hoe lange tijd wil je Babel dan verhuren? Huntelaar en Rosenberg spelen nog wel een tijdje voor Ajax, en Charisteas wil niet weg. Dan komt Babel de komende seizoenen zowiezo niet voor in de basis 11. En al helemaal niet als er weer 4-3-3 word gespeelt.
1 |
Beter dan Boukhari.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef Suijk het volgende:
Heb de wedstrijd gister niet gezien, hoe deed Sarpong het?
Kan deze er niet standaard bij de openingspost erin?quote:
Niet veel ballen gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef Suijk het volgende:
Heb de wedstrijd gister niet gezien, hoe deed Sarpong het?
Dat lukt mij ook nog wel, heb ik soms het idee.quote:
Ja da's eigenlijk ook de bedoeling. Maarjaquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan deze er niet standaard bij de openingspost erin?
Jullie krijgen 'maar' 15%quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
Volgens Riemer is Huntelaar voor 9 miljoen verkocht. Als dat klopt, dan dank ik Ajax voor de 3,6 miljoen die richting Eindhoven gaat.
Kunnen jullie je schulden weer een beetje gaan af betalen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
Volgens Riemer is Huntelaar voor 9 miljoen verkocht. Als dat klopt, dan dank ik Ajax voor de 3,6 miljoen die richting Eindhoven gaat.
Riemer noemde dat bedrag op omroep Fryslan. Ik weet vrij zeker dat het PSV-deel 40 % betreft. Ook Dylan Dog is ervan overtuigd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen jullie je schulden weer een beetje gaan af betalen.
Overigens geloof ik die 9 miljoen niet en gaat er zeker niet zo'n groot percentage naar PSV.
Alle media noemen 15% als bedrag..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Riemer noemde dat bedrag op omroep Fryslan. Ik weet vrij zeker dat het PSV-deel 40 % betreft. Ook Dylan Dog is ervan overtuigd.
40% zou dom zijn van Heerenveen......quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Riemer noemde dat bedrag op omroep Fryslan. Ik weet vrij zeker dat het PSV-deel 40 % betreft. Ook Dylan Dog is ervan overtuigd.
Alle media beweerden ooit ook dat Kalou naar PSV zou komen en dat Roque Santa Cruz naar NEC had kunnen gaan (dat blijkt nu dus Nieto te zijn)quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alle media noemen 15% als bedrag..
En waarom heeft jouw bron het wel goed en alle media niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alle media beweerden ooit ook dat Kalou naar PSV zou komen en dat Roque Santa Cruz naar NEC had kunnen gaan (dat blijkt nu dus Nieto te zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |