quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef P0RN0STAR het volgende:
Tóch winnen wij vrijdag de eersteen laatste prijs van het seizoen!
Ik kijk liever van dag tot dag: wie raakt er morgen geblesseerd, met hoeveel winnen we vrijdag van die club uit Ei'hoven en daarna gaan we naar Brøndby IF kijken. Ook al is dat stukken belangrijker, alles op zijn tijd!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrijdag boeit niet. Volgende week dinsdag of woensdag gaat het om!
Jammergenoeg hebben de 'kenners' het meestal niet bij het rechte eindquote:3/8/2005 - Kenners: meerderheid verwacht kampioenschap Ajax
(Gepost door RvN)
Dat het niets zegt, bleek vorig seizoen wel. Maar het is altijd leuk om te zien wat de zogenaamde voetbalkenners voorspellen voor het komende seizoen. Zoals altijd bracht de seizoensgids van VI een overzicht. Zeven van de elf kenners verwacht een kampioenschap van Ajax (Derksen, Onkenhout, Genee, Driessen, Borst, Van Gelder en Heukels), vier kiezen voor PSV (De Groot, Van Cuilenberg, Verkamman en Van den Nieuwenhof). Opmerkelijk is dat Feyenoord bij slechts drie kenners een derde plaats krijgt, bij de rest lager. Ajax en PSV worden beiden een keer als derde genoemd achter AZ.
Idd, psv zou afgelopen seizoen een dramatisch seizoen draaien.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammergenoeg hebben de 'kenners' het meestal niet bij het rechte eind
Zolang we niet weggespeeld kan ik er echt niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:46 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ik kijk liever van dag tot dag: wie raakt er morgen geblesseerd, met hoeveel winnen we vrijdag van die club uit Ei'hoven en daarna gaan we naar Brøndby IF kijken. Ook al is dat stukken belangrijker, alles op zijn tijd!
hij wordt er ziek vanquote:
Leuke opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Binnen een week vijf potentiële basisspelers in de ziekenboeg (Zdenek Grygera, Nicolea Mitea, Maarten Stekelenburg, Hatem Trabelsi en Olaf Lindenbergh) en een elftal dat duidelijk nog niet klaar is voor de competitie. Tóch winnen wij vrijdag de eerste prijs van het seizoen!
19.00quote:Brondby - Ajax: woensdag 10 augustus om 19.00 uur
Na het bereiken van de derde voorronde van de Champions League heeft het Deense Brondby de speeldatum en aanvangstijdstip voor het treffen tegen Ajax bekendgemaakt. Het duel zal gespeeld worden op woensdag 10 augustus. aanvangstijdstip is 19.00 uur.
Nou, Edman wil niet meer weg bij de Spurs dus...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Hadden ze die niet eerder kunnen scouten, nu zullen ze weer diep in de buidel moeten tasten...
Oh dat is een goede. Kan ik morgen gelijk doorgeven wanneer ik vrij wil zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:44 schreef F1Bas het volgende:
Spelen ze natuurlijk 2 weken later natuurlijk op een dindag als ik moet werken
Alsof PSV zo lekker draait dan...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef devv05 het volgende:
ik heb nog helemaal geen lekker gevoel over vrijdag.. hoop dat ze kunnen verrassen maar ben bang dat ik weinig vrolijk van die wedstrijd ga worden.. volgende week is belangrijker maar wil vrijdag evengoed wel heel graag winnen... we zullen zien.
en dat is ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:07 schreef Bennie_K het volgende:
mag "Ajax" tegenwoordig niet meer..??
zolang jij je maar goed voelt modje [afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |