quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Vanaf zondag valt het niet op dan heb ik een ajax icoontje
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komen jullie rellen in het Utreg topic
True tis zo rustig altijd bij onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar ons
Flikker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige echte
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danquote:
Mooi zijn we daarna ook van je afquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
NEe dan niet alleen bij fc utrechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NEe dan niet alleen bij fc utrecht
Steek die maar in je zak !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeft
ik denk dat de wedstrijd te vroeg voor hem komt. wellicht een helftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:49 schreef Radegast het volgende:
Kan Bakircioglu spelen komend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |