quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Vanaf zondag valt het niet op dan heb ik een ajax icoontje
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komen jullie rellen in het Utreg topic
True tis zo rustig altijd bij onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar ons
Flikker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige echte
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danquote:
Mooi zijn we daarna ook van je afquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
NEe dan niet alleen bij fc utrechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NEe dan niet alleen bij fc utrecht
Steek die maar in je zak !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeft
ik denk dat de wedstrijd te vroeg voor hem komt. wellicht een helftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:49 schreef Radegast het volgende:
Kan Bakircioglu spelen komend weekend?
Aan het begin van de transferwindow (Toen Pocognoli dus gekocht werd door AZ) had Ajax toch geen cent te makken?.... Waardoor ze dus ook spelers als Delorge moesten halen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:06 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Er was een bedrag van 3 miljoen mee gemoeid. Lijkt me niet het bezwaar te zijn geweest.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:00 schreef Aanvoerder het volgende:
0-1 en we praten er niet meer over.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol naar Ajax dan maar?
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...
Dat lijkt mij de man!
Ik hou me nog inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
@Kleinzusje,
Je maakt er wel een libelle forum van met dat soort plaatjes..![]()
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.quote:
Weer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen eindigen jullie weer boven ons!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.![]()
In 1981 toch ook al eens?quote:
Nee man................aanbiddenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.
Zolang we Tony Soprano dan geen aankopen laten doen ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
Jol is idd wel de man om het te doen, maar volgens mij was er al voordat Henkie opstapte besproken dat hij het zou worden na het EK, staat zeker in ze contract
Die koopt tenminste geen linkhalf om hem daarna als rechtsbuiten op te stellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laten we Tony Soprano dan aub geen aankopen laten doen ...
Volgens mij weten we inmiddels dat contracten geen ene flikker voorstellen in Nederland....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
Jol is idd wel de man om het te doen, maar volgens mij was er al voordat Henkie opstapte besproken dat hij het zou worden na het EK, staat zeker in ze contract
Nee, die koop Bent voor ¤25 miljoen, nog veel erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die koopt tenminste geen linkhalf om hem daarna als rechtsbuiten op te stellen.
Hele vreemde aankoop, maar schijnt dat men ervan uitging dat Dimitar Berbatov zou vertrekken. Maar goed, blijft een miskoop. Veel teveel geld, maar dat is nu eenmaal vaak met Engelse spelers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, die koop Bent voor ¤25 miljoen, nog veel erger.
In een ander topic gaf ik al aan dat Johan Cruijff de reden is waarom Martin Jol niet naar Ajax komt:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij weten we inmiddels dat contracten geen ene flikker voorstellen in Nederland....![]()
Ik denk dat het voor Ajax en voor de spelers DE man is, je moet iemand hebben die je de huid volscheld als het moet. En iemand die een grote bek heeft op een persconferentie zodat niet de media je team/spelers/club in de zeik kan nemen...
Get him while you can...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Officieel bekleed hij geen functie bij Ajax, je hoorde hem het dinsdag (na PSV - Fenerbahçe) nog ontkennen. Maar als hij advies geeft, verwacht hij dat het opgevolgd wordt. Als er niets met zijn advies wordt gedaan, voelt hij zich gepasseerd. Ajax is bang hem kwijt te raken, omdat het toch een Ajax-icoon is. Ajax volgt zijn advies daarom maar op, zoals in het verleden bij het aanstellen van Danny Blind, Ronald Koeman en het aantrekken van Roger. Mocht Ajax het advies van Cruijff niet opvolgen en de nieuwe trainer/coach (bijvoorbeeld Co Adriaanse, Louis van Gaal of Martin Jol) doet het super, dan hoor je hem niet. Maar als de nieuwe trainer/coach niet voldoende presteert, is Cruijff de eerste die zegt dat hij gelijk heeft gekregen. Waardeloos dus, deze situatie.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.![]()
Ow ok, dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In een ander topic gaf ik al aan dat Johan Cruijff de reden is waarom Martin Jol niet naar Ajax komt:
[..]
Op zich is dat helemaal geen probleem, het gaat idd ook meer over de manier waarop.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Die ouwe Cruijff heeft te veel te brokkelen in de pap bij Ajax
Het hoeft geen ramp te zijn, als hij goed advies geeft. Maar goed, we weten dat hij graag vriendjes op de belangrijke plaatsen heeft zitten. Johan Cruijff mag advies geven, maar moet dan wel accepteren dat het ook kan worden genegeerd. Hij is God niet, maar gewoon Jopie uit Betondorp.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op zich is dat helemaal geen probleem, het gaat idd ook meer over de manier waarop.
Toch had ik het idee dat Cruijff openlijk zat te solliciteren naar een baantje bij Ajax.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Officieel bekleed hij geen functie bij Ajax, je hoorde hem het dinsdag (na PSV - Fenerbahçe) nog ontkennen. Maar als hij advies geeft, verwacht hij dat het opgevolgd wordt. Als er niets met zijn advies wordt gedaan, voelt hij zich gepasseerd. Ajax is bang hem kwijt te raken, omdat het toch een Ajax-icoon is. Ajax volgt zijn advies daarom maar op, zoals in het verleden bij het aanstellen van Danny Blind, Ronald Koeman en het aantrekken van Roger. Mocht Ajax het advies van Cruijff niet opvolgen en de nieuwe trainer/coach (bijvoorbeeld Co Adriaanse, Louis van Gaal of Martin Jol) doet het super, dan hoor je hem niet. Maar als de nieuwe trainer/coach niet voldoende presteert, is Cruijff de eerste die zegt dat hij gelijk heeft gekregen. Waardeloos dus, deze situatie.
Ben gevraagd als trainer, maar te soft bevonden.............quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een schatje is kleinzusje he
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RLcwEw1MtkI&eurl=http://www.dapprestrijders.nl/
Exact tien jaar geleden!![]()
Oerajacied Witschgequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RLcwEw1MtkI&eurl=http://www.dapprestrijders.nl/
Exact tien jaar geleden!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
Die TT , zou best nog wel eens de waarheid kunnen worden![]()
Dat doelpunt van Dani tegen Madridquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oerajacied Witschge
Die actie van Dani trouwens
Waar niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
Ik zie de naam van Jol nog niet eens staan btw..
Ohja, toch wel. Even langs de opticien straks.quote:
quote:Toch weigeren beide leidinggevenden voorlopig op te stappen. In de winterstop dreigt Ajax weer spelers (Huntelaar, Emanuelson, Heitinga) kwijt te raken. Dus als Van Geel er tegen die tijd niet in is geslaagd om echte versterkingen naar Amsterdam te lokken, wordt de positie van Jaakke, Fontein en waarschijnlijk ook Van Geel onhoudbaar. Het heeft er alle schijn van dat het nog een heel lang en vervelend seizoen wordt voor Ajax.
SPITS vrijdag 26-10
Met Jurgen Colin valt wat te belevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
1,2,3,5,6,7
mijn zegen heb je.. wat een klote tt.. MISSELIJKMAKEND!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
Deze TT nodigt uit tot machtsmisbruik..
Misselijkmakendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
mijn zegen heb je.. wat een klote tt.. MISSELIJKMAKEND!![]()
![]()
Dat zie je verkeerd denk ik... Sommigen genieten gewoon van het ajax van nu en al hun problemen. Als je dan met je clubje ook nog eens van ze wint en ze daarmee alleen maar verder de ellende in duwt is dat nog meer genieten. Er zijn gewoon zat mensen die een hekel aan ajax hebben en dan levert het winnen tegen die club simpelweg meer plezier op dan winnen van een degradatiekandidaat, lijkt me niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Het "leukste" vind ik nog dat alles en iedereen met verstand van voetbal gezien heeft dat Ajax op dit moment hopeloos opzoek is naar vorm en dat het voor geen meter loopt.
Maar oh oh oh wat is het nog een prestatie als je op dit moment van Ajax wint hoor, echt een prestatie vergelijkbaar met een CL finale winnen!
Als die kutclubjes nou eens gewoon ELKE week hard werken en voetballen zoals tegen Ajax zouden ze verdomme kampioen kunnen worden, maar nee, winnen van Ajax is het hoogtepunt van het seizoen. De week erna kansloos verliezen tegen de nummer 18 is geen probleem hoor...
Maar verder hebben ze GEEN minderwaardigheidscomplex hoor.
Dom artikel was dat. Staan veel onjuistheden in.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef Pritt het volgende:
Waardevolle informatie tot nu toe in dit topic.
Bedankt dat je de vooroordelen jegens Ajax-supporters weereens bevestigd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Het "leukste" vind ik nog dat alles en iedereen met verstand van voetbal gezien heeft dat Ajax op dit moment hopeloos opzoek is naar vorm en dat het voor geen meter loopt.
Maar oh oh oh wat is het nog een prestatie als je op dit moment van Ajax wint hoor, echt een prestatie vergelijkbaar met een CL finale winnen!
Als die kutclubjes nou eens gewoon ELKE week hard werken en voetballen zoals tegen Ajax zouden ze verdomme kampioen kunnen worden, maar nee, winnen van Ajax is het hoogtepunt van het seizoen. De week erna kansloos verliezen tegen de nummer 18 is geen probleem hoor...
Slap gelul zeg. Als jij kan kiezen om met aapjax van PSV te winnen of van RKC weet ik wel welke jij kiest. En ALS jouw clubske ook elke week hard werkt wordt je toch ook landskampioen. Je bent echt zo het stereotype ajaccied.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef EdgarDavids het volgende:
Jammer dat ik die Gregoor van Dijk niet even op een flinke peer in het gelaat kan trakteren.
Als je scheenbeschermer maar goed zitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef EdgarDavids het volgende:
Jammer dat ik die Gregoor van Dijk niet even op een flinke peer in het gelaat kan trakteren.
Aapjax, clubske. Ben jij nou het stereotype achterlijke provinciaal dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef FU80 het volgende:
[..]
Slap gelul zeg. Als jij kan kiezen om met aapjax van PSV te winnen of van RKC weet ik wel welke jij kiest. En ALS jouw clubske ook elke week hard werkt wordt je toch ook landskampioen. Je bent echt zo het stereotype ajaccied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |