quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Vanaf zondag valt het niet op dan heb ik een ajax icoontje
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komen jullie rellen in het Utreg topic
True tis zo rustig altijd bij onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar ons
Flikker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige echte
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danquote:
Mooi zijn we daarna ook van je afquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
NEe dan niet alleen bij fc utrechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NEe dan niet alleen bij fc utrecht
Steek die maar in je zak !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeft
ik denk dat de wedstrijd te vroeg voor hem komt. wellicht een helftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:49 schreef Radegast het volgende:
Kan Bakircioglu spelen komend weekend?
Aan het begin van de transferwindow (Toen Pocognoli dus gekocht werd door AZ) had Ajax toch geen cent te makken?.... Waardoor ze dus ook spelers als Delorge moesten halen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:06 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Er was een bedrag van 3 miljoen mee gemoeid. Lijkt me niet het bezwaar te zijn geweest.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:00 schreef Aanvoerder het volgende:
0-1 en we praten er niet meer over.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol naar Ajax dan maar?
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...
Dat lijkt mij de man!
Ik hou me nog inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
@Kleinzusje,
Je maakt er wel een libelle forum van met dat soort plaatjes..![]()
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.quote:
Weer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen eindigen jullie weer boven ons!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |