quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:00 schreef Aanvoerder het volgende:
0-1 en we praten er niet meer over.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol naar Ajax dan maar?
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...
Dat lijkt mij de man!
Ik hou me nog inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
@Kleinzusje,
Je maakt er wel een libelle forum van met dat soort plaatjes..![]()
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.quote:
Weer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen eindigen jullie weer boven ons!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.![]()
In 1981 toch ook al eens?quote:
Nee man................aanbiddenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.
Zolang we Tony Soprano dan geen aankopen laten doen ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
Jol is idd wel de man om het te doen, maar volgens mij was er al voordat Henkie opstapte besproken dat hij het zou worden na het EK, staat zeker in ze contract
Die koopt tenminste geen linkhalf om hem daarna als rechtsbuiten op te stellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laten we Tony Soprano dan aub geen aankopen laten doen ...
Volgens mij weten we inmiddels dat contracten geen ene flikker voorstellen in Nederland....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
Jol is idd wel de man om het te doen, maar volgens mij was er al voordat Henkie opstapte besproken dat hij het zou worden na het EK, staat zeker in ze contract
Nee, die koop Bent voor ¤25 miljoen, nog veel erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die koopt tenminste geen linkhalf om hem daarna als rechtsbuiten op te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |