quote:Blessure Klaas-Jan Huntelaar valt mee
14/11/2007 21:00
Klaas-Jan Huntelaar zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn als het Nederlands elftal tegen Luxemburg probeert kwalificatie voor het EK af te dwingen. De blessure die de aanvaller woensdag opliep is niet al te ernstig.
Huntelaar haakte tijdens de oefensessie af met een pijnlijk linkerbeen. De medische staf van Oranje bond uit voorzorg een flinke ijszak om het scheenbeen van de Ajacied. Woensdagavond liet de KNVB weten dat de kwetsuur van de topscorer van de Eredivisie niet ernstig is.
Bondscoach Marco van Basten heeft vier spitsen in zijn selectie opgenomen (Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt en Danny Koevermans) en is voornemens komende zaterdag met twee van hen aan het kwalificatieduel te beginnen.
Duurt wel lang zeg.quote:14/11/2007 - Davids moet nog aansterken voor hervatting groepstraining
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat de clubarts van Ajax weten dat Edgar Davids op schema ligt voor wat betreft zijn revalidatie, maar dat hij de groepstraining nog niet kan hervatten. 'Hij mag nog niet onder weerstand trainen en blijft voorlopig individueel bezig.' Davids is zoals bekend herstellende van een beenbreuk.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik verheug me al op het afscheid van Jaakke tijdens de nieuwjaarsborrel.
Gaat ie? (paar dagen niet op inet geweest)quote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik verheug me al op het afscheid van Jaakke tijdens de nieuwjaarsborrel.
Dat is hier vloeken in de kerkquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vraag me meer af of Urzaiz uberhaupt speel minuten gaat krijgen onder Koster dan of hij nog gaat scoren. Hoe minder minuten hoe beter.
Als we een paar wedstrijden voor het einde kampioen zijn mag hij best een keer scorenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
Beter houdt Urzaiz het voor gezien in de winterstop, want het begint langzaamaan een treurig verhaal met hem te worden.
Als je iets wil forceren heb je meer aan Rommedahl, is toch gebleken.
Hopelijk scoort Urzaiz dan wel in zijn afscheidswedstrijd.
Martin van Geel?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is er eigenlijk met die Urzaiz onzin begonnen en waarom?
sjimz?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is er eigenlijk met die Urzaiz onzin begonnen en waarom?
Welchen foto ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef De_Brandweer het volgende:
ik weet niet wie er mee begon, maar het werd pas echt groot toen de feestbril foto er op kwam
quote:Blessure Klaas-Jan Huntelaar valt mee
Klaas-Jan Huntelaar zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn als het Nederlands elftal tegen Luxemburg probeert kwalificatie voor het EK af te dwingen. De blessure die de aanvaller woensdag opliep is niet al te ernstig.
Huntelaar haakte tijdens de oefensessie af met een pijnlijk linkerbeen. De medische staf van Oranje bond uit voorzorg een flinke ijszak om het scheenbeen van de Ajacied. Woensdagavond liet de KNVB weten dat de kwetsuur van de topscorer van de Eredivisie niet ernstig is.
Bondscoach Marco van Basten heeft vier spitsen in zijn selectie opgenomen (Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuijt en Danny Koevermans) en is voornemens komende zaterdag met twee van hen aan het kwalificatieduel te beginnen.
Hij kan gewoon spelen hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de enige blessure bij Oranje een Ajacied, wij weten wel raad met kleine pijntjes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |