Nu moet je het vertellen ookquote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar daar zul je wel snel over lezen op de Ajax site
Ze lezen toch geen FOK.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:44 schreef denthemen het volgende:
Ja maar Montana, zo zijn de regels
Was wel een mooie reeks ja, stonden wel veel meer voetballers tussen ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:05 schreef BonJovi het volgende:
Nee was een topic hier waar je bn'ers moest zoeken en daarop zetten.
[ afbeelding ]SJONNIE
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:44 schreef denthemen het volgende:
Ja maar Montana, zo zijn de regels
Er staat nog een bekende op....quote:Op donderdag 15 november 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is 'm duidelijk wel hoor
[ afbeelding ]
Jan-Arie van der Heijden en Wie?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaaf! JAvdH en MD gaat een oefeninterland spelen..
McDonaldquote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jan-Arie van der Heijden en Wie?
quote:Oefeninterland voor Van der Heijden en Donald
Amsterdam, 15 nov 2007
Jan-Arie van der Heijden en Mitchell Donald zijn geselecteerd voor het Nederlands Beloftenelftal. Dat heeft bondscoach Hans Schrijver woensdag bekendgemaakt.
Het Beloftenelftal speelt dinsdag 20 november om 14.30 uur een oefenwedstrijd tegen Eredivisionist Sparta Rotterdam. De door Ajax aan Willem II verhuurde Rydell Poepon behoort ook tot de zestien geselecteerde spelers. De groep wordt zaterdag uitgebreid naar achttien spelers. Wellicht wordt er nog een Ajacied opgeroepen. Murat Yildirim en Donovan Slijngard maakten deel uit van de voorselectie.
Ajax.nl
quote:
Gister was enkel kennismaking en wegwijs maken, er is nog 0.0 besloten, maar mocht er ergens over worden besloten zullen jullie het via Ajax zelf horenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:18 schreef Ordinair het volgende:
Kom op denthemen! Je hebt ons lekker zitten maken.Wat staat ons te wachten?
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:55 schreef Suijk het volgende:
Maar ben je positief of negatief, denthemen?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gister was enkel kennismaking en wegwijs maken, er is nog 0.0 besloten, maar mocht er ergens over worden besloten zullen jullie het via Ajax zelf horen
Dat meisje met die witte blouse linksvoor heeft zijn bril gejat!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is 'm duidelijk wel hoor
[ afbeelding ]
Is Babel al wakker?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Felicitatie voor John (zoals hij zelf graag wenst..)
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=30042
Hij heeft een schuld in Nederland, het lijkt me stug dat hij in de schulden zit. Bovendien, des te meer reden om niet terug te komen naar Nederland.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen tijd om het hele topic door te lezen, maar ik zie net een nieuwsbericht met de melding dat oud-Ajacied Hatem Trabelsi in de schulden zit en daarom bezittingen moet verkopen. Ik denk dan: haal hem terug naar Ajax om nog een poosje te voetballen voor wat centen...
Hij is pas 30, maar zit weg te rotten in Saoedi-Arabië. Volgens mij zou Ajax nog best een type als Trabelsi kunnen gebruiken...
Sjonnieeeeeequote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Felicitatie voor John (zoals hij zelf graag wenst..)
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=30042
Weet je dat echt niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef Rumille het volgende:
Wie ben jij?
Ik denk dat hij het wel weet, maar jou voor de lazer houdt door te doen alsof hij het niet weet!quote:
Verandering van de ArenA?quote:Afhankelijk van de ingebrachte agendapunten zal desgewenst ook de ArenA vertegenwoordigd worden.
Niet dusquote:Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel weet, maar jou voor de lazer houdt door te doen alsof hij het niet weet!
Op de lange termijn wel ja. Die stoeltjes worden sowieso vervangen. Alleen weet niemand wanneer...quote:
je staat gewoon op Ajax.nlquote:Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef denthemen het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64701 EIndelijk staat het er;)
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
denthemen vertegenwoordigt het rolstoelplatform, om verdere offtopic maar te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |